De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 22:12 uur
Plaats hem dan, anders doe ik het. 

Ivo Niehe schreef:
Man wacht drie dagen op bus.
Mantar () - Een 64 jaar oude man heeft naar eigen zeggen drie dagen op de bus gewacht. Zijn geit, Ferdinand, zou na een aantal uur hulp halen maar keerde niet meer terug. Buurvrouw Bep, die alles zag gebeuren, wist het volgende te vertellen: "Frans stond maar en stond maar. Soms ging hij zitten ook. Op een gegeven moment bracht ik hem thee en koekjes, hij fleurde er helemaal van op.". Na drie dagen wachten besloot Frans huiswaarts te gaan: "ik wilde toch al niet met de bus" verklaarde hij droog. Waarom deze typische Turkse mensen Bep en Frans heten weet niemand.
Plaat: Höllenboer - Busje Komt Zo
Man wacht drie dagen op bus.
Mantar () - Een 64 jaar oude man heeft naar eigen zeggen drie dagen op de bus gewacht. Zijn geit, Ferdinand, zou na een aantal uur hulp halen maar keerde niet meer terug. Buurvrouw Bep, die alles zag gebeuren, wist het volgende te vertellen: "Frans stond maar en stond maar. Soms ging hij zitten ook. Op een gegeven moment bracht ik hem thee en koekjes, hij fleurde er helemaal van op.". Na drie dagen wachten besloot Frans huiswaarts te gaan: "ik wilde toch al niet met de bus" verklaarde hij droog. Waarom deze typische Turkse mensen Bep en Frans heten weet niemand.
Plaat: Höllenboer - Busje Komt Zo
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 22:38 uur
GrafGantz schreef:
In het knock-out hoezen topic:
In het knock-out hoezen topic:
(quote)
Was me nog helemaal niet opgevallen
. Weet ik ook weer hoe muziek-fan over mijn muziek denkt.
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 10:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:

(quote)
. Narcissism, you're doing it right. 
0
geplaatst: 15 oktober 2011, 18:56 uur
Moest hier toch wel even om lachen. Bij:
Pink Floyd - Meddle

Pink Floyd - Meddle
Mille Vinyl schreef:
Wat een lp !Van de B-site gesproken.Dit is zonder twijfel de beste b-site allertijden
Wat een lp !Van de B-site gesproken.Dit is zonder twijfel de beste b-site allertijden

0
geplaatst: 16 oktober 2011, 21:24 uur
Kamran schreef:
Ik merk bij mezelf vaak dat ik eigenlijk geen flauw idee heb, waarom ik een bepaald liedje of album eigenlijk goed vind. Het is vaak gewoon een bepaald gevoel ofzo wat ik erbij heb en het daarom dan leuk of goed vind. Ik was benieuwd of jullie hetzelfde hadden of echt een criteria hebben om iets goed te vinden?
Ik merk bij mezelf vaak dat ik eigenlijk geen flauw idee heb, waarom ik een bepaald liedje of album eigenlijk goed vind. Het is vaak gewoon een bepaald gevoel ofzo wat ik erbij heb en het daarom dan leuk of goed vind. Ik was benieuwd of jullie hetzelfde hadden of echt een criteria hebben om iets goed te vinden?
lambf schreef:
pitchfork
pitchfork

0
geplaatst: 16 oktober 2011, 21:27 uur
Ik las heel even "kampf" i.p.v. "lambf". Dat zou wellicht nog leuker zijn geweest.
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 22:12 uur
Nu iemand anders een R&P-mop maakt kun je er al minder om lachen, he?
0
geplaatst: 17 oktober 2011, 13:47 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik kan nooit om andere mensen lachen.
Ik kan nooit om andere mensen lachen.
Dat komt omdat je geen gevoel voor humor hebt.

0
geplaatst: 17 oktober 2011, 16:41 uur
Slowgaze schreef:
(quote)

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 21:55 uur
Mjuman heeft het blijkbaar niet zo op de muziek van Roosbief:
Mjuman schreef:
Zou ik professioneel betrokken zijn bij het verkrijgen van bekentenisssen, zou dit bruikbaar spul zijn. Ik snap ook niet dat de Peruaanse en Antilliaanse recherche hier niet om hebben gevraagd.
Zou ik professioneel betrokken zijn bij het verkrijgen van bekentenisssen, zou dit bruikbaar spul zijn. Ik snap ook niet dat de Peruaanse en Antilliaanse recherche hier niet om hebben gevraagd.
0
geplaatst: 22 oktober 2011, 21:21 uur
Zelfde album:

herman schreef:
De single Alles Min 1 sprak me niet zo aan, dus ik laat dit album verder links liggen.
De single Alles Min 1 sprak me niet zo aan, dus ik laat dit album verder links liggen.

* denotes required fields.