MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Vond de manier waarop de recensie van TKOL RMX 1234567 door Louis2703 afgekapt wordt op de homepage wel een glimlach waard:

Homepage schreef:

Louis2703: Het nummer Separator op The King of Limbs deed vermoeden met de quote "If you think it is over, you're wrong" dat er nog meer zou komen. Deze maand is het eindelijk zover en weten we wat er nog komt. Het is een CD...

Dat had ik nou nooit verwacht.

MarkJS schreef:
Vond de manier waarop de recensie van TKOL RMX 1234567 door Louis2703 afgekapt wordt op de homepage wel een glimlach waard:

Hij is leuk

Reactie op Aero's recensie bij de nieuwe Spinvis:

jasper1991 schreef:
Hier kan ik dus niets mee, je vervalt in algemeenheden. Ik ga het maar zelf luisteren.

panjoe (moderator)

Alsof de recensie surrogaat zou zijn voor de plaat.

Jocharo-T
Het lijkt me sowieso wel handig dat je een album zelf luistert.

Ik stem eigenlijk alleen op albums na het lezen van recensies van Eric. Het lijkt me heel erg sterk dat ik daar alleen in sta.

Eigenlijk is het gewoon een impliciet compliment: 'Eric, je vorige recensies waren zo goed dat ze de plaat overbodig maakten.'

Grungehead
Kwam deze tegen bij de nieuwe Opeth en vond 'm wel mooi.

Ducoz schreef:
Vind het alleen wel jammer dat ik Folklore niet normaal kan uitluisteren zonder daar bij aan Marco Borsato te moeten denken...
De solo en de melodie van het laatste stuk doen zo veel aan "Dromen Zijn Bedrog" denken...

Mjuman schreef:
"Ketsers van fouten" als in ketsen zie ook: krikken, kieren, wippen. 'k leer iedere dag weer hier: ken wel de uitdrukking "cijferneukers", maar "foutenketsers" is nieuw in mijn semantisch universum

Zijn dat dan niet gewoon mensen die geilen op andermans fouten?

Die is scherp - of "scharf" zoals de oosterburen zeggen.

Joy4ever schreef:
Reactie op Aero's recensie bij de nieuwe Spinvis:

(quote)
Ik hoopte op een verhelderende review die me warm zou maken voor het nieuwe album, maar ik kon er echt niets mee. Met de tweede zin wou ik een soort berusting laten zien en dat het me niet zo veel kon schelen wat aERodynamIC ervan denkt of schrijft. Ik behaal het tegengestelde effect met de manier van uitdrukken.

Ik vond "ïk ga het maar zelf luisteren" toch wel prachtig

In het knock-out hoezen topic:

rock-rick schreef:
7-8

Eén van mijn overgebleven favorieten.

muziek-fan schreef:
6 ik vind dat niet zo een goede top 10. Dat vind ik toch.

Rhythm & Poetry schreef:
Je hebt helemaal gelijk muziek-fan, laten we rock-rick ook in dit soort topics een cijfer geven.

muziek-fan schreef:
Ow verkeerde pagina heb 2 musicmeter pagina's openstaan en heb op de verkeerde gedrukt.

Rhythm & Poetry schreef:
Het is alweer tijd voor de halve finales. Maar wellicht dat chevy eerst scores gaat uitrekenen.

muziek-fan schreef:
En wanneer gaat hij dat doen?

Rhythm & Poetry schreef:
Weldra.

muziek-fan schreef:
Oké

Een kwartier later...

muziek-fan schreef:
Ik zie nog niks?

Bij nieuwsplaat 2.0:

Luis Suarez schreef:
Suarez vergeet portemoon.

Liverpool - Suarez dinsdag ochtend zijn portemoon vergeet toen platenzaak Probe Records ging. Suarez daar CD van Beatles te halen na zeg goed cd. Steven Gerrard zei is goed muziek, muziek van Beatles. Jij koop cD van Beatles, jij vrolijk word. Suarez eerst luister klein viezerik in Amsterdam maar nu in grote stad Liverpool. Is in eng land. Ik luister muziek beatles. Ik zeg ja goed Steven ik koop muziek beatles en luister. Ik loop naar platenzaak. Man vraagt ik helpen kan u. Ik zeg meneer ik Cd beatles koop. Meneer geeft DC beatles ik wil betaal. Portemoon vergeet. Ik moet terugloop voor portemoon helemaal naar huis. Maar toen kwam goed want ik gratis mag hebben want meneer zegt jij goede voetballer jij hoera voor Liverpool. Ik zeg meneer lief en Suarez wil kusje geef. Einde verhaal. Suarez moet cd nog luisteren. misschien op radio. Nou, schrijven maken moe ik stop met schrijf.

Plaat: Kleine Viezerik - Meisje Luister

Rop heeft even een Ivo Niehe momentje zo te zien.

Rhythm & Poetry schreef:
Bij nieuwsplaat 2.0:

(quote)

Die andere vond ik beter. Wel niet zo straat om jezelf hier op te hemelen.

Maar ik ben awesome. En trouwens, Luis Suarez schreef zelf het bericht.

Ik had gelachen als de quote niet van Rop zelf kwam. Jammer, Roppertje.

GrafGantz schreef:
R&P schreef: Het is alweer tijd voor de halve finales. Maar wellicht dat chevy eerst scores gaat uitrekenen.
?

Heb maar wat slowchat/onzinnige berichten verwijderd. Laten we het bij memorabele quotes houden.

GrafGantz schreef:

GrafGantz schreef:

GrafGantz schreef:

Ik vond die van die bus veel leuker...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:32 uur

geplaatst: vandaag om 06:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.