De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 09:08 uur
Vond de manier waarop de recensie van TKOL RMX 1234567 door Louis2703 afgekapt wordt op de homepage wel een glimlach waard:
Homepage schreef:
Louis2703: Het nummer Separator op The King of Limbs deed vermoeden met de quote "If you think it is over, you're wrong" dat er nog meer zou komen. Deze maand is het eindelijk zover en weten we wat er nog komt. Het is een CD...
Louis2703: Het nummer Separator op The King of Limbs deed vermoeden met de quote "If you think it is over, you're wrong" dat er nog meer zou komen. Deze maand is het eindelijk zover en weten we wat er nog komt. Het is een CD...
0
geplaatst: 7 oktober 2011, 11:26 uur
MarkJS schreef:
Vond de manier waarop de recensie van TKOL RMX 1234567 door Louis2703 afgekapt wordt op de homepage wel een glimlach waard:
Hij is leuk

0
geplaatst: 7 oktober 2011, 15:55 uur
Reactie op Aero's recensie bij de nieuwe Spinvis:
jasper1991 schreef:
Hier kan ik dus niets mee, je vervalt in algemeenheden. Ik ga het maar zelf luisteren.
Hier kan ik dus niets mee, je vervalt in algemeenheden. Ik ga het maar zelf luisteren.
0
Jocharo-T
geplaatst: 7 oktober 2011, 16:11 uur
Het lijkt me sowieso wel handig dat je een album zelf luistert. 

0
geplaatst: 7 oktober 2011, 16:20 uur
Ik stem eigenlijk alleen op albums na het lezen van recensies van Eric. Het lijkt me heel erg sterk dat ik daar alleen in sta.
0
geplaatst: 7 oktober 2011, 16:23 uur
Eigenlijk is het gewoon een impliciet compliment: 'Eric, je vorige recensies waren zo goed dat ze de plaat overbodig maakten.'
0
Grungehead
geplaatst: 7 oktober 2011, 16:24 uur
Kwam deze tegen bij de nieuwe Opeth en vond 'm wel mooi.
Ducoz schreef:
Vind het alleen wel jammer dat ik Folklore niet normaal kan uitluisteren zonder daar bij aan Marco Borsato te moeten denken...
De solo en de melodie van het laatste stuk doen zo veel aan "Dromen Zijn Bedrog" denken...
Vind het alleen wel jammer dat ik Folklore niet normaal kan uitluisteren zonder daar bij aan Marco Borsato te moeten denken...
De solo en de melodie van het laatste stuk doen zo veel aan "Dromen Zijn Bedrog" denken...
0
geplaatst: 7 oktober 2011, 21:26 uur
Mjuman schreef:
"Ketsers van fouten" als in ketsen zie ook: krikken, kieren, wippen. 'k leer iedere dag weer hier: ken wel de uitdrukking "cijferneukers", maar "foutenketsers" is nieuw in mijn semantisch universum
"Ketsers van fouten" als in ketsen zie ook: krikken, kieren, wippen. 'k leer iedere dag weer hier: ken wel de uitdrukking "cijferneukers", maar "foutenketsers" is nieuw in mijn semantisch universum

0
geplaatst: 7 oktober 2011, 22:00 uur
Zijn dat dan niet gewoon mensen die geilen op andermans fouten?
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 00:03 uur
Joy4ever schreef:
Reactie op Aero's recensie bij de nieuwe Spinvis:
Ik hoopte op een verhelderende review die me warm zou maken voor het nieuwe album, maar ik kon er echt niets mee. Met de tweede zin wou ik een soort berusting laten zien en dat het me niet zo veel kon schelen wat aERodynamIC ervan denkt of schrijft. Ik behaal het tegengestelde effect met de manier van uitdrukken.Reactie op Aero's recensie bij de nieuwe Spinvis:
(quote)
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 22:12 uur
In het knock-out hoezen topic:
Een kwartier later...
rock-rick schreef:
7-8
Eén van mijn overgebleven favorieten.
7-8
Eén van mijn overgebleven favorieten.
muziek-fan schreef:
6 ik vind dat niet zo een goede top 10. Dat vind ik toch.
6 ik vind dat niet zo een goede top 10. Dat vind ik toch.
Rhythm & Poetry schreef:
Je hebt helemaal gelijk muziek-fan, laten we rock-rick ook in dit soort topics een cijfer geven.
Je hebt helemaal gelijk muziek-fan, laten we rock-rick ook in dit soort topics een cijfer geven.
muziek-fan schreef:
Ow verkeerde pagina heb 2 musicmeter pagina's openstaan en heb op de verkeerde gedrukt.
Ow verkeerde pagina heb 2 musicmeter pagina's openstaan en heb op de verkeerde gedrukt.
Rhythm & Poetry schreef:
Het is alweer tijd voor de halve finales. Maar wellicht dat chevy eerst scores gaat uitrekenen.
Het is alweer tijd voor de halve finales. Maar wellicht dat chevy eerst scores gaat uitrekenen.
muziek-fan schreef:
En wanneer gaat hij dat doen?
En wanneer gaat hij dat doen?
Rhythm & Poetry schreef:
Weldra.
Weldra.
muziek-fan schreef:
Oké
Oké
Een kwartier later...
muziek-fan schreef:
Ik zie nog niks?
Ik zie nog niks?
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 22:12 uur
Bij nieuwsplaat 2.0:
Luis Suarez schreef:
Suarez vergeet portemoon.
Liverpool - Suarez dinsdag ochtend zijn portemoon vergeet toen platenzaak Probe Records ging. Suarez daar CD van Beatles te halen na zeg goed cd. Steven Gerrard zei is goed muziek, muziek van Beatles. Jij koop cD van Beatles, jij vrolijk word. Suarez eerst luister klein viezerik in Amsterdam maar nu in grote stad Liverpool. Is in eng land. Ik luister muziek beatles. Ik zeg ja goed Steven ik koop muziek beatles en luister. Ik loop naar platenzaak. Man vraagt ik helpen kan u. Ik zeg meneer ik Cd beatles koop. Meneer geeft DC beatles ik wil betaal. Portemoon vergeet. Ik moet terugloop voor portemoon helemaal naar huis. Maar toen kwam goed want ik gratis mag hebben want meneer zegt jij goede voetballer jij hoera voor Liverpool. Ik zeg meneer lief en Suarez wil kusje geef. Einde verhaal. Suarez moet cd nog luisteren. misschien op radio. Nou, schrijven maken moe ik stop met schrijf.
Plaat: Kleine Viezerik - Meisje Luister
Suarez vergeet portemoon.
Liverpool - Suarez dinsdag ochtend zijn portemoon vergeet toen platenzaak Probe Records ging. Suarez daar CD van Beatles te halen na zeg goed cd. Steven Gerrard zei is goed muziek, muziek van Beatles. Jij koop cD van Beatles, jij vrolijk word. Suarez eerst luister klein viezerik in Amsterdam maar nu in grote stad Liverpool. Is in eng land. Ik luister muziek beatles. Ik zeg ja goed Steven ik koop muziek beatles en luister. Ik loop naar platenzaak. Man vraagt ik helpen kan u. Ik zeg meneer ik Cd beatles koop. Meneer geeft DC beatles ik wil betaal. Portemoon vergeet. Ik moet terugloop voor portemoon helemaal naar huis. Maar toen kwam goed want ik gratis mag hebben want meneer zegt jij goede voetballer jij hoera voor Liverpool. Ik zeg meneer lief en Suarez wil kusje geef. Einde verhaal. Suarez moet cd nog luisteren. misschien op radio. Nou, schrijven maken moe ik stop met schrijf.
Plaat: Kleine Viezerik - Meisje Luister
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 22:16 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Bij nieuwsplaat 2.0:
Bij nieuwsplaat 2.0:
(quote)
Die andere vond ik beter. Wel niet zo straat om jezelf hier op te hemelen.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 22:17 uur
Maar ik ben awesome.
En trouwens, Luis Suarez schreef zelf het bericht.
En trouwens, Luis Suarez schreef zelf het bericht.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 22:18 uur
Ik had gelachen als de quote niet van Rop zelf kwam. Jammer, Roppertje. 

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 23:49 uur
GrafGantz schreef:
R&P schreef: Het is alweer tijd voor de halve finales. Maar wellicht dat chevy eerst scores gaat uitrekenen.
R&P schreef: Het is alweer tijd voor de halve finales. Maar wellicht dat chevy eerst scores gaat uitrekenen.
?
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 00:09 uur
Heb maar wat slowchat/onzinnige berichten verwijderd. Laten we het bij memorabele quotes houden.
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 12:37 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 16:52 uur
GrafGantz schreef:
Rop heeft even een Ivo Niehe momentje zo te zien.

0
geplaatst: 13 oktober 2011, 16:53 uur
GrafGantz schreef:

* denotes required fields.