MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Dank voor uw toestemming, in dat geval mag het, Eveningguard.

Und jetzt terug naar de quotes

jasper1991 schreef:
(quote)
Ik weet niet wie 'jou' is, maar wat mij betreft mag je fan van hem zijn.

Gaan we stoer doen, kitsch liefhebberske?

Kitschliefhebberske. Geen spaties gebruiken bij samenstellingen.

Pas op hoor, nou doe je stoer.

Haha ik hou van jullie!

GrafGantz schreef:
Verder geen idee wie er precies wat voor afslag genomen heeft, maar vreemd is het wel.

chevy93 schreef:
(quote)
Bieber bashen, voordat hij doorbrak. Dan ben je echt een hipster.

"I bashed Bieber
..before I heard Baby"

2010 dan dacht dat t ventje al langer meeliep...

Eind 2009 kwam wel zijn eerste EP uit.

Dat is voer voor hipsters natuurlijk.

Misterfool
Gerards Dream schreef:
Elke dag lasagne bolognese komt een keer de keel uit. Af een toe, of met een zekere regelmaat wat anders op het bord maakt het leven een stuk fijner. Nee, wat dat betreft is Ash Ra Tempel dat gerecht wat je krijgt in een restaurant met vijf sterren, niet voor een ieder bereikbaar, maar wat is het lekker.

Niet grappig, maar wel erg mooi beschreven door Gerards Dream.

Ik vind het maar flauwe beeldspraak. Ook niet mooi beschreven.

Bij Oasis - What's the story morning glory

Ampivinni schreef:
Dit is zonder twijfel het beste album ooit gemaakt.
Iedereen die het er niet mee eens is heeft geen verstand van muziek.
Period.

Gewoon een feit toch. Zie niet waarom dit een bijzondere quote is.

hihi

Fanboy alert.

Inderdaad.

Alleen bij ClassicRocker moet ik altijd hard lachen.

Bij Queen - A Night At the Opera
ClassicRocker schreef:
Kansloze rukkers zijn het, zij die dit album een score onder de 3 sterren geven. Wie dit album haat, verafschuwt rockmuziek. Dit is gewoonweg het allerbeste dat ooit gemaakt is op het gebied van rockmuziek. Vijf sterren, geen halve ster minder. Dat is wat dit tijdloze, sublieme meesterwerk verdient.

Maar hoe kunnen leden die dit soort dingen posten zich zelf nog serieus nemen vraag ik me dan af

Ik heb zin om dat album te gaan beluisteren en een 2,5 te geven, puur om deze opmerking

Dat je een album helemaal top kan vinden snap ik. Dat doe ik immers ook met Godspeed en Stars of the Lid. Maar om nou meteen de laagstemmers achterlijk te vinden... Dat gaat d'r bij mij niet in.

niels94 schreef:
Ik heb zin om dat album te gaan beluisteren en een 2,5 te geven, puur om deze opmerking

Die neiging heb ik ook altijd.

Ach, hij brengt het wel op een leuke manier

Hij had ergens een nog genialere opmerking die ik niet meer kan vinden. Het was dacht ik bij een Muse-album.

rock-rick schreef:
Ach, hij brengt het wel op een leuke manier

Maar waarschijnlijk is het serieus, en niet grappig bedoelt

Maakt het alleen maar leuker.

Stijn_Slayer
Ik vrees ook dat het serieus is. Het is niet erg als je zo'n beperkte smaak hebt, maar of je het nou zo van de daken moet schreeuwen is een tweede.

Het probleem is dat hoe beperkter je smaak is, hoe minder je je ervan bewust bent dat je een beperkte smaak heb, omdat je waarschijnlijk ook geen idee hebt wat er allemaal is.

Als je door de babyboomers op tv er constant van overtuigd wordt dat Queen de holy grail is, dan ga je dat op een gegeven moment als een voldongen feit aannemen.

En zo kan het wel weer. Graag nu weer op een normale manier reageren.

edit: zie dat LTB net wat geveegd heeft, dus mijn reactie is nu wat zinloos.
Ik ga wel ff op zoek naar een quote ...
... gevonden.

Kemm bespreekt How come, how long van babyface en Stevie Wonder in dit topic:

kemm schreef:
100. Babyface feat. Stevie Wonder - How Come, How Long (1997)
“Open up your hearts, As well as your eyes”

In mijn herinnering kon deze in de categorie I Just Called to Say I Love You, maar nu ik het zo terughoor is het eigenlijk nog veel erger. Stevie weet een kutnummer tenminste nog met overtuiging te brengen, maar deze Babyface verkoopt met zijn passieve presence nog geen saucissen op de saucissenmarkt. Zo bezingt hij hier een serieuze situatie van gewelddadig misbruik alsof hij het over een of andere pup met een manke poot heeft. Zielig. Zielig dat je hiervoor Stevie Wonder uit zijn bed moet halen. De blinde man wist allang het verschil niet meer tussen links of rechts, goed of slecht, een mooie ballad of een gebruikte kotszak. Helaas voor hem zit ik momenteel met het laatste in mijn handen...

Saucissen?

ABV voor 'worsten'.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:37 uur

geplaatst: vandaag om 01:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.