De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2011, 20:13 uur
GrafGantz schreef:
Dat zeg je alleen maar omdat je voor ligt.
De mensen hebben hier gewoon geen humor

0
geplaatst: 4 november 2011, 20:22 uur
GrafGantz schreef:
En dan is Kobe Bryant Fan het bericht van Bennerd nog vergeten, eigenlijk heb ik nog een puntje meer.

0
geplaatst: 4 november 2011, 20:24 uur
Ik vind mezelf toch echt leuker. Maar goed, we zullen er morgen wel om vechten.
/edit: of misschien ook niet:

/edit: of misschien ook niet:
herman schreef:
heb wel keer een beker gewonnen bij een judo-toernooi. mijn tegenstander ging vol door de lucht toen ik vanuit een reflex een de-ashi-barai maakte. volgens mijn trainer de mooiste actie van het toernooi (waar toch wel 60/70 mensen aan meededen).
heb wel keer een beker gewonnen bij een judo-toernooi. mijn tegenstander ging vol door de lucht toen ik vanuit een reflex een de-ashi-barai maakte. volgens mijn trainer de mooiste actie van het toernooi (waar toch wel 60/70 mensen aan meededen).

0
geplaatst: 4 november 2011, 21:35 uur
Laten we het er op houden dat hij nu in een andere gewichtsklasse zit.
0
geplaatst: 4 november 2011, 21:54 uur
GrafGantz schreef:
Deze stond al in het juiste topic

0
geplaatst: 4 november 2011, 22:01 uur
Ik wilde eerst ook al iets posten als "16 jaar en 25 kilo geleden". 

0
geplaatst: 5 november 2011, 01:20 uur
Om nog even op de battle door te gaan, Graf kopte hem zoveel mooier in dan herman. Blijkbaar weinig gevoel voor humor hier 
Grafgantz: 3*
Herman: 5

Grafgantz: 3*
Herman: 5
0
geplaatst: 5 november 2011, 01:29 uur
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 november 2011, 01:38 uur
Teunnis schreef:
Om nog even op de battle door te gaan, Graf kopte hem zoveel mooier in dan herman. Blijkbaar weinig gevoel voor humor hier
Dat blijkt wel, Teunnis

0
geplaatst: 7 november 2011, 11:40 uur
Bij de nieuwe van Florence + The Machine:
Betreffende user geeft 4,5* aan dit album na alleen de eerste 4 nummers gehoord te hebben, noemt het vervolgens direct een topplaat maar het blijkt ook een groeiplaat te zijn. Iemand zin om het me uit te leggen?
jabba schreef:
Ik heb het hele album in zijn geheel nog niet kunnen luisteren. Maar na de eerste 4 nummers een aantal keren te hebben beluisterd kan ik niet anders zeggen dan het een topalbum is.
Het heeft een paar luisterbeurten nodig. Een groeiplaat dus.
Ik heb het hele album in zijn geheel nog niet kunnen luisteren. Maar na de eerste 4 nummers een aantal keren te hebben beluisterd kan ik niet anders zeggen dan het een topalbum is.
Het heeft een paar luisterbeurten nodig. Een groeiplaat dus.
Betreffende user geeft 4,5* aan dit album na alleen de eerste 4 nummers gehoord te hebben, noemt het vervolgens direct een topplaat maar het blijkt ook een groeiplaat te zijn. Iemand zin om het me uit te leggen?
0
geplaatst: 7 november 2011, 11:45 uur
En bij het nog te verschijnen kerstalbum van Bieber:
Maar wellicht moet die eerste opmerking met een euh... korreltje zout genomen worden?
Korreltje Zout schreef:
31 oktober komt ie pas uit maar nu al een stem: dat moet dus een professionele recensent zijn die een review exemplaar heeft ontvangen.
31 oktober komt ie pas uit maar nu al een stem: dat moet dus een professionele recensent zijn die een review exemplaar heeft ontvangen.
MJ_DA_MAN schreef:
Is dit je eerste dag op het Internet?
Is dit je eerste dag op het Internet?
Maar wellicht moet die eerste opmerking met een euh... korreltje zout genomen worden?
0
geplaatst: 7 november 2011, 11:46 uur
En nog eentje van Justin Bieber - Under the Mistletoe:
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Ik zou het prijzenswaardig vinden als Justin in een relativerende bui besluit om dit album te dopen tot Under the Cameltoe. Een mens met zelfspot is een mens naar mijn hart.
Ik zou het prijzenswaardig vinden als Justin in een relativerende bui besluit om dit album te dopen tot Under the Cameltoe. Een mens met zelfspot is een mens naar mijn hart.
0
geplaatst: 7 november 2011, 11:50 uur
GrafGantz schreef:
Iemand zin om het me uit te leggen?
Iemand zin om het me uit te leggen?
De lijst mogelijkheden bestaat volgens mij uit:
- de user snapt musicmeter niet
- de user snapt het album niet
- de user snapt het begrip 'Topplaat' niet
- de user snapt het begrip 'groeiplaat' niet
- meerdere van bovenstaande
0
geplaatst: 7 november 2011, 11:57 uur
GrafGantz schreef:
Ik hoop van wel, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een user op MuMe niet bekend is met het fenomeen ''lekken'' (en nee, geen bijdehante opmerkingen over mijn woordkeuze s.v.p.).Maar wellicht moet die eerste opmerking met een euh... korreltje zout genomen worden?
0
geplaatst: 7 november 2011, 12:05 uur
The Scientist schreef:
(quote)
Waarschijnlijk wordt er gewoon laag ingezet met 4,5 en groeit hij nog door naar 8 sterren.
0
geplaatst: 7 november 2011, 13:11 uur
De user bedoelt dat zijn mapje met mp3-bestanden van het album nog een beetje moet groeien, vermoed ik.
0
geplaatst: 9 november 2011, 11:00 uur
Bij Siamese Dream:
Kronos schreef:
Het gitaargeluid op dit album is als een peperkoekenhuisje.
Je kan er in gaan wonen maar eigenlijk wil je het opeten.
Het gitaargeluid op dit album is als een peperkoekenhuisje.
Je kan er in gaan wonen maar eigenlijk wil je het opeten.
0
geplaatst: 9 november 2011, 11:12 uur
Deze is ook leuk:
En voor de niet-kenners de betreffende quote van wiki:
barrett schreef:
Deze band Low wordt in Wikipedia omschreven als Lowscore, en toen ik dit las vreesde ik al voor een te traag tempo.
Deze band Low wordt in Wikipedia omschreven als Lowscore, en toen ik dit las vreesde ik al voor een te traag tempo.
En voor de niet-kenners de betreffende quote van wiki:
Their music is commonly described as "slowcore," a rock subgenre characterised by slow tempos and minimalist arrangements.
0
geplaatst: 9 november 2011, 11:21 uur
Iemand vind Stock, Aitken en Waterman helemaal de bom:
Bij Rick Astley - Hold Me in Your Arms (1988)
Bij Kim Appleby - Breakaway (1993)
Bij Kim Appleby - Kim Appleby (1990)
Bij Rick Astley - Whenever You Need Somebody (1987)
Bij Bananarama - Wow! (1987)
Bij Bananarama - Pop Life (1991)
Bij Bananarama - Please Yourself (1993)
Bij Kylie Minogue - Rhythm of Love (1990)
Ik vermoed dat er nog vele gaan volgen
Bij Rick Astley - Hold Me in Your Arms (1988)
cantforgetyou schreef:
Jammer dat mensen nog steeds Stock Aitken Waterman zien als slecht en plastic. Ik vind dat dus niet.
Jammer dat mensen nog steeds Stock Aitken Waterman zien als slecht en plastic. Ik vind dat dus niet.
Bij Kim Appleby - Breakaway (1993)
cantforgetyou schreef:
Jammer dat Kim niet gewoon weer in zee is gegaan met Stock Aitken Waterman. Daarmee had ze misschien nog wat hits gehad. Maar goed.
Jammer dat Kim niet gewoon weer in zee is gegaan met Stock Aitken Waterman. Daarmee had ze misschien nog wat hits gehad. Maar goed.
Bij Kim Appleby - Kim Appleby (1990)
cantforgetyou schreef:
Jammer genoeg is dit album niet door S.A.W. geproduceerd.
Jammer genoeg is dit album niet door S.A.W. geproduceerd.
Bij Rick Astley - Whenever You Need Somebody (1987)
cantforgetyou schreef:
Ik verdedig Stock Aitken Waterman, want deze producers zijn toptalenten.
Ik verdedig Stock Aitken Waterman, want deze producers zijn toptalenten.
Bij Bananarama - Wow! (1987)
cantforgetyou schreef:
Dit is een GEWELDIGE plaat. Lekker helemaal geproduceerd door Stock Aitken Waterman. En daar ben ik nou helemaal fan van.
Dit is een GEWELDIGE plaat. Lekker helemaal geproduceerd door Stock Aitken Waterman. En daar ben ik nou helemaal fan van.
Bij Bananarama - Pop Life (1991)
cantforgetyou schreef:
Hier zijn de dames overgestapt van producers. Ze hadden genoeg van de S.A.W. sound. Wat ik onbegrijpelijk vind, maar goed.
Hier zijn de dames overgestapt van producers. Ze hadden genoeg van de S.A.W. sound. Wat ik onbegrijpelijk vind, maar goed.
Bij Bananarama - Please Yourself (1993)
cantforgetyou schreef:
Gelukkig zijn de dames op dit album weer terug bij Stock Aitken Waterman. Alleen is Aitken er niet meer bij. Die had er geen zin meer in.
Gelukkig zijn de dames op dit album weer terug bij Stock Aitken Waterman. Alleen is Aitken er niet meer bij. Die had er geen zin meer in.
Bij Kylie Minogue - Rhythm of Love (1990)
cantforgetyou schreef:
Ik snap niet dat er mensen zijn die S.A.W. zo vaak afkraken...Als ik naar S.A.W. muziek luister dan ben ik vrolijk en zit ik lekker in mijn vel.
Ik snap niet dat er mensen zijn die S.A.W. zo vaak afkraken...Als ik naar S.A.W. muziek luister dan ben ik vrolijk en zit ik lekker in mijn vel.
Ik vermoed dat er nog vele gaan volgen

* denotes required fields.