De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2011, 11:31 uur
Ja, het was mij ook al opgevallen. Ik vind eigenlijk het eerste deel van het bericht bij dat Kim Appleby album uit 1993 opvallender dan wat jij hier post:
En dan wel gewoon 5* geven
cantforgetyou schreef:
Dit album heb ik eigenlijk meer gekocht om Kim Appleby te steunen. Als het door een andere onbekende artiest zou zijn geweest, had ik het niet goed genoeg gevonden. Het zijn een beetje oudbollige producties.
Dit album heb ik eigenlijk meer gekocht om Kim Appleby te steunen. Als het door een andere onbekende artiest zou zijn geweest, had ik het niet goed genoeg gevonden. Het zijn een beetje oudbollige producties.
En dan wel gewoon 5* geven

0
geplaatst: 9 november 2011, 11:32 uur
Ja, die vond ik ook erg sterk maar viel helaas buiten het SAW-fetishlijstje. Hij geeft aan alles 5*!
0
geplaatst: 9 november 2011, 11:34 uur
Bij dat andere album van Kim Appleby:

cantforgetyou schreef:
Ik geef het 4 sterren.
.Ik geef het 4 sterren.

0
geplaatst: 9 november 2011, 11:41 uur

En ik dacht echt heel zeker te wetend dat het hier om een vrouwspersoon zou gaan, blijkt het gewoon een kerel te zijn.
0
geplaatst: 9 november 2011, 11:45 uur
Helemaal daas van Stock Aitken en Watermandingetjes. Dat kan en mag natuurlijk helemaal niet. Gauw even wat hoon over uit strooien. *op de hoonzolder kijken gaat*
Die laatste quote over Kim Appleby is wel weer goud overigens.
Die laatste quote over Kim Appleby is wel weer goud overigens.
0
geplaatst: 9 november 2011, 11:54 uur
Dit is geen hoon, maar gewoon grappig ende leuk. Niet gelijk weer nare dingen achter zoeken...
0
geplaatst: 10 november 2011, 14:13 uur
In "Help! Ik zoek een nummer" is lebowski heerlijk droog:

The Blue Boy schreef:
Een paar weken geleden ontdekte ik een nummer in deze mix tussen 52:30 en 56:30:
YouTube - Laurent Garnier Dj Set @ Planet Delsin Club 11 Amsterdam NL 28 02 08 Part2
Ik kan tot mijn grote frustratie helaas nergens de artiest of titel terugvinden. Herkent iemand deze track?
Alvast bedankt!
Een paar weken geleden ontdekte ik een nummer in deze mix tussen 52:30 en 56:30:
YouTube - Laurent Garnier Dj Set @ Planet Delsin Club 11 Amsterdam NL 28 02 08 Part2
Ik kan tot mijn grote frustratie helaas nergens de artiest of titel terugvinden. Herkent iemand deze track?
Alvast bedankt!
herman schreef:
Nick Terranova & Austin Leeds ft. Tamara Keenan - Moments zegt mijn telefoon... weet niet of dat hem is?
Nick Terranova & Austin Leeds ft. Tamara Keenan - Moments zegt mijn telefoon... weet niet of dat hem is?
Flammazine schreef:
De mijne zegt Christos Fourkis - About Me.
De mijne zegt Christos Fourkis - About Me.
lebowski schreef:
De mijne zegt 'U heeft 1 gemiste oproep'
De mijne zegt 'U heeft 1 gemiste oproep'

0
geplaatst: 10 november 2011, 15:56 uur
Mjuman schreef:
Zag nu ook weer een ***cd tellende box van Pink Floyd - wie zit daar op te wachten?
En als we dan zo nodig een re-, re-, re-master door de strot gedouwd krijgen, kunnen we dan die oude versie ook inruilen? Als ik voor een nwe Opel Astra naar Opel ga - geremasterd model, veel extra's - kan ik mijn oude Astra daar inruilen tegen een faire prijs en daarmee kan Opel dan een ander weer blij maken (en er evt wat op verdienen).
Zag nu ook weer een ***cd tellende box van Pink Floyd - wie zit daar op te wachten?
En als we dan zo nodig een re-, re-, re-master door de strot gedouwd krijgen, kunnen we dan die oude versie ook inruilen? Als ik voor een nwe Opel Astra naar Opel ga - geremasterd model, veel extra's - kan ik mijn oude Astra daar inruilen tegen een faire prijs en daarmee kan Opel dan een ander weer blij maken (en er evt wat op verdienen).

0
geplaatst: 10 november 2011, 17:53 uur
0
geplaatst: 10 november 2011, 20:11 uur
Ja hij is wel leuk, maar ligt wel erg voor de hand.
Net zoals in dat topic "Help! Ik zoek een nummer" zeggen:
Kijk je toch lekker ff in het telefoonboek.
Dus tja, vroeg of laat zou ie gemaakt worden.
Net zoals in dat topic "Help! Ik zoek een nummer" zeggen:
Kijk je toch lekker ff in het telefoonboek.
Dus tja, vroeg of laat zou ie gemaakt worden.
0
geplaatst: 14 november 2011, 18:13 uur
horned_reaper schreef:
Iemand die de naam van één van de meeste genuanceerde en subtiele drummers ter wereld als zijn naam heeft zou ik een wat rustigere en lichtere smaak van verwachten.
Juist... Fijn dat die drummer genuanceerd is in zijn meningen trouwens.(quote)
Iemand die de naam van één van de meeste genuanceerde en subtiele drummers ter wereld als zijn naam heeft zou ik een wat rustigere en lichtere smaak van verwachten.
0
geplaatst: 15 november 2011, 10:06 uur
itchy schreef:
Ja, die vond ik ook erg sterk maar viel helaas buiten het SAW-fetishlijstje. Hij geeft aan alles 5*!
Het onmogelijke is gebeurd! Nadat die Kim Appleby stiekem ook 5* was is er nu aan Pet Shop Boys - Very 4.5* uitgedeeld

Vooruit, nog één quote, ditmaal bij Kylie Minogue - Aphrodite:
cantforgetyou schreef:
Hoewel ik dit album totaal niet slecht vind, krijg ik er geen kippenvel van. (...) Toch geef ik het vijf sterren, want dit album is natuurlijk veel en veel beter dan bijvoorbeeld Anouk of Adele. Ik haat rock.
Hoewel ik dit album totaal niet slecht vind, krijg ik er geen kippenvel van. (...) Toch geef ik het vijf sterren, want dit album is natuurlijk veel en veel beter dan bijvoorbeeld Anouk of Adele. Ik haat rock.
0
geplaatst: 15 november 2011, 12:49 uur
nochtans zei hij iets minder dan een week geleden nog bij een andere kylie:
Tjah, ieder heeft z'n eigen mening en het recht om daar op gezette tijden zelf een keer flink van af te wijken
cantforgetyou schreef:
Ik houd van verschillende soorten muziek, waaronder disco, pop, rock, house, klassiek etc. .
Ik houd van verschillende soorten muziek, waaronder disco, pop, rock, house, klassiek etc. .
Tjah, ieder heeft z'n eigen mening en het recht om daar op gezette tijden zelf een keer flink van af te wijken

0
geplaatst: 15 november 2011, 12:56 uur
Als ik goed lees stelt hij ook dat Adele "rockmuziek" maakt. Die mag hij me toch eens een keertje uit komen leggen.
0
geplaatst: 15 november 2011, 13:33 uur
Dat betwijfel ik. Maar het is in ieder geval vermakelijk. Ik had niet gedacht dat ik anno 2011 nog eens een lovend bericht over een plaat van Sybil zou lezen.
0
geplaatst: 16 november 2011, 21:13 uur
herman schreef:
heb mede daardoor nog een voetbalpool gewonnen.
heb mede daardoor nog een voetbalpool gewonnen.
Rhythm & Poetry schreef:
Altijd handig voor diverse klusjes in het huis.
Altijd handig voor diverse klusjes in het huis.
* denotes required fields.