MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Die was leuk ja.

Ik vond deze wel erg scherp van bennerd:

Jordy schreef:
De donaties van het afgelopen jaar zijn overigens naar een kerstcadeautje voor de crew gegaan

GrafGantz schreef:
Een boekenbon?

bennerd schreef:
Een bezem.

Nu lach ik om de erg leuke reactie van Bennerd maar eigenlijk ook om het feit dat Jasper eindelijk eens iets niet flauw vindt.

jasper1991 schreef:
Hij kan ook lachen!

Stijn_Slayer

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Hij kan ook lachen!

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Hij kan ook lachen!
Ik verwijs je graag door naar dit topic.

Sorry Jasper, maar dit was toch wel een leuke

In het ''Verschuivingen/Veranderingen in je top 10'' topic, na een toch wat zure opmerking van jasper1991:

Cygnus schreef:
Geef een komkommer aan jasper1991 en het is na een dag een augurk

Mwah, vind 'm maar flauw.

Lukas schreef:
Mwah, vind 'm maar flauw.

Is het jullie weleens opgevallen wat mijn favoriete metal-genre is - te achterhalen uit mijn top-10 en stemmenlijst - en wat de bijnaam van het genre is?

powermetal ----> happy metal

Van dat genre word ik anders nogal depressief...

Stijn_Slayer
Power metal heeft nog een andere bijnaam.

Een van mijn favoriete genres binnen de indierock is slowcore. Toch loop ik de 800 meter binnen twee minuten. Dus dat zegt niet alles...

Shit, daar heb je me!

Lukas schreef:
Een van mijn favoriete genres binnen de indierock is slowcore. Toch loop ik de 800 meter binnen twee minuten. Dus dat zegt niet alles...

Dit filmpje zegt toch echt wat anders, iemand die hardloopt op Necrophagist (technische supersnelle Death Metal):

niels94 schreef:
[quote van Cygnus]

Stijn_Slayer
@ Don:

ClassicRocker
Bij U2 - Achtung Baby (1991) beklaagt Jocharo-T zich over zijn seks met Bono.

Jocharo-T schreef:
In mijn beleving is het echt zo'n gozer die zijn eigen naam schreeuwt als hij klaarkomt.

Stijn_Slayer
Dat wordt dokken. Auteursrechten: Prince - 21 Nights (2008)

Beetje onduidelijke link Stijn, handiger is om de permalink te gebruiken.

Ulfat-e-Zulmat
Wat een hipster is die Maarten toch ook eigenlijk.

Jocharo-T
ClassicRocker schreef:
Bij U2 - Achtung Baby (1991) beklaagt Jocharo-T zich over zijn seks met Bono.

Je leest over de woordjes in mijn beleving heen, ClassicRocker

Die Maarten maakt ook elke keer weer een onuitwisbare indruk op mij.
Alles wat hij zegt blijft hangen

Berichten verwijderd. Graag terug naar de quotes omdat ontopicness heerst.

Nog eentje van Dweezle13 dan maar, bij Iron Maiden - Somewhere in Time.

Dweezle13 schreef:
Wat een ander ook zegt over deze titel van iron maiden ,the beast is back,ondanks dat bij een ander de broek scheef staat van de stront en rond zeikt de onverschillig heid en deceptie van dit album vanwege de mechaniek,en syntersizer gitaren is ,adrian smith en ook gitarist dave murray flink op dreef,luister vooral eens naar een nummer als sea of madness, een amethyst uit een verboden pandora-box.
Ondanks sceptici en de verschillende discrepanties verdiend dit album beter,en mag vooral een nummer als,somewhere in time en alexander the great niet vergeten worden,verbluffend en inventief gitaarwerk waardoor de cocon in een mooie rups/vlinder en zeker geen eendagsvlieg is,ik ben al groot fan sinds de oprichting van de band en deze c.d.mag zeker niet buiten buiten de boot vallen,de vertekende mascottes van volksheld/karikatuur/cartoon opgetekend tot openbaring van de wilde strangulaties(iron eddie), die de marasquin zonder de cranberry's zijn zingt,bruce dickinson(the almighty),dichterlijk in poems en met een hoog gehalte en zingt de longen uit zijn honing strot.
(ook de vrijgevochten vertaling over alexander the great, de verovereraar en strijdlustig leider wat doet denken aan legendes en helden als,julius ceasar,napoleon bonaparte,hannibal).
De applicaties en eigen verkozen hermitages laten de vagebonden smith/murray,snarenplukkers van het eerste uur horen dat sterren geplukt kunnen worden en mooie dromen uit kunnen komen.
Het kwalitatief hoge nummer,heaven cant wait is lekker episch,vol dramatiek en onverdroten emotie zoals alleen een maiden het kan.
De sympathieke bassist steve harris heeft laten weten dat dit bijna het beste album in zijn intervieuws is maar dat zegt die volgens mij bij elk nieuw uitgekomen album ook al is voor hem,seventh son of the seventh son het beste album.
En nu over al dat gelul over altar-ego's en plagiaat of nep/vervalsingen, idles of march het maakt geen reet uit wel of niet waar en in korte of lange jeger onderbroek,iron maiden gooit hoge ogen met dit nummer en doet zelfs met het ingewikkelde drumwerk van nicko mc brain(pat travers),wasted years alle belaagde shit onder yacuzzi's en penthouses,dure limousines en verboden maitresses en mannequins vergeten.
Een band met een titel en een dubbele betekenis.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:38 uur

geplaatst: vandaag om 07:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.