MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Yann Samsa
The art of trolling? Wie zal het zeggen...

Stijn_Slayer
Ah nee, is hij weer terug?

Jocharo-T
Er is geen doorkomen aan! Terug naar school sturen die user.

Stijn_Slayer schreef:
Ah nee, is hij weer terug?
Nee, het was een oudje. Ik blijf zijn stukjes geweldig vinden!

ClassicRocker
Jocharo-T schreef:
Er is geen doorkomen aan! Terug naar school sturen die user.

Zou je "terug" a.u.b. tussen haakjes willen plaatsen?!

Jocharo-T
Bij: Favoriete Cabaretiers

Ponty Mython schreef:
Spiksplinter van Hans Teeuwen is werkelijk waar om te huilen. De beste man is een karikatuur van zichzelf geworden. En dat publiek dat hij trekt zou zelfs nog krom liggen als hij 100 minuten scheten zou laten en als toegift over de eerste rij heen zou pissen.

Klopt als een potje vol pieren.

Lukas schreef:
Als er een nummer speciaal voor mij geschreven lijkt, is het Riders on the Storm wel. Niet zozeer omdat de muziek precies aansluit op mijn basisbehoeften, maar er is geen nummer waarin ik mijn eigen naam zo goed kan zingen als dit. Dus mocht ik in een echt narcistische bui zijn... Probeer het straks maar eens onder de douche: Lu-kas van der Storm. Lu-kas van der Storm...

Die is inderdaad erg mooi!

panjoe (moderator)

Heerlijk droog!

Het nadeel is wel dat ik vanaf nu waarschijnlijk dit nummer nooit meer zal kunnen horen zonder "Lu-kas van der Storm" mee te neuriën

Jocharo-T
jasper1991 schreef:
Heerlijk droog!
Goede voornemen voor 2012, Jasper?

Slowgaze schreef:
Klopt als een potje vol pieren.
Ik ga er maar vanuit, dat dat betekent dat het niet klopt aangezien ik jouw culturele kijk hoog acht.

Jocharo-T schreef:
(quote)
Goede voornemen voor 2012, Jasper
Volgens mij snap ik je niet.

Het voornemen voor jou laat zich uit deze post trouwens ook wel raden!

Jocharo-T
Ik denk dat ik jou opmerking in spoilers ook niet snap
Mijn opmerking was in ieder geval een grapje, omdat ik je zelden positief zie over de quotes hier!
Grapje uitleggen (hoe flauw ook) is nooit leuk trouwens!

Jocharo-T schreef:
Ik denk dat ik jou opmerking in spoilers ook niet snap
Mijn opmerking was in ieder geval een grapje, omdat ik je zelden positief zie over de quotes hier!
Grapje uitleggen (hoe flauw ook) is nooit leuk!
Ik blijf kritisch hoor!

Jij maakte een taalfoutje...

Jocharo-T
Nu is taal niet mijn allersterkste punt, ook niet mijn slechtste trouwens, maar ik denk dat ik zo kippig ben dat ik mijn taalfout nog steeds niet zie. Het zal wel om het woordje 'voor' gaan. Ik schrijf het vaak zoals ik het in mijn hoofd zou zeggen. Komt nog wel eens voor dat ik mijn teksten verbeter.

Dan te bedenken dat ik jou had willen verbeteren:
jasper1991 schreef:
Het voornemen voor jou laat zich uit deze post trouwens ook wel raden!
Voor had van moeten zijn

Goed voornemen/Goede voornemens

Wat ik schreef is overigens ook niet geweldig inderdaad.

Jocharo-T
Ach, zolang de teksten niet vol staan met typfouten kan ik mij er niet echt aan storen.
De quote die jij laatst geplaatst had van user Dweezle13 bijvoorbeeld, was geen doorkomen aan. Dan pas ga ik mij er echt aan storen.

Die is dan ook zo geweldig door de combinatie daarvan met dure woorden en bizarre metaforen.

Jocharo-T
Ik was na twee zinnen gestopt met lezen, daardoor zijn die dure woorden en bizarre metaforen mij niet opgevallen. Zal er even de tijd voor nemen om hem alsnog te lezen, uit nieuwsgierigheid.

jasper1991 schreef:
(quote)
Ik ga er maar vanuit, dat dat betekent dat het niet klopt aangezien ik jou culturele kijk hoog acht.

Deze vind ik persoonlijk een stuk erger dan "goede voornemen".

FlyLo schreef:
(quote)

Deze vind ik persoonlijk een stuk erger dan "goede voornemen".
Oei, slordig inderdaad. Vind ik persoonlijk is dan weer dubbelop.

Cygnus schreef:

Hier maak jij wel een hele slordige taalfout Cygnus.

rock-rick schreef:
(quote)

Hier maak jij wel een hele slordige taalfout Cygnus.

Mijn was bedoeld voor de quote van Lukas, maar door de tussenliggende berichten kwam dat er niet zo goed uit.

Die van Lukas is inderdaad erg mooi... dat nummer heb ik btw onderhand zo vaak gehoord dat dit mij itt tot Graf wél een waardevolle toevoeging lijkt

Gast
geplaatst: vandaag om 04:22 uur

geplaatst: vandaag om 04:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.