MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
musician heeft moeite met de definitie van "objectief":

musician schreef:
Ik heb toch heel wat muziek gehoord in mijn leven maar kan niet anders dan concluderen dat McCartney de beste componist van de afgelopen 50 jaar is geweest. Dat staat nog helemaal los van mijn eigen favorieten, het is gewoon haast een objectief vaststaand feit.

Zalig zijn de onwetenden.

Vooral die "haast" doet et um.

Uit het sporttopic:

Nicolage Rico schreef:
Er zijn ook nog mensen die denken dat Ajax kampioen kan worden.

herman schreef:
Dat zijn de berichten die ik ben vergeten naar het "Just a Joke"-topic te verplaatsen. Mijn excuses.

Ik weet niet of deze al eens geplaatst is, maar leuk is hij wel.

laxus11 schreef:
Little Green Bag is het beste nummer van deze groep.
Maar ik ken de rest niet dus daar geef ik geen commentaar op

Is voorkennis vereist? Of is het gewoon puur 'beste' terwijl hij de rest niet kent?

jasper1991 schreef:
Is voorkennis vereist? Of is het gewoon puur 'beste' terwijl hij de rest niet kent?

Nee, je hebt hier alleen een gevoel voor humor voor nodig, sorry.

Dat is blijkbaar te hoog bij mij.

jasper1991 schreef:
Dat is blijkbaar te hoog bij mij.

Humor is een schaars economisch goed; verkoop snel wat aan Rock RIck, zou'k zeggen

Al oud (quotes uit 2004), maar kwam het gister tegen. Bij Juju van Siouxie & The Banshees.

titan schreef:
Leuk dat Siouxsie & the banshees er nu ook op staan, maar dan wel uitgerekend met een minder album van ze. 2,5*

Met meteen daaronder
blabla schreef:

Vind ik een van de betere, ook 2,5

Het is die glimlachende smiley vooraan blabla's bericht die het 'm doet. Gewoon droog. Ik moest er wel om lachen, in elk geval.

Berichten verplaatst naar Muziek > Algemeen > Stemgedrag en wat berichten verwijderd. Terug naar de Quotes, het stemgedrag van blabla kan in het andere topic een oordeel van experts krijgen

ClassicRocker
Mille Vinyl geeft bij Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) blijk van zijn grootste angst, nl. een enge discussie waarin wordt betwist dat dit album de hoogst mogelijke beoordeling toekomt.

Mille Vinyl schreef:
Dit noemen ze nu een classic album,5 sterren zonder enge discussie !

't is dan ook de plaat met 'Misty Mountain Hop'!

Rizz
Hehe

In het "Even voorstellen" topic:

MusicIsLife36 schreef:
2 dagen heb ik hier mijn account aangemaakt.

2MY schreef:
Misschien even melden bij Jordy (admin), want normaal gezien moet dat sneller geregeld zijn.

Eveneens in het "Even voorstellen" topic, van dezelfde user..

MusicIsLife36 schreef:
2 dagen heb ik hier mijn account aangemaakt. Ik weet niet waarom ik dat veel eerder heb gedaan!

Ze schijnt er nog steeds spijt van te hebben

Al een tijdje word ik ronduit gefascineerd door een al gesloten forumtopique. De titel is al prachtig, 'wrek op een cruis'. Ik dacht direct aan een shipwreck, maar dat blijkt het dus niet eens te zijn. Het berichtje zelf is zo mogelijk nog mooier:
ik zou graag op een cruiseschip werken
heb me al rot gezocht op het internet
weet iemand een goede manier om te solisiteren

Met die enjambementen er zelfs in, een ware readymade.

Inderdaad een leuk bericht; ik heb het ook gelezen.
Jammer dat men hier Dries Roelvink niet verder aan werk kon helpen.

Inderdaad, geweldig bericht. Had hem gisteren ook nog bijna geplaatst.

Rizz
Slowgaze schreef:
Al een tijdje word ik ronduit gefascineerd door een al gesloten forumtopique. De titel is al prachtig, 'wrek op een cruis'. Ik dacht direct aan een shipwreck, maar dat blijkt het dus niet eens te zijn. Het berichtje zelf is zo mogelijk nog mooier:
(quote)

Haha leuk dat je er mee komt, ik zag het ook en ik hoop dat het geen grap is.

Ulfat-e-Zulmat
deric raven schreef:
Jammer dat men hier Dries Roelvink niet verder aan werk kon helpen.

Slowgaze schreef:
(quote)

Haha .

Casartelli (moderator)
Ik dacht in eerste instantie dat het om wraak op het kruis zou gaan of zo. Dacht nog, ah, een anti-religieus bericht, daar zal wel snel een slotje op komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:45 uur

geplaatst: vandaag om 10:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.