MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Ulfat-e-Zulmat is wel vaker erg lollig.

Ja, 't is een sympathieke jongen, die Ulfat-e-Zulmat.

Ulfat-e-Zulmat
Zo lief. Maar ik vind het bericht van Maarten een stuk grappiger dan mijn inbreng.

Ik pleit voor meer voetnoten in het alledaagse leven; dat zou het leven een stuk prettiger maken.

Hoe bedenkt een mens dit?

Overigens, als ik mezelf even schaamteloos mag promoten.. Mijn opmerking bij het het laatste album van Justin Beaver (haha) is beduidend sterker.

Kwam deze net tegen en vond het eigenlijk best memorabel:

BoyOnHeavenHill schreef:
Geloof het of niet, maar ooit had ik twee elpees waarvan ik nog nooit gehoord had maar waarvan de bandnaam om de een of andere bekend klonk tegelijkertijd uit de uitverkoopbakken gevist, en pas toen ik thuis kwam zag ik dat het ging om
Slow motion van Man en
Flow motion van Can.

Rizz
Haha leuk

Het topic "52 essentiële klassiekers uit de pop/rock geschiedenis" leidt elke keer weer tot ontsporende discussies, en Sandokan is het een beetje zat:

Sandokan-veld schreef:
Los van waardeoordelen over individuele users is dit nu wel officieel het meest onpeilbare topic op Mume geworden, nu een nominatie van PJ Harvey leidde tot een discussie over levenservaring vs. muzieksmaak, en de nominatie van 16 Horsepower een discussie oplevert over de favoriete drum 'n bass-platen van de lezers. Ik kijk al uit naar de discussie over 'wat is je favoriete zoogdier' die volgende week gaat plaatsvinden bij (presumably) OK Computer.

Casartelli (moderator)

De miereneter, absoluut.

panjoe (moderator)
Nee dan toch echt het aardvarken

deric is mijn held.

bonothecat schreef:
Prachtig nieuw album! Voor de vierde keer opstaan vandaag, en dat komt bij mij maar zelden voor.

deric raven schreef:
Ik sta inderdaad meestal maar 1x per dag op.

Inkoppertje, weet je dat ik direct dezelfde associatie had net voordat ik de comment van Deric las? Maar wel leuk natuurlijk

Die is inderdaad sehr gut!

Ik zou voor dat album mijn bed niet uitkomen denk ik.

jasper1991 schreef:
(quote)

Net zoals deze reactie van jou dus?

klik

Bij The Knife - Silent Shout:

Emile93 schreef:
Het eerste album van Zweedse komaf waar ik niet gecharmeerd van ben! Jammer!

Robbie Keane schreef:
Probeer Opeth, ook Zweeds en dat ligt meer in jouw straatje.

Ik wist niet wie Emili93 was, nu weet ik het wel en dan is ie wel hilarisch.

panjoe (moderator)
Emile93 en Robbie Keane in gesprek is sowieso al een garantie voor vermaak

Een dergelijke grap hebben hoi123 en ik ook eens uitgehaald

Jocharo-T
Bij: Help! ik zoek een nummer

Sandokan-veld schreef:
Mensen, hoe heet ook alweer dat old school hiphopnummer met handclaps en hele repetitieve kinderzang in het refrein?

Ps. houd er rekening mee dat ik dertiger ben, dus met 'old school' bedoel ik 'ten tijde van De La Soul, Arrested Development, etc. ' Het is dus niet Hard Knock Life van Jay Z of iets dergelijks.
GrafGantz schreef:
Geen zorgen, als we het antwoord weten zullen we wat luider typen.

Casartelli (moderator)

Een quote uit de oertijd. aERo bij Celine Dion - Des Mots Qui Sonnent:

aERodynamIC schreef:
aERo's verzameling begint nu eenmaal erg groot te worden en dan moet je wel eens wat herschikken (dus pik je kastruimte van je partner in). Deze cd heb ik stiekem heel ver weggeborgen. Ssssstttttt, niet zeggen. Tot nu toe is deze cd al heel lang niet meer opgezet. Ik hoop dat zo te houden

Gast
geplaatst: vandaag om 15:13 uur

geplaatst: vandaag om 15:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.