MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Is het alweer voedertijd van de trollen?

Ik ben het wel eens met Robbie... sterker nog... ik vind dat er eigenlijk nog wat teveel zwart wordt gebruikt in de film, met her en der een extra tikje wit zou ie beter zijn.

2MY schreef:
Opvallend dat over de bezuiniging aan dialogen niets gezegd wordt in uw quote, chevy93
Ah, ik wist niet dat acteurs betaald kregen per woord. Weer wat geleerd.

Robbie Keane schreef:
en ik het de trailer gezien van The Artist en die zou nergens op slaan in kleur.
Dat is wel wat overdreven, maar de authenticiteit van de film zoals die nu is (heeft?) gaat wel verloren, ja.

Alsjeblieft 2MY, zeg me dat je bericht sarcastisch is bedoelt .

als ze hem blauw wit hadden gemaakt, dan was het pas een vernieuwende film geweest.

2MY
rock-rick schreef:
Alsjeblieft 2MY, zeg me dat je bericht sarcastisch is bedoelt .

Uiteraard Ik dacht door flink te overdrijven dat wel duidelijk zou zijn (de helft van mijn cd's bestaat trouwens uit mannetjes met één gitaartje - de afzetters!).

Ik moet hier toch voorzichtiger zijn blijkbaar

Ja potjandikkeme, 15 euro voor een CD van alleen de Tallest man on Earth met gitaar... krijg je als bonus wel een nummer met piano bij... maar... ik had voor dat bedrag wel een plaat verwacht met minstens zoveel man als dat er in een orkest spelen...

2MY
Heb je de regels tekst geteld? Misschien kan dat de kostprijs enigszins verklaren?

2MY schreef:
(quote)

Uiteraard Ik dacht door flink te overdrijven dat wel duidelijk zou zijn (de helft van mijn cd's bestaat trouwens uit mannetjes met één gitaartje - de afzetters!).

Ik moet hier toch voorzichtiger zijn blijkbaar

Ah, gelukkig.

chevy93 schreef:
Komt van MovieMeter, maar ik vond hem te leuk hem daar te laten:

Bij: The Artist (2011)

(quote)
The Artist is een zwart-wit film. The Artist is een ode aan de "silent era".

Werkelijk

De dood van Roy Orbinson is volgens Dazzler wel erg aanwezig op het Traveling Wilburys-album Vol. 3:
dazzler schreef:
iets meer met een rouw randje

Dat moet natuurlijk wel zonder spatie. Slordig van Dazzler.

Haha, vind ik wel goed gevonden van Slowgaze.
Ik durf wel eens dubbele bodems in mijn teksten stoppen,
maar het is altijd leuk om er eentje tegen te komen die je zelf niet had gezien.

Nu zijn er vast mensen die gaan zeuren dat hij het alleen maar doet om dit topic te halen. Dan zeg ik: verzin zelf een leukere!

In het vraag van de dagtopic:

GrafGantz schreef:
Hoe kom jij tot je beoordeling van een album op MusicMeter? (Kijk je naar ieder nummer op zichzelf of juist puur naar je gevoel? Neem je bonustracks mee?)

- Graf: 50% vakjury, 50% het volk via sms.

Vast al wel eens gepost (hij komt uit 2004 maar toch):

titan schreef:
Woorden schieten tekort om de prachtige stem van Hope Sandoval te beschrijven. Haar voordracht is zo zalvend en verlokkellijk dat ik er bijna spontaan hetero van zou worden. 3,5*

Die van Graf

Categorie creatieve taalvondsten:
MAS schreef:
Nederlandse hiphop is de laatste jaren erg populair onder jongeren. Het album Eigen Wereld van Opgezwolle is zelfs de meest bestemde hiphop plaat op MuMe.

Ik kom er niet uit...

Ik ook niet.. Iets met 'bestemde' te maken?

Slowgaze lijkt me nog wel zo iemand die iedereen laat speuren naar een grap die er niet is.

Lukas schreef:
Nu zijn er vast mensen die gaan zeuren dat hij het alleen maar doet om dit topic te halen. Dan zeg ik: verzin zelf een leukere!

In het vraag van de dagtopic:

(quote)

Het zit 'm in 'bestemde'. Maar dat idee van Jasper is ook zo gek nog niet; moet ik binnenkort ook maar eens uitvoeren.

Slowgaze die een enkele ' plaatst?
Of hiphopplaat?

Hij is weer hilarisch, Maarten.

De heren koekeperen hierboven, uitgezonderd Slowgaze, raad ik dus geen rap aan - bij rap zal veel van de woord(g)rap jullie ontgaan zodat gijlie "not a par" zijt.

Mjuman zegt: bestemd is amibigu en erg mooi in combinatie met "eigen" - in het Duits ("bestimmt") was het daarom ook minder leuk geweest.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.