MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Dan snapte ik hem dus toch, ik ga mee met Arrie.

Mjuman schreef:
De heren koekeperen hierboven, uitgezonderd Slowgaze, raad ik dus geen rap aan - bij rap zal veel van de woord(g)rap jullie ontgaan zodat gijlie "not a par" zijt.

Mjuman zegt: bestemd is amibigu en erg mooi in combinatie met "eigen" - in het Duits ("bestimmt") was het daarom ook minder leuk geweest.

Mon ami(bigu), 'bestemd' bestaat niet eens als woord om aan te geven dat ergens op gestemd is. Een neologisme daarvoor bedenken is natuurlijk mooi, en ik snap de analogie wel; prefixen als be- zijn daar ideaal voor, besproeid, etc., maar als je neologisme dan al een bestaand woord met een heel andere betekenis blijkt te zijn, dat vind ik dus prachtig eigenlijk.

You gotta love bijzinnen.

Slowgaze schreef:
(quote)

Mon ami(bigu), 'bestemd' bestaat niet eens als woord om aan te geven dat ergens op gestemd is. Een neologisme daarvoor bedenken is natuurlijk mooi, en ik snap de analogie wel; prefixen als be- zijn daar ideaal voor, besproeid, etc., maar als je neologisme dan al een bestaand woord met een heel andere betekenis blijkt te zijn, dat vind ik dus prachtig eigenlijk.

Dat van dat "be" + neologisme was mijn bekentenis. Zulks kan nl leiden tot onwenselijke frasen als "zal ik je bevruchten" tegen een dame wanneer ge van plan zijt haar een vrucht (zeg een appel) aan te bieden, tegen de dorst ahw.

Naar analogie daarvan is ook "bepaalde dame" niet ambigu.

Blijkbaar kinderbedtijd

Zeg Mjuman, is Boekmeter niet wat voor je?

Ik denk dat Mjuman niet veel geboekt zal worden.

Kun je dat boekstaven?

Ducoz schreef:

Boeken per meter ... zo ontzettend < 2010 en verder, in zo'n boekmeter gaat zoveel leestijd zitten.

En hier verwacht je een luisterend oor?

Mjuman is soms zo taalkundig bestemd, dat geen luisterend oor er nog wijs uit geraakt.

Mjuman schreef:
(quote)

Boeken per meter ... zo ontzettend < 2010 en verder, in zo'n boekmeter gaat zoveel leestijd zitten.

Gewoon een profiel aanmaken; ik gebruik m'n aantal stemmen ook als statussymbool.

Weliswaar van MoMe maar ik vind hem dermate memorabel dat ik hem jullie niet wil onthouden:

U-96 schreef:
Vroeger op de basisschool en middelbare school was ik altijd de slechtste in gym. Altijd het laatste gekozen met spelletjes enzo. Het ging een keer zo ver dat een gymleraar had bepaald dat als ik een keer scoorde met voetbal dat het dan voor 10 punten zou tellen. Uiteraard nooit gescoord. . Ik heb ook jaren op korfbal gezeten en ook nog nooit die klerebal in die mand kunnen gooien.

Ik vind het triest eigenlijk, arm figuur
Wel leuk dat hij zijn leed via MoMe deelt, maar ach... memorabel?
Wellicht internet als enige uitlaatklep.

Ducoz schreef:
Wellicht internet als enige uitlaatklep.

Hoeveel zouden er daarvan niet zijn alhier? Lijkt me een aardig onderwerp, de uitlaatklepsubsidieregeling: gratis internet voor mensen zonder sociale uit- en inlaadklep.

Inderdaad, in het dagelijkse leven is er niemand in mijn grapjes geïnteresseerd maar hier haal ik met enige regelmaat het memorabele quotes topic. Het geeft me ergens in de verte toch een beetje het gevoel dat ik niet voor niets leef.

Quote was leuker geweest als er na geen tekst meer had gevolgd.

Ducoz schreef:

Hij heeft alle boeken waarschijnlijk zelf geschreven. Dan is het plezier er al snel van af.

Bovendien lopen er op boekmeter te weinig pubers rond om op af te reageren.

fruitella schreef:
Iedereen zijn smaak !

Sluikreclame van snoepjesfabrikant op MusicMeter.

jasper1991 schreef:
Bovendien lopen er op boekmeter te weinig pubers rond om op af te reageren.

Klik

Yann Samsa
Het is slechts een kwestie van tijd voor Jasper inzien moet dat hij beter zijn woorden terugneemt.

dazzler schreef:
(quote)

Sluikreclame van snoepjesfabrikant op MusicMeter.

Bij Free - Fire and Water

Oldfart schreef:
Is dit zo'n band die dreigt te verdwijnen in analen van de popgeschiedenis?

Paalhaas schreef:

Je bedoelt waarschijnlijk annalen met dubbel n, anders zou bovenstaande een vreemd schouwspel worden.

Dat is een steek onder de gordel. Achterlangs uiteraard...

Gast
geplaatst: vandaag om 22:33 uur

geplaatst: vandaag om 22:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.