De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2012, 09:46 uur
woutorrmusic schreef:
Ik heb dit album vandaag op de fiets, in de zon, met goede zin en een heel goede koptelefoon geluisterd. Ik ben nu van plan om zelfmoord te plegen, want ze zeggen altijd dat je op je hoogtepunt, of hét hoogtepunt, moet stoppen.
Ik heb dit album vandaag op de fiets, in de zon, met goede zin en een heel goede koptelefoon geluisterd. Ik ben nu van plan om zelfmoord te plegen, want ze zeggen altijd dat je op je hoogtepunt, of hét hoogtepunt, moet stoppen.
...en dan zeggen ze dat ik overdreven emotioneel op muziek reageer 
0
Jocharo-T
geplaatst: 22 april 2012, 10:27 uur
Wie is wie op Last.FM (voorheen Audioscrobbler)
Het was geen grapje van hem, maar een beetje een 'dom' antwoord zoals hij zelf aangeeft. Kan gebeuren, maar het zorgt wel voor een glimlach.
Het was geen grapje van hem, maar een beetje een 'dom' antwoord zoals hij zelf aangeeft. Kan gebeuren, maar het zorgt wel voor een glimlach.
IllumSphere schreef:
Your musical compatibility with muziek-fan is SUPER
Music you have in common includes dEUS, The Beatles, Arcade Fire, The Doors and Nirvana.
Direct een friend request gestuurd.
Your musical compatibility with muziek-fan is SUPER
Music you have in common includes dEUS, The Beatles, Arcade Fire, The Doors and Nirvana.
Direct een friend request gestuurd.
muziek-fan schreef:
Jij luister ook aardig wat muziek die ik regelmatig hoor
Jij luister ook aardig wat muziek die ik regelmatig hoor
0
geplaatst: 22 april 2012, 11:17 uur
Kan er iemand eens uitleggen wat er zo dom is aan dat antwoord ? 

0
geplaatst: 22 april 2012, 11:23 uur
De taste-o-meter (zo noemt het toch?) berekent je compatibility aan de hand van artiesten die je beiden (zo hoog mogelijk) in je library hebt staan. Artiesten waar je dus beiden naar luistert.
Dus als jij bij muziek-fan kijkt, krijg je te zien dat je 'dEUS, The Beatles, Arcade Fire, The Doors and Nirvana' gemeen hebt.
Als muziek-fan op jouw profiel kijkt, krijgt hij te zien dat hij 'dEUS, The Beatles, Arcade Fire, The Doors and Nirvana' gemeen heeft.
Dus als jij bij muziek-fan kijkt, krijg je te zien dat je 'dEUS, The Beatles, Arcade Fire, The Doors and Nirvana' gemeen hebt.
Als muziek-fan op jouw profiel kijkt, krijgt hij te zien dat hij 'dEUS, The Beatles, Arcade Fire, The Doors and Nirvana' gemeen heeft.
0
geplaatst: 22 april 2012, 11:28 uur
Gek genoeg werkt het bij last.fm dus niet zo 1 op 1. Nou ja, soms wellicht, maak vaker niet dan wel.
0
geplaatst: 22 april 2012, 12:18 uur
Die Taste-o-meter is sowieso een wazig fenomeen. Zodra je een bepaald aantal bands met iemand gemeen hebt ben je al vrij snel super.
0
Misterfool
geplaatst: 23 april 2012, 16:07 uur
Arrie schreef:
He, Lichtenvoorde, kwam Luke daar niet vandaan?
.
He, Lichtenvoorde, kwam Luke daar niet vandaan?
.
, my little town inderdaad
0
geplaatst: 23 april 2012, 19:06 uur
Een quote die niet zo goed viel en daaropvolgende niet zo gezellige discussie verwijderd.
0
geplaatst: 23 april 2012, 19:35 uur
ClassicRocker schreef:
Bij het solo-magnum opus van Roger Waters postte henk01 zojuist abusievelijk driemaal eerstvolgend bericht, maar zoekt de schuld hiervoor buiten zichzelf...
Bij het solo-magnum opus van Roger Waters postte henk01 zojuist abusievelijk driemaal eerstvolgend bericht, maar zoekt de schuld hiervoor buiten zichzelf...
(quote)
(quote)
HAHAHAHHAHAHAHA na deze gelezen te hebben kan je me echt opvegen

0
ClassicRocker
geplaatst: 23 april 2012, 19:42 uur
herman schreef:
Een quote die niet zo goed viel en daaropvolgende niet zo gezellige discussie verwijderd.
Die vervloekte mensenwereld toch ook...

Maar zeg eens eerlijk, gaat het er in het rijk der natuur nou daadwerkelijk harmonieuzer aan toe?
Enkele maanden geleden bij Pink Floyd's meesterlijke debuut:
ricardo schreef:
Heb deze vanmiddag nog eens gedraaid na lange tijd, maar er was niet echt doorheen te komen voor mij. Het eerste nummer vind ik nog wel leuk, maar de rest klinkt mij toch echt in de oren dat je er een overjarige padvinder of bejaarde boswachter voor moet zijn om dit nog te kunnen waarderen.
Oftwel ik vind dit niet fris klinken.
Echt een kindje van zijn tijd.
Heb deze vanmiddag nog eens gedraaid na lange tijd, maar er was niet echt doorheen te komen voor mij. Het eerste nummer vind ik nog wel leuk, maar de rest klinkt mij toch echt in de oren dat je er een overjarige padvinder of bejaarde boswachter voor moet zijn om dit nog te kunnen waarderen.

Oftwel ik vind dit niet fris klinken.
Echt een kindje van zijn tijd.
herman schreef:
Zo, en dan ga ik me nu maar eens inschrijven voor een boswachtersopleiding
Zo, en dan ga ik me nu maar eens inschrijven voor een boswachtersopleiding
0
geplaatst: 23 april 2012, 19:43 uur
Robbie Keane schreef:
(quote)
De ironie. Normaal ben jij straatveger, en nu kunnen wij jou opvegen. Ik hou van je Tom.
0
geplaatst: 24 april 2012, 03:34 uur
0
geplaatst: 24 april 2012, 12:22 uur
Concert van Waters was inderdaad memorabel, die quote niet zo. Deze daaropvolgende woordgrap moest ik dan wel weer van grinniken.

StopMakingSenseo schreef:
Nee, 'zuigtablet'.
(quote)
Nee, 'zuigtablet'.

0
geplaatst: 24 april 2012, 13:06 uur
StopMakingSenseo schreef:
Nee, 'zuigtablet'.
Even serieus, volgens mij heeft Arrie ongelijk. Als het al aan elkaar moet: kutiPad.(quote)
Nee, 'zuigtablet'.
0
geplaatst: 24 april 2012, 13:08 uur
Ik twijfelde zelf ook al hoor. Maar uit elkaar is sowieso fout.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 april 2012, 15:08 uur
Hoera, ik heb deze topic ook eens gehaald 
Nu alleen nog een keer met een memorabele quote

Nu alleen nog een keer met een memorabele quote
0
geplaatst: 25 april 2012, 20:17 uur
Wat slowchat verwijderd en een aantal bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote taaltopic
0
geplaatst: 25 april 2012, 21:39 uur
ArthurDZ schreef:
The musicmetercrew veranderd warempel vaker van samenstelling dan The Fall!
The musicmetercrew veranderd warempel vaker van samenstelling dan The Fall!
bennerd schreef:
Zo lang we niet meer veranderen dan kobe bryant fan's top 10...
Zo lang we niet meer veranderen dan kobe bryant fan's top 10...
0
geplaatst: 25 april 2012, 21:49 uur
Ik sta eindelijk in dit topic 
Nu nog alleen met de aanzet, maar alle begin is moeilijk

Nu nog alleen met de aanzet, maar alle begin is moeilijk

0
geplaatst: 27 april 2012, 21:33 uur
Eentje uit de MuMe-chatroom op soulseek:

[Paap] Toevoeging afgekeurd door Svendra: genreaanduiding rock veranderen? bij de andere albums van deze band staat rock/avantgarde
[Paap] nou ja mij best. ik insturen
[Paap] Toevoeging afgekeurd door tangmaster: Wat is hier avantgarde aan???
[Paap] :'''''''''''''''''''''''') krijg toch de tering allemaal
[Paap] zo
[Paap] nou ja mij best. ik insturen
[Paap] Toevoeging afgekeurd door tangmaster: Wat is hier avantgarde aan???
[Paap] :'''''''''''''''''''''''') krijg toch de tering allemaal
[Paap] zo

* denotes required fields.