De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2012, 23:26 uur
Niet zozeer grappig ofzo, maar toch wist deze gedachtengang wel een glimlach op m'n gezicht te toveren:
Prachtige redenatie.
BoyOnHeavenHill schreef:
Als ik mezelf van bij een andere verzamel-CD mag citeren, dit is helaas geen ideale compilatie. Want, en dit is een persoonlijke afwijking van mij, ik vind eigenlijk dat een best-of-compilatie altijd één slecht nummer moet hebben, om te voorkomen dat je gaat denken: "hee, dit zijn eigenlijk alleen maar geweldige nummers, volgens mij heeft deze band alleen maar goed werk afgeleverd, ik moet toch nog eens wat reguliere albums van ze kopen!" – met het risico dat je vervolgens opgescheept zit met platen die toch eigenlijk toch een stuk minder zijn dan die nummers die de best-of-compilatie hebben gehaald…
Als ik mezelf van bij een andere verzamel-CD mag citeren, dit is helaas geen ideale compilatie. Want, en dit is een persoonlijke afwijking van mij, ik vind eigenlijk dat een best-of-compilatie altijd één slecht nummer moet hebben, om te voorkomen dat je gaat denken: "hee, dit zijn eigenlijk alleen maar geweldige nummers, volgens mij heeft deze band alleen maar goed werk afgeleverd, ik moet toch nog eens wat reguliere albums van ze kopen!" – met het risico dat je vervolgens opgescheept zit met platen die toch eigenlijk toch een stuk minder zijn dan die nummers die de best-of-compilatie hebben gehaald…
Prachtige redenatie.

0
geplaatst: 16 april 2012, 17:41 uur
bennerd schreef:
Naar een plaat van Kraantje Pappie luisteren en dan klagen over een gebrek aan klasse is hetzelfde als naar een hoer gaan en klagen over zedenschennis.
Naar een plaat van Kraantje Pappie luisteren en dan klagen over een gebrek aan klasse is hetzelfde als naar een hoer gaan en klagen over zedenschennis.
0
geplaatst: 16 april 2012, 18:06 uur
Een beetje een apart bericht van klaezman bij Lana Del Rey - Lana Del Rey A.K.A. Lizzy Grant (2010)
Ze zullen vast blij zijn op zijn werk en in de trein...
klaezman schreef:
Ik kan me serieus zonder video aftrekken op Video Games, wat een track.
Dit is een wat vreemd plaatje, maar wel een verdomd lekkere. In het park, in de trein, op de redactie, prima.
Ik kan me serieus zonder video aftrekken op Video Games, wat een track.
Dit is een wat vreemd plaatje, maar wel een verdomd lekkere. In het park, in de trein, op de redactie, prima. Ze zullen vast blij zijn op zijn werk en in de trein...

0
geplaatst: 16 april 2012, 18:37 uur
Arrie schreef:
Niet zozeer grappig ofzo, maar toch wist deze gedachtengang wel een glimlach op m'n gezicht te toveren:
Prachtige redenatie.
(quote)
Prachtige redenatie.
Op zich wel, ware het niet dat het dan per definitie geen 'best of' zou zijn

Leuke quotes verder

0
geplaatst: 16 april 2012, 19:47 uur
Ik stel voor dat een speciaal topic wordt geopend:
P3 - Pubers met (sexuele) Performance Problemen - kan daar 90% van de populatie alhier zich verlustigen aan de mentale ejaculaties van de swaffelstafbrigade.
Dit soort penibele puberpraat - ik vind er geen ruk aan
P3 - Pubers met (sexuele) Performance Problemen - kan daar 90% van de populatie alhier zich verlustigen aan de mentale ejaculaties van de swaffelstafbrigade.
Dit soort penibele puberpraat - ik vind er geen ruk aan

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 april 2012, 20:57 uur
Slechte grap, wel een mooie alliteratie: penibele puberpraat.
0
geplaatst: 16 april 2012, 21:16 uur
Stijn_Slayer schreef:
Was het een grap geweest, had ik gaarne gelachen. Het verdriet mij innerlijkst dat de info die deze site voor mij destijds een serieuze meerwaarde gaf, nu ondersneeuwt met mentale erupties van het niveau dat de grappen en grollen van Benny Hill nog buitengemeen erudiet doet lijken.
Als dat de bedoeling is dat deze site het thuishonk wordt voor solipsistische bespiegelingen van het niveau dat iemand graag Sjorro speelt bij de schijf van Lana del Rey, dan denk ik dat mijn THT-datum nadert en dat ik net als andere oudere users (w.o. een aantal wavers) binnekort ga afhaken - ik trek het niet meer, dit niveau, deze puberlae krompraat met een geringe informatieve waarde en een onnozelheid die nog erger is dan een gewiste en opnieuw te formatteren c-schijf zonder OS.
De webwaarde van de site is imo ernstig aan erosie onderhevig.
@bennerd - doe eens klik: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MOOWS - Mjuman's Onbekende en Onbeminde Wave Sounds
0
geplaatst: 16 april 2012, 21:17 uur
Niet zo gepikkeerd, Mju, want elke associatie met de penis maakt je tegenwoordig al nijdig.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 april 2012, 21:47 uur
Ik bedoelde overigens de woordgrap.
Ben 't er wel mee eens, maar ik ga de betreffende topics en albums gewoon uit de weg. Dan heb je ook nergens last van, toch?
Ben 't er wel mee eens, maar ik ga de betreffende topics en albums gewoon uit de weg. Dan heb je ook nergens last van, toch?
0
geplaatst: 17 april 2012, 10:40 uur
Mjuman schreef:
Het verdriet mij innerlijkst dat de info die deze site voor mij destijds een serieuze meerwaarde gaf, nu ondersneeuwt met mentale erupties van het niveau dat de grappen en grollen van Benny Hill nog buitengemeen erudiet doet lijken.
Het verdriet mij innerlijkst dat de info die deze site voor mij destijds een serieuze meerwaarde gaf, nu ondersneeuwt met mentale erupties van het niveau dat de grappen en grollen van Benny Hill nog buitengemeen erudiet doet lijken.
Wat voor serieuze info had je eigenlijk verwacht toen je op dit topic met de naam "memorabele quotes" klikte? Ik moet hier wederom denken aan de quote van Bennerd van een klein stukje hoger.
0
geplaatst: 17 april 2012, 13:29 uur
Mjuman schreef:
Was het een grap geweest, had ik gaarne gelachen. Het verdriet mij innerlijkst dat de info die deze site voor mij destijds een serieuze meerwaarde gaf, nu ondersneeuwt met mentale erupties van het niveau dat de grappen en grollen van Benny Hill nog buitengemeen erudiet doet lijken.
Als dat de bedoeling is dat deze site het thuishonk wordt voor solipsistische bespiegelingen van het niveau dat iemand graag Sjorro speelt bij de schijf van Lana del Rey, dan denk ik dat mijn THT-datum nadert en dat ik net als andere oudere users (w.o. een aantal wavers) binnekort ga afhaken - ik trek het niet meer, dit niveau, deze puberlae krompraat met een geringe informatieve waarde en een onnozelheid die nog erger is dan een gewiste en opnieuw te formatteren c-schijf zonder OS.
Tja, het is meer de taal van de jeugd van tegenwoordig, het ontbreekt vaak geheel aan enige gêne, waar het ook over gaat.
Je kunt je THT datum makkelijk opheffen door gewoon niet deel te nemen aan topics waar je een varieté aan standup comedians in spé kunt verwachten, zoals hier, bij de memorabele quotes...

0
geplaatst: 17 april 2012, 13:46 uur
Ouwe knarren die zeuren over de jeugd van tegenwoordig.
Is dat niet van alle tijden? Zelfs Socrates bezondigde zich eraan.
Vanuit mijn onderwijservaring durf ik zelfs stellen dat die ouwe zeurpieten
pedagogisch meer indruk maken dan de hip meehuilende, coole leerkracht.
Jongeren onthouden iemand die teggen de roedel inroeit (*) net iets langer.
Dus laat die jonge honden maar kwispelen en kwijlen
en die oude meute maar grommen (bijten doen ze zelden).
(*) dichterlijke vrijheid
Is dat niet van alle tijden? Zelfs Socrates bezondigde zich eraan.
Vanuit mijn onderwijservaring durf ik zelfs stellen dat die ouwe zeurpieten
pedagogisch meer indruk maken dan de hip meehuilende, coole leerkracht.
Jongeren onthouden iemand die teggen de roedel inroeit (*) net iets langer.
Dus laat die jonge honden maar kwispelen en kwijlen
en die oude meute maar grommen (bijten doen ze zelden).
(*) dichterlijke vrijheid
0
geplaatst: 18 april 2012, 20:20 uur
2MY bespreekt de Top 40 met behulp van youtube:

2MY schreef:
F*ckin VEVO, ik was al bijna de reclame-tune van de nieuwe Mini aan't bespreken.
F*ckin VEVO, ik was al bijna de reclame-tune van de nieuwe Mini aan't bespreken.

0
Onweerwolf
geplaatst: 18 april 2012, 21:26 uur
Heh!
Ik had op deze manier laatst al eens 0 punten uitgedeeld in de MuMeLadder.

0
geplaatst: 18 april 2012, 22:25 uur
0
ClassicRocker
geplaatst: 20 april 2012, 21:33 uur
Bij het solo-magnum opus van Roger Waters postte henk01 zojuist abusievelijk driemaal eerstvolgend bericht, maar zoekt de schuld hiervoor buiten zichzelf...
henk01 schreef:
Lichtenvoorde was idd zeer indrukwekkend. De muziek icm de volle maan en het warme weer.toch ook een minpunt daar, er waren mensen daar aan het bier zuipen veel rumoer maakten. Vond dat niet zo bij een concert als deze passen. Deze cd zal ik toch maar een keer echt gaan beluisteren.
Lichtenvoorde was idd zeer indrukwekkend. De muziek icm de volle maan en het warme weer.toch ook een minpunt daar, er waren mensen daar aan het bier zuipen veel rumoer maakten. Vond dat niet zo bij een concert als deze passen. Deze cd zal ik toch maar een keer echt gaan beluisteren.
henk01 schreef:
Kut ipad
Kut ipad
0
geplaatst: 20 april 2012, 21:36 uur
He, Lichtenvoorde, kwam Luke daar niet vandaan?
Verder niet echt grappig, en het moet natuurlijk 'kutipad' zijn.
Verder niet echt grappig, en het moet natuurlijk 'kutipad' zijn.
0
ClassicRocker
geplaatst: 20 april 2012, 21:57 uur
Ter verduidelijking: henk01 doelt op het optreden van Rogers Waters waarmee hij zomer 2006 in Lichtenvoorde, onder een volle maan met o.m. een een integrale uitvoering van The Dark Side of the Moon, het Arrow Classic Rock Festival afsloot. Hier vertolkte hij eveneens materiaal van zijn solo-album in kwestie.
Alleen dat al is memorabel.
Alleen dat al is memorabel.

* denotes required fields.