De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2012, 12:01 uur
Omdat zijn topic is gesloten is Deranged gaan klagen in het 'Wat mis je op MusicMeter' topic:

niels94 schreef:
Je bent boos omdat je topic gesloten is, of niet?
Je bent boos omdat je topic gesloten is, of niet?
Deranged schreef:
Dat was wel de aanleiding van mijn bericht hier ja.
Maar boos, nee.
Dat sowieso nooit.
Kost te veel moeite.
Dat was wel de aanleiding van mijn bericht hier ja.
Maar boos, nee.
Dat sowieso nooit.
Kost te veel moeite.
2MY schreef:
En gezien dat topic mis je volgens mij vnl vrouwen op MusicMeter, maar dat is een probleem waar de rest van ons zich zachtjes-huilend bij hebben neergelegd...
En gezien dat topic mis je volgens mij vnl vrouwen op MusicMeter, maar dat is een probleem waar de rest van ons zich zachtjes-huilend bij hebben neergelegd...
Deranged schreef:
Ja ik had een beetje gehoopt dat ze zich daar konden verzamelen of iets dergelijks.
Had me wel leuk geleken.
Kan je ze een beetje uitzoeken enzo.
Ja ik had een beetje gehoopt dat ze zich daar konden verzamelen of iets dergelijks.
Had me wel leuk geleken.

0
geplaatst: 16 mei 2012, 12:17 uur
Als het echt waar is en hij niet met onze kl*ten aan het spelen is, is het één van de meer memorabele momenten hier op mume. 

0
geplaatst: 16 mei 2012, 12:22 uur
Je vraagt je af waarom die vrouwen daar zelf nog niet op gekomen zijn. Een klein uithoekje op het forum waar ze zich ghetto-gewijs kunnen verzamelen 
ik vermoed toch nog steeds een grap...

ik vermoed toch nog steeds een grap...
0
geplaatst: 16 mei 2012, 12:42 uur
Ik moet ook toegeven dat ik de naam van de vrouwelijke reactie las als ' kan-je-daten'
.
Ik heb ook wel eens een profiel gezien waarin duidelijk stond dat ze niet geinteresseerd was in allerlei charmante berichten van mannen.
.Ik heb ook wel eens een profiel gezien waarin duidelijk stond dat ze niet geinteresseerd was in allerlei charmante berichten van mannen.

0
geplaatst: 16 mei 2012, 13:58 uur
Deranged schreef:

inquestos schreef:
Ik heb ook wel eens een profiel gezien waarin duidelijk stond dat ze niet geinteresseerd was in allerlei charmante berichten van mannen.
Dat is eigenlijk best wel triest
.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 17:11 uur
Toch, Deranged heeft duidelijk een punt. Wat is er mis met een vrouwenmeldpunt?
0
geplaatst: 16 mei 2012, 17:23 uur
0
geplaatst: 16 mei 2012, 17:41 uur
De titel van dat topic gewoon aanpassen in 'Wie zijn hier de buitenbeentjes' et voilà.
0
ClassicRocker
geplaatst: 16 mei 2012, 17:45 uur
De wetenschap dat ik de enige man ben op MuMe in wie Sarah haar vertrouwen stelt, bezorgt me non stop tintelingen. 
http://www.musicmeter.nl/us...
Dàààg, desperaat vrijersgilde!!!

kanjedateten schreef:
Met een top 10 ben ik op dit moment bezig, valt me zwaar!
Met een top 10 ben ik op dit moment bezig, valt me zwaar!
ClassicRocker schreef:
Je houdt van oude rock en op mijn Top 10 rusten geen copyrights; succes!
Je houdt van oude rock en op mijn Top 10 rusten geen copyrights; succes!
kanjedateten schreef:
Het is inmiddels gelukt!
Goeie top 10 heb jij! Ik moet Yes uitproberen, ik ken het niet en gezien je top 10 vind ik het vast goed!
Het is inmiddels gelukt!
Goeie top 10 heb jij! Ik moet Yes uitproberen, ik ken het niet en gezien je top 10 vind ik het vast goed!
ClassicRocker schreef:
Dank u zeer en insgelijks, mevrouw. Reken maar van Yes dat deze band het waard is om uitgeprobeerd worden. Veel plezier ermee en ik hoop te mogen vernemen 'hoe dicht bij je rand' je gekomen bent.
Dank u zeer en insgelijks, mevrouw. Reken maar van Yes dat deze band het waard is om uitgeprobeerd worden. Veel plezier ermee en ik hoop te mogen vernemen 'hoe dicht bij je rand' je gekomen bent.
http://www.musicmeter.nl/us...

0
Deranged
geplaatst: 16 mei 2012, 17:50 uur
Krijg van haar muziekkeuze in combinatie met de leeftijd en dus het geslacht inderdaad ook wel flinke tintelingen.
Ben zelf overigens ook nog redelijk beneden de dertig dus geen ouwe viezerik of iets dergelijks.
Ben zelf overigens ook nog redelijk beneden de dertig dus geen ouwe viezerik of iets dergelijks.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 17:58 uur
Geen wonder dat hier nauwelijks vrouwen te vinden zijn: op deze manier jaag je ze wel weg 

0
Deranged
geplaatst: 16 mei 2012, 18:00 uur
Alleen dan is het dus nog maar de vraag of ook de muziek in overeenstemming is.
En dat is hier toch wel vrij vaak/snel het geval.
En muziek is nou eenmaal heel erg belangrijk.
En dat is hier toch wel vrij vaak/snel het geval.
En muziek is nou eenmaal heel erg belangrijk.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 18:01 uur
Ik zie het probleem ook niet echt.
In het verleden zijn er op deze site verschillende goedlopende relaties ontstaan, en onder de bezoekers bevinden zich veel vrijgezellen.
In het verleden zijn er op deze site verschillende goedlopende relaties ontstaan, en onder de bezoekers bevinden zich veel vrijgezellen.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 18:12 uur
Helaas gaan er ook heel wat users vreemd (ik noem geen namen Micha). Er wordt onderling z'n best gerotzooid.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 16:14 uur
Deranged schreef:
Snake speelden wij vroeger op de telefoon. Toen je er nog mee kon bellen.
Eigenlijk mis ik zulke telefoons wel.
Waar je mee kan bellen.
Snake speelden wij vroeger op de telefoon. Toen je er nog mee kon bellen.
Eigenlijk mis ik zulke telefoons wel.
Waar je mee kan bellen.
Dit vond ik wel een mooie

0
geplaatst: 17 mei 2012, 21:08 uur
ClassicRocker schreef:
Je weet dat er door de dame in kwestie voor twee top albums van Yes 3,0 en 3,5 is gestemd?
0
ClassicRocker
geplaatst: 17 mei 2012, 21:19 uur
musician schreef:
Je weet dat er door de dame in kwestie voor twee top albums van Yes 3,0 en 3,5 is gestemd?
Je weet dat er door de dame in kwestie voor twee top albums van Yes 3,0 en 3,5 is gestemd? Vanzelfsprekend, en daarmee gaf ik - zoals gememoreerd in mijn voorlaatste bericht - menig amoureuze pretendent het nakijken.

Yès!!!

* denotes required fields.