MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Omdat zijn topic is gesloten is Deranged gaan klagen in het 'Wat mis je op MusicMeter' topic:

niels94 schreef:
Je bent boos omdat je topic gesloten is, of niet?

Deranged schreef:
Dat was wel de aanleiding van mijn bericht hier ja.

Maar boos, nee.

Dat sowieso nooit.

Kost te veel moeite.

2MY schreef:
En gezien dat topic mis je volgens mij vnl vrouwen op MusicMeter, maar dat is een probleem waar de rest van ons zich zachtjes-huilend bij hebben neergelegd...

Deranged schreef:
Ja ik had een beetje gehoopt dat ze zich daar konden verzamelen of iets dergelijks.

Had me wel leuk geleken.

Kan je ze een beetje uitzoeken enzo.

panjoe (moderator)

Als het echt waar is en hij niet met onze kl*ten aan het spelen is, is het één van de meer memorabele momenten hier op mume.

2MY
Je vraagt je af waarom die vrouwen daar zelf nog niet op gekomen zijn. Een klein uithoekje op het forum waar ze zich ghetto-gewijs kunnen verzamelen

ik vermoed toch nog steeds een grap...

Ik moet ook toegeven dat ik de naam van de vrouwelijke reactie las als ' kan-je-daten' .

Ik heb ook wel eens een profiel gezien waarin duidelijk stond dat ze niet geinteresseerd was in allerlei charmante berichten van mannen.

Deranged schreef:
Kan je ze een beetje uitzoeken enzo.

inquestos schreef:
Ik heb ook wel eens een profiel gezien waarin duidelijk stond dat ze niet geinteresseerd was in allerlei charmante berichten van mannen.

Dat is eigenlijk best wel triest .

Deranged:

Toch, Deranged heeft duidelijk een punt. Wat is er mis met een vrouwenmeldpunt?

Het feit dat vrouwen bestaan is al heel spannend.

Er bestaat ook al een Belgenmeldpunt. Hebben zij soms meer rechten dan vrouwen?

De titel van dat topic gewoon aanpassen in 'Wie zijn hier de buitenbeentjes' et voilà.

ClassicRocker
De wetenschap dat ik de enige man ben op MuMe in wie Sarah haar vertrouwen stelt, bezorgt me non stop tintelingen.

kanjedateten schreef:
Met een top 10 ben ik op dit moment bezig, valt me zwaar!

ClassicRocker schreef:
Je houdt van oude rock en op mijn Top 10 rusten geen copyrights; succes!

kanjedateten schreef:
Het is inmiddels gelukt!
Goeie top 10 heb jij! Ik moet Yes uitproberen, ik ken het niet en gezien je top 10 vind ik het vast goed!

ClassicRocker schreef:
Dank u zeer en insgelijks, mevrouw. Reken maar van Yes dat deze band het waard is om uitgeprobeerd worden. Veel plezier ermee en ik hoop te mogen vernemen 'hoe dicht bij je rand' je gekomen bent.

http://www.musicmeter.nl/us...

Dàààg, desperaat vrijersgilde!!!

Deranged
Krijg van haar muziekkeuze in combinatie met de leeftijd en dus het geslacht inderdaad ook wel flinke tintelingen.

Ben zelf overigens ook nog redelijk beneden de dertig dus geen ouwe viezerik of iets dergelijks.

Gewoon een MuMe meeting en dating dag organiseren

Misschien is Datingmeter oprichten wel de beste oplossing

Misschien wel, maar dan op basis van muziek uiteraard

Geen wonder dat hier nauwelijks vrouwen te vinden zijn: op deze manier jaag je ze wel weg

Deranged
Alleen dan is het dus nog maar de vraag of ook de muziek in overeenstemming is.

En dat is hier toch wel vrij vaak/snel het geval.

En muziek is nou eenmaal heel erg belangrijk.

Ik zie het probleem ook niet echt.
In het verleden zijn er op deze site verschillende goedlopende relaties ontstaan, en onder de bezoekers bevinden zich veel vrijgezellen.

Helaas gaan er ook heel wat users vreemd (ik noem geen namen Micha). Er wordt onderling z'n best gerotzooid.

Deranged schreef:
Snake speelden wij vroeger op de telefoon. Toen je er nog mee kon bellen.

Eigenlijk mis ik zulke telefoons wel.

Waar je mee kan bellen.

Dit vond ik wel een mooie

ClassicRocker schreef:
Dàààg, desperaat vrijersgilde!!!

Je weet dat er door de dame in kwestie voor twee top albums van Yes 3,0 en 3,5 is gestemd?

ClassicRocker
musician schreef:
Je weet dat er door de dame in kwestie voor twee top albums van Yes 3,0 en 3,5 is gestemd?

Vanzelfsprekend, en daarmee gaf ik - zoals gememoreerd in mijn voorlaatste bericht - menig amoureuze pretendent het nakijken.

Yès!!!

Yes

Rush

Yes

Rush

Yes

Rush

Yes

No

Gast
geplaatst: vandaag om 09:38 uur

geplaatst: vandaag om 09:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.