MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Meneer Bungel
Ik ken bloempje24 als user (of anderzins) helemaal niet, maar het staat er zo lekker droog.

Bij de nieuwste Wild Nothing plaat laat Broem weten dat hij een alternatief toetsenbord heeft:

Broem schreef:
Zowel met als zonder (goeie) hoofdtelefoon beluisterd. Album weet me absoluut niet te raken. Zoutloos en voortkabbelende muziek zonder bezieling. Irriteert me Al snel nadat ik heb opgezet. Contact, alt, delete voor deze Wild Nothing.

Dus hij heeft het album ook op een kuthoofdtelefoon beluisterd?

2MY
altijd lollig als zo'n spitsvondigheid door een onnozele vertyping de mist ingaat

kobe bryant fan schreef:
Wisselvallige Mixtape, buiten Dirty Harry en Pion(ier) bevat de eerste Side weinig goeds.

De tweede Side is dan weer een pak beter.

Rhythm & Poetry schreef:
Jij hebt de vinylversie?

kobe bryant fan schreef:
Nee.

Rhythm & Poetry schreef:
Jij draait gewoon je CD halverwege een keer om in de platenspeler. Handig.

chevy93 schreef:
Hij zet de CD gewoon een minuutje op pauze, gaat even een nieuw kopje thee zetten en luistert dan weer verder. Gewoon, voor dat nostalgische gevoel.

Chevy's bericht verklaart nog steeds niet het woord 'side'. Robs verklaring lijkt me dus een stuk geloofwaardiger.

Ponty Mython
Het klopt beiden niet, aangezien hier over een mixtape wordt gesproken. Dat is een cassette en die heeft inderdaad twee kanten. Voor de jonge gebruikers onder ons, dit is een cassette:

(afbeelding)

Voor meer informatie over mixtapes verwijs ik jullie door naar de muziekfilm 'High Fidelity'.

En voor de moderne mensen: voor een mixtape verwijs ik je door naar Datpiff.

Ponty Mython schreef:

Voor meer informatie over mixtapes verwijs ik jullie door naar de muziekfilm 'High Fidelity'.

Die moet ik nog steeds eens kijken, want het boek is geweldig. (overigens ben ik uiteraard bekend met cassettes)

Ponty Mython schreef:
Het klopt beiden niet, aangezien hier over een mixtape wordt gesproken. Dat is een cassette en die heeft inderdaad twee kanten. Voor de jonge gebruikers onder ons, dit is een cassette:

(afbeelding)

En dan, stop je dat in je broodrooster ofzo

Robbie Keane schreef:

En dan, stop je dat in je broodrooster ofzo

Wat dacht je van zoiets.......

(afbeelding)

Ach ja het heeft wel wat weg van een broodrooster.

Dat rode kruisje? Ik dacht het niet, thelion

Lukas schreef:
Yin and Yang is zó geniaal en opzwepend dat het maar door één iemand kan worden overtroffen: de persoon die zich met dat nummer op de autoradio aan de maximumsnelheid weet te houden.

Gajarigon schreef:
Leuk weetje: het nummer "Die Eier von Satan" is ooit gebruikt geweest als achtergrondsmuziek in een adult movie. Ik denk dat er een rechtzaakje is geweest maar ben het niet zeker.

THEMARSVOLTA schreef:
en welke adultmovie is dat?

Gajarigon schreef:
Geen idee... zal ze eens allemaal afgaan

In het kunsttopic:

Bedorvenkebab schreef:
Beschuldig je me nu van te weinig inlevingsvermogen als je het notabene hebt over "de Zin van het Leven"? Is dit een sneer naar de curator van de expositie? Wat heeft deze ongein te betekenen?

Met je fallus.
Slowgaze schreef:
Wat is er mis met mijn fallus?
Bedorvenkebab schreef:
Tja... Wat is er mis met minimalisme?

Geen grappen over Hank.

Rob legt uit waarom hij op z'n tijd best van 50 Cent kan genieten:

Rhythm & Poetry schreef:
Soms is het gewoon een stuk aangenamer om een rapper te horen schreeuwen dat hij van zijn geld 15 hoerenkasten kan betalen en deze vervolgens oprookt dan naar hiphopartiesten te luisteren die over Karl Marx zijn Communistisch Manifest vertellen vanuit het oogpunt van een progressieve vrouw uit de Sovjet-Unie.

Prachtige quote inderdaad

Misterfool

Glimlach-momentje bij de nieuwe Kendrick Lamar:

UmindC schreef:
Ik heb van een aantal tracks al snippets gehoord, klinkt erg goed. The Art of Pear Pressure is al in zijn geheel te luisteren.
TheLegacy schreef:
Ja ja, die peren van tegenwoordig ook..

GrafGantz schreef:
Rob legt uit waarom hij op z'n tijd best van 50 Cent kan genieten:

(quote)

Die mag zo op een tegeltje.

herman schreef:
Glimlach-momentje bij de nieuwe Kendrick Lamar:

(quote)
(quote)

tnf
RogerV gooit z'n frustratie over Marco Borsato's 'Rood' eruit ( Hitzone 36 (2006) ):

En daar hebben we hem. Degene die er in is geslaagd het aller grootste kutnummer ooit te produceren. Wat dat is met dit alles verpletterende nummer zeker gelukt. Marco stopt theatraal quasi-filosofische holle frasen, ingeblikte folkgeluiden, belegen trance samen in een megalomaan gedrocht dat de mensheid wel even moet laten horen wie hier een groots en geniaal artiest is. Dat dit nummer aan elkaar hangt van walgelijk nep-sentiment en andere smakeloosheden schijnt veel mensen niet op te merken. Marco gooit er om zijn doelgroep te plezieren ook nog maar een paar tegeltjeswijsheden tegenaan. Dit volledig overgeproduceerde nummer kent zoveel irritante stukjes, nee is een aaneenschakeling van irritante stukjes, dat het Meat Loaf zijn Paradise by the dashboard light doet verbleken. Vermoedelijk hebben Marco en John Ewbank dit maanden in de studio ditten voorkauwen. Iedere nooit is gecheckt op hitpotentie. Voor mensen die hier doorheen prikken is dit echter absolute marteling.

'Absolute marteling' doet het hem. Misschien een goed nummer voor de masochistische mensen. Rood is daarmee een doeltreffende naam.

Ofschoon ik de mening over het nummer deel, vind ik het maar een goedkope en humorloze rant waarin de eigen muzieksmaak weer eens über alles gesteld wordt.

Mooi verhaal enkel doet het de indruk wekken dat Marco zelf ook nog iets doet bij het hele muzikale/tekstuele proces.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:07 uur

geplaatst: vandaag om 00:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.