MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
panjoe (moderator)

Gemakkelijk.

Een beetje te gemakkelijk.

Ik word er zelfs bijna naar van.

Geprobeerd om vrij makkelijk te scoren en daarom moet ik er stiekem wel om lachen.

panjoe (moderator)
Ik snap sowieso niet wat makkelijkheid ermee te maken heeft. Sommige van de beste grappen zijn gemakkelijk, of hebben zelfs hun hele grappigheid te danken aan simpliciteit. Vraag maar aan Rob.

Kennen jullie Rob nou nog niet? Die loopt alleen maar te trollen omdat Micha de quote heeft gepost

Tartaarsaus.

Nou, waar gaat What Difference Does It Make dan over?

Over het verschil dat informatietechnologie maakt?

Yann Samsa
Nee joch, da's een McGuffin.

Stijn_Slayer schreef:
Beste wensen. Hopelijk wordt 2013 een minder pessimistisch jaar.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik vrees het ergste.

Yann Samsa

Zit Stijn niet zo te cyberpesten.

Ondanks een paar bans in het verleden is R&P inmiddels een heel genuanceerde knaap. Onmiddellijk die relativerende noot...

Rhythm & Poetry schreef:
Dit is echt een drama. Voor spelletjesbegrippen dan.

Niks tegen R&P, wat ik een sympathieke knul vind, en ook deze opmerking is best vermakelijk, maar om dit nu als memorabel te gaan bestempelen.

Edit: dan was zijn vorige gequote opmerking een stuk beter

Van mij had het ook niet gehoeven.

Probeer het morgen nog maar eens met een hilarische quote van mij.

Nee, dan maar een ander.

tomthumb schreef:
Mijn eerste kennismaking Met Suicidal was Institutionalized, gave track !

aslan schreef:
mn eerste kennismaking met suicidal was een viertal rare amerikanen die uit een busje stapten in scherpenheuvel en na wat aarzelende momenten naar me toekwamen en vroegen of ze wat wiet van me konden kopen...
nadien een geweldig optreden van ze gezien, uiteraard

Kijk dit vind ik al een stuk beter, toffe anekdote

Baas boven baas.

Uit den oude doos (helemaal uit vorig jaar!), een... recensie van IllumSphere: George Harrison - All Things Must Pass (1970)
Het lezen van de hele recensie is wel een aanrader, overigens. Hier wat snippets:
Een vereiste van zulke lange platen is dat men een hele intense sfeer heeft. Ik wil namelijk niet zoals bij The Wall van Pink Floyd me vervelen en telkens op pauze klikken omdat ik mijn concentratie verlies. Nu heeft dat album niets te maken met dit album en is het maar om een voorbeeld te stellen. Ook wilt dit niets zeggen over de kwaliteit van The Wall. Laten we dit even vooropstellen.
Nu zal ik het kort houden,
<stuk van 5 alinea's>
Het is duidelijk hoorbaar dat George een lid was van de Fab Four, dit is natuurlijk niet negatief bedoeld.
Ik zou er direct een vijf op plakken, maar ik hou me wat in. Ook wil ik hem een kans geven voor de strijd om mijn top tien, maar ook hier hou ik me in. Ik zal hem wel noteren, maar officieel staat die niet in de lijst van kandidaten.
Mijn geheugen weet zelfs niet meer of er überhaupt gezongen werd
Nu moet je dit niet interpreteren als een recensie, want dat is het niet. Enkel een 'kleine' sfeerschets.

Hoewel sommige reacties op zich ook wel memorabel zijn. Toch? Of niet?
Ducoz schreef:
Behoorlijk waardeloos stuk inderdaad, of kom ik nu te grof uit de hoek? Of juist helemaal niet?
Stijn_Slayer schreef:
Dan maak je er haast bewust een zootje van. Dat leest ook simpelweg niet prettig.
Uit de berichten een aantal dagen later bleek dat hij ook nog eens een illegale Chinese orgaantransplantatie gehad heeft:
Dungeon, bedankt voor jouw bericht. Het gaf me een hart onder de riem.

panjoe (moderator)
Die reactie van Ducoz is wel echt goud waard ..

Gast
geplaatst: vandaag om 07:47 uur

geplaatst: vandaag om 07:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.