MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Jan3123 heeft goede argumenten voor zijn lage beoordelingen:

Nick & Simon:

Deze heren zijn jury in The Voice Of Holland, daarom 0 ster.

Adele:

Deze muzak word dus helemaal kapot gedraait op Radio 538 etc.
En nu dus ook al in films:
oa. Skyfall:
Skyfall (2012) - MovieMeter.nl
En Wild Child:
Wild Child (2008) - MovieMeter.nl
Daarom 0 Ster.

Lady Gaga:

Deze bagger word dus gedraait op Radio 538 etc.
En ook al in diverse films. Daarom 0 ster.

Niemand ontkomt aan de vlijmscherpe analyses van onze Jan...

tnf
Op zes cd's gestemd (op het moment dat ik dit tik), en allen 0,5 sterren.

MJ_DA_MAN doet een Jan3123-ke:

Deze heren staan op nummer 1 in de top 250, daarom 0 ster.

Is het memorabel omdat het een imitatie is of omdat MJ niet weet hoe hij het meervoud moet gebruiken?

Daar bestaan twijfel over.

Dat meervoud gebruiken hoort gewoon nog bij de imitatie.

Hoezo meervoud? Het zijn toch niet meerdere sterren? Het is er niet eens 1

Even vragen aan Jordy of hij speciaal voor Jan3123 een 0-sterren beoordeling wil toevoegen.

Don Cappuccino schreef:
Even vragen aan Jordy of hij speciaal voor Jan3123 een 0-sterren beoordeling wil toevoegen.

Of die posts gewoon weggummen - memorabel 't mocht wat.

Deze blijft ook leuk. In 2007 bij Untrue van Burial:

djarend schreef:
wat een saaie plaat is dit, veel slapper dan de eerste, kan er niet wakker van blijven, hoog gaap gehalte en dan ook niog eens die zeer matige vocalen, onbegrijpelijk dat iedereen hem zo hoog waardeert, over 3 jaar weet niemand wat Burial ook al weer was, is gewoon een hype en je moet hem goed vinden van de journalisten e.d.

Casartelli (moderator)
Spijker op zijn kop, die djarend.

Het zou pas negatief memorabel worden als hij zijn oude recensie zou verwijderen en nu een jubelverhaal zou neerzetten, zoals allmusic (de site, niet onze user) deed bij het debuut van de Arctic Monkeys, toen dat na een paar jaar bij nader inzien toch wel een vrij groot succesverhaal bleek.

Casartelli schreef:
Spijker op zijn kop, die djarend.

Het zou pas negatief memorabel worden als hij zijn oude recensie zou verwijderen en nu een jubelverhaal zou neerzetten(...).

Effe dimme daaro, ouwe progsok! Ten eerste heeft Djarend ervoor gezorgd dat een van de Britse wave-diehards (die eea actief heeft meegemaakt) zich hier niet meer vertoont na de vele irri-promo-babbels etc van genoemde persoon (dja).

Ten tweede als ik alle prog die ik niet trek met 1,5 * ga waarderen, wat jij doet met Untrue, jank je straks je hele theepot vol.

Overigens had Tuktak dit heerschap al eens eerder met deze uitlating in de spot gezet - en dat mag u ook letterlijk nemen.

Casartelli (moderator)
Mjuman schreef:
Effe dimme daaro, ouwe progsok! Ten eerste heeft Djarend ervoor gezorgd dat een van de Britse wave-diehards (die eea actief heeft meegemaakt) zich hier niet meer vertoont na de vele irri-promo-babbels etc van genoemde persoon (dja).

Hoei, dat is wel wat sneu. Is er ergens een Facebookpetitie die ik kan tekenen om de wave-diehard in kwestie weer actief op de site te krijgen?

Feestboek: versier je hondje, hang een slinger aan de muur, strooi confetti in je haar en je bun helemaal klaar.

Feestboek - ongeveer de meest droevige webcercitie die er bestaat.

A propos user - met heel wave-kennis van nabij uit live ervaring - die zich teruggetrokken heeft nav een discussie bij een album van Depeche Mode (dacht ik)

Laatste bezoek: 7 oktober 2009
Aantal stemmen: 1437 (gemiddelde: 3,17, standaardafwijking: 0,89)
Aantal berichten: 1867
Aantal toevoegingen: 1

En ja de promopraatjes van schijvenboer DjA (te B) joegen bij mij ook regelmatig de rodewaasindicatoren tot hoogte.

Zal ik beginnen bij Rush

Casartelli (moderator)
Ik ging er voor het gemak maar even van uit dat je de ironie in mijn Facebook-opmerking wel doorhad, maar nu twijfel ik toch weer.
Mjuman schreef:
A propos user - met heel wave-kennis van nabij uit live ervaring - die zich teruggetrokken heeft nav een discussie bij een album van Depeche Mode (dacht ik)

Ah, inderdaad wie ik dacht dat het was... al heb ik de commotie indertijd gemist.

Maar als ik me door de eerste de beste (om wat voor reden dan ook) irritante user liet wegjagen, had je me hier überhaupt nooit gezien. En als je eigen verbale kwaliteiten een keer tekort schieten, heb je altijd de mods en de meld-misbruik-knop nog.

Als het dezelfde Britse wave-diehard is, die het vanwege zijn onmetelijke wijsheid nodig vond om andere users en hun opvattingen belachelijk te maken, zou ik zeggen: opgeruimd staat netjes

Hoewel de qoute er al een tijdje staat, vind ik het wel een aardige:

Sommige mensen bezitten de gave om heel veel te zeggen met weinig woorden. Anderen (denk aan Brutus) zeggen heel weinig met weinig woorden.

Status Quo - Picturesque Matchstickable Messages from the Status Quo (1968)

Door Bollieblauw

ClassicProgRock1
Britse diehards

Ik vind het onnodig grievend.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind het onnodig grievend.

Mwa, bovenal bijzonder weinig memorabel.

Ik vind bij hetzelfde album 'De Quo die nog in hun psychedelische faze zaten, reuze!' memorabeler. 'Faze', met een z.

ClassicProgRock1
De gedachte dat er getwijfeld kan worden aan de volmaaktheid van Led Zeppelin IV is beangstigend...

Mille Vinyl schreef:
Dit noemen ze nu een classic album,5 sterren zonder enge discussie !

Faze met een z is gewoon veel leuker. Je gaat het ook meteen veel cooler uitspreken.

Doc
Ik hoor het..... Het klinkt idd heel cool opeens.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:23 uur

geplaatst: vandaag om 16:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.