De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2013, 13:13 uur
Geestig.
K3 is de duivel. De bijl aan de stam van de ontwikkeling en opvoeding van onze kinderen.
Babouchka verkeerd uitspreken... Schande!
K3 is de duivel. De bijl aan de stam van de ontwikkeling en opvoeding van onze kinderen.
Babouchka verkeerd uitspreken... Schande!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 februari 2013, 14:56 uur
"Jan J. is aangeklaagd voor pedofilie met een stoere ouwe mannekerel"
0
geplaatst: 25 februari 2013, 14:57 uur
Ik ben al blij als ik een 15jarige mag ontmoeten
die wat meer zinnen besteedt aan zijn argumentatie
dan "Cool" of "It sucks".
die wat meer zinnen besteedt aan zijn argumentatie
dan "Cool" of "It sucks".
0
geplaatst: 25 februari 2013, 15:10 uur
Je moet je zinnen eens door laten lopen, want ik vond 'Ik ben al blij dat ik een 15jarige mag ontmoeten' al zo'n gekke zin totdat ik de rest las.
0
geplaatst: 25 februari 2013, 17:10 uur
Of hij drukt gewoon wanneer
hij eens zin heeft op enter.
Dit vind ik trouwens de mooiere soort trolls! Ik ga ook echt twijfelen of hij 15 is.
hij eens zin heeft op enter.
Dit vind ik trouwens de mooiere soort trolls! Ik ga ook echt twijfelen of hij 15 is.
0
geplaatst: 25 februari 2013, 20:10 uur
Nu wordt een bericht van hem bij een album van Queen ineens wel wat duidelijker...
0
geplaatst: 25 februari 2013, 20:28 uur
vigil schreef:
Nu wordt een bericht van hem bij een album van Queen ineens wel wat duidelijker...
Jij haalde je middelbare schooldiploma zeker ook via herexamens?

0
geplaatst: 25 februari 2013, 20:29 uur
Mjuman schreef:
(quote)

0
geplaatst: 26 februari 2013, 17:03 uur
Ik heb zelf liever Dazzlers stijl dan deze (toch weer een quote!
):
):Dit is de derde cd van deze band uit Georgia Amerika, waarvan de muziek te omschrijven valt als powermetal met progressieve invloeden. De eerste cd van deze band was eigenlijk nog een eenmansproject van zanger Matt Smith, die daarop alle instrumenten zelf bespeelde. Na Mirror Of Souls hun 2e is dit de derde cd waarop Matt een band achter zich heeft staan. Mirror Of Souls was voor mij de cd van het jaar 2008 en deze kon het wel eens van 2011 gaan worden! De cd opent met het elf minuten spekakelstuk I Am, een zeer afwisselend nummer. Het begint met een orkestraal intro waarna de gitaren zwaar invallen en beukende ritmes overgaan in een folkachtig stukje. De vocalen van Matt en de diverse koren maken het opvolgende stuk tot een genot van het oor. Hierna volgt een tempowisseling ingeleid door een niet uit je hoofd te krijgen keyboard riedeltje en een accapella gezongen stuk. Bij dit alles houden de gitaarpartijen er lekker het tempo in. Naar het eind toe wordt het nummer nog progressiever en harder. Wat een binnenkomer dit nummer!
The Master Storyteller is een stuk korter en simpeler. Een vlot nummer met mooie samenzang en dubbele gitaarpartijen. Nailed is een machtig heavy werkstuk met beukende gitaren en koren en waar Matt de hoge registers qua zang met gemak haalt. Luister ook eens naar de subtiele acoustische gitaarstukjes die erin verwerkt zijn en de supersnelle speedmetalstukken, wat een knaller. Hide in the Fairytale is weer een korter snel nummer en luisterd lekker weg. The Gift of Music begint tamelijk rustig maar slaat later over in prachtig orkestraal stuk met wisselende tempo`s en flitsend gitaarwerk. De laatste minuut beukt men er nog eens even alla Slayer in vol tempo tegen aan. 30 Piece of Silver is weer een erg stevig uptempo nummer met een krachtig refrein en een beukend ritme. Drown is veruit het rustigste nummer van de cd maar desondanks zeer te genieten. Altar of the Unknow God en Light of the World zijn weer vlotte metalnummers waar volop van te genieten valt. Dan het titelnummer, een 8 minuten durend epische powermetal nummer waarop de band er nog eens even stevig tegen aan gaat. Samenvattend is dit een hemels plaatje geworden en voor alle powermetal liefhebbers verplichtte aankoop!
The Master Storyteller is een stuk korter en simpeler. Een vlot nummer met mooie samenzang en dubbele gitaarpartijen. Nailed is een machtig heavy werkstuk met beukende gitaren en koren en waar Matt de hoge registers qua zang met gemak haalt. Luister ook eens naar de subtiele acoustische gitaarstukjes die erin verwerkt zijn en de supersnelle speedmetalstukken, wat een knaller. Hide in the Fairytale is weer een korter snel nummer en luisterd lekker weg. The Gift of Music begint tamelijk rustig maar slaat later over in prachtig orkestraal stuk met wisselende tempo`s en flitsend gitaarwerk. De laatste minuut beukt men er nog eens even alla Slayer in vol tempo tegen aan. 30 Piece of Silver is weer een erg stevig uptempo nummer met een krachtig refrein en een beukend ritme. Drown is veruit het rustigste nummer van de cd maar desondanks zeer te genieten. Altar of the Unknow God en Light of the World zijn weer vlotte metalnummers waar volop van te genieten valt. Dan het titelnummer, een 8 minuten durend epische powermetal nummer waarop de band er nog eens even stevig tegen aan gaat. Samenvattend is dit een hemels plaatje geworden en voor alle powermetal liefhebbers verplichtte aankoop!
0
geplaatst: 28 februari 2013, 18:50 uur
Op meerdere verzoekjes hier maar even de bezem doorgehaald. De wortelchat is verwijderd en de berichten over dazzler's schrijfstijl zijn verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote taaltopic.
Terug naar de quotes.
Terug naar de quotes.

0
geplaatst: 1 maart 2013, 16:23 uur
reptile71 schreef:
Je kan nu ook Filipijnse singles browsen via musicmeter. Het is maar net wat voor reclame je toelaat natuurlijk.
Je kan nu ook Filipijnse singles browsen via musicmeter. Het is maar net wat voor reclame je toelaat natuurlijk.
GrafGantz schreef:
Ik dacht dat singles niet toegestaan waren.
Ik dacht dat singles niet toegestaan waren.

0
geplaatst: 1 maart 2013, 17:49 uur
herman schreef:
Op meerdere verzoekjes hier maar even de bezem doorgehaald. De wortelchat is verwijderd en de berichten over dazzler's schrijfstijl zijn verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote taaltopic.
Terug naar de quotes.
Terug naar de quotes.
In het Nederlands is het dazzlers schrijfstijl en niet dazzler's schrijfstijl.
Maar dit bericht zal je ook wel weer verplaatsen.

0
geplaatst: 1 maart 2013, 18:57 uur
Justus18 schreef:
Aj toch op die mier klimt om 'em een beurt te geven, schrijf dan ook Dazzler, want zulks is de gewoonte in hetzelfde Nederlands

0
geplaatst: 1 maart 2013, 20:01 uur
Bij het nieuwe album van David Bowie
Deze reactie erop mag ook wel vermeld worden..
herman schreef:
De beste comeback ooit vieren we weer met Pasen, maar dit is een goede tweede.
De beste comeback ooit vieren we weer met Pasen, maar dit is een goede tweede.
Deze reactie erop mag ook wel vermeld worden..
kobe bryant fan schreef:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die Herman's mop niet begrijpt.
Ligt het aan mij of ben ik de enige die Herman's mop niet begrijpt.
0
geplaatst: 4 maart 2013, 10:52 uur
Vond deze wel spitsvondig bij Pearl Jam - Ten
SilSugarSexMagik schreef:
Music doesn't get Eddie Vedder.
Music doesn't get Eddie Vedder.
0
geplaatst: 4 maart 2013, 11:31 uur
Gelukkig ging Pearl Jam dan ook gewoon met Eddie Vedder....
Iets met wegen, Rome en oud....
Iets met wegen, Rome en oud....
0
geplaatst: 5 maart 2013, 14:18 uur
Een boeiende discussie over wortels en nulpunten wordt meteen geschrapt, maar als er - tegen alle regels in - over religie wordt gewauweld, wordt dat maar toegestaan?
Neen hoor. Heb er even doorgebezemd. Discussies over religie horen nog steeds niet thuis op deze site.
Terug naar de quotes.
* denotes required fields.