De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2006, 09:27 uur
0
liejanne
geplaatst: 23 december 2006, 16:29 uur
Herman in het Audioscrobbler/Last.FM topic:
herman schreef:
Hier ook, maar hij ligt er wel af en toe uit inderdaad. De servers trekken de kerstdrukte maar net aan, volgens mij.
Hier ook, maar hij ligt er wel af en toe uit inderdaad. De servers trekken de kerstdrukte maar net aan, volgens mij.
0
geplaatst: 24 december 2006, 14:44 uur
Plagiaat? 
Op 22 mei 2006 bij het album van I Am a Photograph van Amanda Lear.
Op 24 december 2006 bij het album Sweet Revenge van Amanda Lear.

Edwin schreef:
Om aandacht te trekken voor haar zangcarrière werd het gerucht in de wereld gebracht dat ze een transsexueel was. Later bleek het nog echt waar te zijn ook, of toch niet. Het bleef een raadsel.
Om aandacht te trekken voor haar zangcarrière werd het gerucht in de wereld gebracht dat ze een transsexueel was. Later bleek het nog echt waar te zijn ook, of toch niet. Het bleef een raadsel.
FunkStar schreef:
0
geplaatst: 24 december 2006, 14:48 uur
ik vond deze wel leuk bij Agaetis Byrjun:
zeg hij:
KampF schreef:
Luistertip: Stop deze cd in je speler, en ga onder de dekens liggen. Zorg er wel voor dat je genoeg lucht krijgt
Luistertip: Stop deze cd in je speler, en ga onder de dekens liggen. Zorg er wel voor dat je genoeg lucht krijgt

zeg hij:
pauljojo schreef:
Een snorkel is aan te raden inderdaad
Een snorkel is aan te raden inderdaad

0
geplaatst: 24 december 2006, 16:41 uur
L_T_B schreef:
Plagiaat?
Plagiaat?

(quote)
(quote)
Inderdaad curieus. Het is mij de afgelopen weken al opgevallen dat deze user zich in rap tempo heeft ontwikkeld tot kampioen "nietszeggende berichtjes". Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken

0
geplaatst: 24 december 2006, 17:47 uur
De grap met dit soort grappen is dat de grap een keer grappig is, de tweede keer ook nog grappig, maar dat de grap daarna gewoon niet grappig meer is.
grapje
grapje
0
geplaatst: 26 december 2006, 00:54 uur
Deze vind ik wel erg sterk.. van Jordy:
Marcel Jongeneel schreef:
Als ik mijn map mijn albums open zet loopt de site bij mijn zeer langzaam. Klopt dat?
Als ik mijn map mijn albums open zet loopt de site bij mijn zeer langzaam. Klopt dat?
Jordy schreef:
Vast wel, waarom zou je daar om liegen?
Vast wel, waarom zou je daar om liegen?
0
geplaatst: 26 december 2006, 00:58 uur
Ik moest ook wel lachen om deze uitspraak over Kraftwerk:
(hiervandaan)
milus schreef:
zo steriel als een oprolde vuilniszak.
zo steriel als een oprolde vuilniszak.
(hiervandaan)
0
geplaatst: 26 december 2006, 10:32 uur
The Scientist schreef:
(quote)
(quote)

0
geplaatst: 5 januari 2007, 10:29 uur
grovonion schreef:
idd, ik vind het ook een spijtige evolutie als mensen hun stemmen gaan weghalen uit een of andere 'hippie'-overtuiging dat stemmen meer moeten zijn dan wat ze zijn: de mathematische waardering van een album door een individu.
idd, ik vind het ook een spijtige evolutie als mensen hun stemmen gaan weghalen uit een of andere 'hippie'-overtuiging dat stemmen meer moeten zijn dan wat ze zijn: de mathematische waardering van een album door een individu.
Ik moest hier echt heel hard om lachen. Vooral ook omdat ik het er helemaal mee eens ben.
0
fredpit
geplaatst: 5 januari 2007, 22:19 uur
Die "hippie-overtuiging"is net zogoed onderdeel van de mathematische waardering van een individu. nml als onderdeel van de som waaruit men uiteindelijk het waardeoordeel bepaalt..
Snapt iedereen...wat valt er nu te lachen, Hij heeft wat moeilijke woorden in een knullig onderbouwde mening gestopt in de hoop dat het meer zou lijken als dat het werkelijk
Maar hoe dan ook, een boeiend zinnetje wat je even aan het denken zet.
Snapt iedereen...wat valt er nu te lachen, Hij heeft wat moeilijke woorden in een knullig onderbouwde mening gestopt in de hoop dat het meer zou lijken als dat het werkelijk
Maar hoe dan ook, een boeiend zinnetje wat je even aan het denken zet.
0
Bobiej
geplaatst: 10 januari 2007, 21:48 uur
DarkDuuvel bij More Crazy Hits van Crazy Frog.
DarkDuuvel bij Dead Heart In A Dead World van Nevermore.

Wat een kneusjes hier..
als je niet van dit soort genre muziek houd hoef je niet al die muziek op te zoeken en allemaal een 0.5 te geven.... slaat nergens op.
als je niet van dit soort genre muziek houd hoef je niet al die muziek op te zoeken en allemaal een 0.5 te geven.... slaat nergens op.
DarkDuuvel bij Dead Heart In A Dead World van Nevermore.
Wat een kut-pokke-herrie ... Blegh(!!!!)
0,5*
0,5*

0
MetalDex
geplaatst: 11 januari 2007, 11:05 uur
:T
Om deze van Nightrider in het topic Feedback, klachten en andere opmerkingen heb ik hartelijk moeten lachen..
Om deze van Nightrider in het topic Feedback, klachten en andere opmerkingen heb ik hartelijk moeten lachen..
bol.com schreef:
Mag je zomaar meedoen met de Forumtopics?
Mag je zomaar meedoen met de Forumtopics?
Nightrider schreef:
Dan moet je eerst iedereen op deze site een cd cadeau doen.
Dan moet je eerst iedereen op deze site een cd cadeau doen.
0
geplaatst: 11 januari 2007, 14:19 uur
lol
Om even te reageren op die van Darkduuvel: 't is toch een groot verschil om categorisch 0,5* te geven of eens een album af te kraken...
Om even te reageren op die van Darkduuvel: 't is toch een groot verschil om categorisch 0,5* te geven of eens een album af te kraken...
0
Bobiej
geplaatst: 11 januari 2007, 17:47 uur
Maar DarkDuuvel geeft aan bij Symbolic van Death dat hij metal kutherrie vind, en Dead Heart... is een metal album.
0
geplaatst: 12 januari 2007, 16:19 uur
Een erg scherpe en rake opmerking, bij Animals van Pink Floyd:
charlezzz schreef:
wat kleuterpoëzie al niet kan oproepen...
wat kleuterpoëzie al niet kan oproepen...
Omayyad schreef:
Als je daar nu peuterpoëzie van had gemaakt, had je in ieder geval een mooie alliteratie gehad...
(quote)
Als je daar nu peuterpoëzie van had gemaakt, had je in ieder geval een mooie alliteratie gehad...

* denotes required fields.