menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
geplaatst:
Gaat die Jordi nu al vreemd met Graf?

geplaatst:
Nee, met z’n broer.

geplaatst:
Kan onderhand wel een top 10 maken van mijn favo users. Poek was m’n wingman vanavond, eat that Gretz.

123poetertjes
aERodynamIC
Arrie
ArthurDZ
Dance Lover
gerre
Gretz
herman
El Ninjo
Johnny Marr
Poek
ranboy
Titmeister

geplaatst:
Leuk dat ik sinds gisteren het lijstje eindelijk weer eens kan uitbreiden, tijdens de popquiz in de Q-Factory jordidj1 ontmoet.

aERodynamIC
Aroentje
Arrie
Axel
Bertus
bikkel2
bonothecat
Brunniepoo
c-moon
Casartelli
chevy93
charlotte2807
curufin
da_smiek
DenDimi
Dwejkk_
Edgar18
Farinos
GrafGantz
Gretz
herman
johan de witt
jordidj1
Keijzm73
Koenr
L_T_B
Lin
luigifort
Lukas
motel matches
Paap_Floyd
Poek
ranboy
Reijersen
remcodulac
reptile71
Rhythm & Poetry
Silent_shout
sq
starbright boy
stardust_be
titan
VanDeGriend
vigil
Vince vega
west

geplaatst:
jordidj1 schreef:
Kan onderhand wel een top 10 maken van mijn favo users.

Sta ik op 1?

geplaatst:
Johnny Marr schreef:
(quote)

Sta ik op 1?

Stem morgen

geplaatst:
Gewoon er achter komen dat je een user niet in je lijstje hebt opgenomen die daar wel in hoort. Sorry Job :

Ace
archangel9
Arrie
axel33
B-records
Bardt1980
blur8
bonothecat
Brunniepoo
Casartelli
charlotte2807
Cygnus
DargorDT
deric raven
dix
Ducoz
Edgar18
Elbow
El Ninjo
GrafGantz
Gretz
herman
HugovdBos
jassn
Jazper
jordidj1
Jornaquin
keijzm73
Keul
Kjeupa
Lars Muziek
lennon
Lexcoaster
Lin
L_T_B
Lukas
maanvaarder
Maartenn
Matthijs72
MFEO
Mjuman
musiccracker
musicfriek
muziekobsessie
niethie
oceanvolta
Paap_Floyd
Partyprincess
remcodulac
reptile71
Revere
Rhythm & Poetry
Ruby1966
sanquin
sheplays
shinybeast
sjinobi
Sutri
thebestfreaks
The Eraser
thetinderstick
titan
Tomatosz
VanDeGriend
vigil
Vince Vega
west
Woody

Ik ben moederziel alleen op dit forum zijn er wel eens MuMe meetings? Vang wel eens iets op over een pubquiz. Ben toch wel benieuwd geworden naar de personen die schuil gaan achter sommige users.

Mausie schreef:
Ik ben moederziel alleen op dit forum zijn er wel eens MuMe meetings? Vang wel eens iets op over een pubquiz. Ben toch wel benieuwd geworden naar de personen die schuil gaan achter sommige users.

Kom morgen maar quizzen met mij en Chevy x

Arrie schreef:
(quote)

Kom morgen maar quizzen met mij en Chevy x

Top, ben ik zeker een keer bij! Momenteel in Toscane met de vriendin keep me posted

Mausie schreef:
(quote)

Top, ben ik zeker een keer bij! Momenteel in Toscane met de vriendin keep me posted

"Met de vriendin" - ga je nou Marcel van Roosmalen imiteren? Trouwens ik zou 10 * liever opteren voor een trip naar Toscane "met de vriendin" dan een potje pop-trivianten met genoemde users, niet kwaads over hen - maar since life's all about making choices, doe mij dan maar Toscane; ik zie me zelf al op het Piazza del Duomo zitten in Siena

Mjuman schreef:
(quote)

"Met de vriendin" - ga je nou Marcel van Roosmalen imiteren? Trouwens ik zou 10 * liever opteren voor een trip naar Toscane "met de vriendin" dan een potje pop-trivianten met genoemde users, niet kwaads over hen - maar since life's all about making choices, doe mij dan maar Toscane; ik zie me zelf al op het Piazza del Duomo zitten in Siena
Maar zit je daar liever met je vriendin of met Arrie?

Mjuman schreef:
(quote)

OK, lekker boeiend ook.

Mjuman schreef:
"Met de vriendin" - ga je nou Marcel van Roosmalen imiteren?
Schrijft hij dat zo? Aangezien zijn betere wederhelft het altijd over "de man" heeft...

Casartelli schreef:
(quote)
Schrijft hij dat zo? Aangezien zijn betere wederhelft het altijd over "de man" heeft...

Yep, het gebruik van het bepaalde lidwoord in zulke gevallen is een van de kenmerken van zijn stijl - die op sommige momenten aan Carmiggelt doet denken Ongetwijfeld te veel cultuur voor de jongere babbelaars alhier. MuMe-maten en ik is a live story - erover zwatelen doet er afbreuk aan

Als we nog eens gaan popquizzen in Toscane houd ik me aanbevolen... Beter dan regenachtig Amsterdam.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:54 uur

geplaatst: vandaag om 03:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.