De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 21:58 uur
fastpulseboy schreef:
al vaak genoemd, maar zeker waar, degene met de beste smaak is the scientist
al vaak genoemd, maar zeker waar, degene met de beste smaak is the scientist
Dat is toch wel een muzikale veelvraat inderdaad. Ben benieuwd waar ie over een jaar naar luistert, zijn smaak heeft zich razendsnel ontwikkeld sinds ie hier rondhangt.

0
fastpulseboy
geplaatst: 19 oktober 2006, 14:49 uur
HiLL schreef:
Huh dat vind jij neem ik aan?
(quote)
Huh dat vind jij neem ik aan?

nee dat is zo...

hoewel....ikzelf...
0
lambf
geplaatst: 19 oktober 2006, 15:00 uur
godlydevil7 schreef:
Als ik goeie (extreme) muziek zoek, zoek ik meestal in de positieve stemmen van Hemdale
Als ik goeie (extreme) muziek zoek, zoek ik meestal in de positieve stemmen van Hemdale
Ik ook, verder heeft sxe-fan mij net een paar goede muziektips gegeven.
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 18:14 uur
Niet zozeer qua precieze overeenkomsten van top10en of iets dergelijks, maar ik ben meestal het meest benieuwd naar de albums die hoog scoren bij Sietse, The Scientist en Onderhond.
0
geplaatst: 20 oktober 2006, 11:38 uur
Qua muzieksmaak zit ik volgens mij het dichtst in de buurt van Sxseven, Yak, Har, JonnieBrasco, ElMeroMero.
Dus qua tips kijk ik altijd naar hun stemmen, aangevuld met die van Aslan, Sietze, Paalhaas, Herman, Toine Rorije, The Scientist, electro_, Vanson, bubbachups, Hpvmars,
allemaal mensen met een interessante muzieksmaak die mij al het nodige hebben doen ontdekken (bedankt!)
Dus qua tips kijk ik altijd naar hun stemmen, aangevuld met die van Aslan, Sietze, Paalhaas, Herman, Toine Rorije, The Scientist, electro_, Vanson, bubbachups, Hpvmars,
allemaal mensen met een interessante muzieksmaak die mij al het nodige hebben doen ontdekken (bedankt!)
0
geplaatst: 20 oktober 2006, 17:25 uur
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 16:46 uur
Ik ken hier nog niet zoveel mensen eigenlijk..
Maar Reijersen en ik luisteren wel beetje zelfde muziek.. En discoverme, is heel aardig!
Verder luister ik echt precies dezelfde muziek als Martino, maar ik ken hem nog niet zo.. Aan ze lijst te zien.. Maar nog niet zoveel maatjes..
Maar Reijersen en ik luisteren wel beetje zelfde muziek.. En discoverme, is heel aardig!
Verder luister ik echt precies dezelfde muziek als Martino, maar ik ken hem nog niet zo.. Aan ze lijst te zien.. Maar nog niet zoveel maatjes..

0
geplaatst: 21 oktober 2006, 16:48 uur
Veertje007 schreef:
Maar Reijersen en ik luisteren wel beetje zelfde muziek..
Verder luister ik echt precies dezelfde muziek als Martino
Martino en Reyersen zijn een 2-ei-ige eenling Maar Reijersen en ik luisteren wel beetje zelfde muziek..
Verder luister ik echt precies dezelfde muziek als Martino
. En nu hebben ze een zusje erbij 
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 16:49 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Martino en Reyersen zijn een 2-ei-ige eenling 
Oke dan... Nouja.. zelfde muziek smaak met ze allen:P
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 16:57 uur
Op hip-hop gebied zijn er voor mij echt een aantal mensen die er bovenuit springen: Jordy, BoordAppel, Kos en T.O.. Jammer genoeg is Plakband niet altijd even vaak hier te vinden (heb ik het idee), want haar bijdragen zijn ook enorm goed. Voor al deze users geldt dat ik bij een bijdrage gelijk kan inschatten wat voor een album iets is, zeker als er twee of meer van dat rijtje een reactie bij een album hebben geplaatst. Echt super
.
.
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 17:58 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Martino en Reyersen zijn een 2-ei-ige eenling
Is dat mogelijk?
0
fastpulseboy
geplaatst: 21 oktober 2006, 18:47 uur
nee hoor......
alleen qua sluiten van topics.....

alleen qua sluiten van topics.....

0
geplaatst: 6 november 2006, 08:45 uur
Sinds dit weekend is er iemand aangemeld die ik maar al te goed ken, namelijk mijn broertje, alhier door het leven gaande als Crappy the Clown.
0
geplaatst: 6 november 2006, 17:16 uur
rayman schreef:
Sinds dit weekend is er iemand aangemeld die ik maar al te goed ken, namelijk mijn broertje, alhier door het leven gaande als Crappy the Clown.
Naar het openingsnummer van "5:14 Fluoxytine Seagull Alcohol John Nicotine" van Malcolm Middleton?

0
geplaatst: 6 november 2006, 17:33 uur
Die vraag mag je hem zelf voorleggen. Maar ik heb zo mijn twijfels.
0
geplaatst: 6 november 2006, 18:44 uur
0
geplaatst: 6 november 2006, 18:45 uur
0
geplaatst: 6 november 2006, 22:22 uur
nee bubbachups. die naam is ontsproten aan mijn zieke fantasie over een enge clown (clowns zijn per definitie eng, maar dat terzijde). ik denk dan aan zo'n vuile scheldende dronken clown. wat mij trouwens tot mijn gigantische verbazing opviel laatst was dat er ook zo'n clown te bewonderen viel op mtv.... geloof het of niet, dit is louter toeval.
* denotes required fields.