MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
crappy the clown schreef:
nee bubbachups. die naam is ontsproten aan mijn zieke fantasie over een enge clown (clowns zijn per definitie eng, maar dat terzijde). ik denk dan aan zo'n vuile scheldende dronken clown. wat mij trouwens tot mijn gigantische verbazing opviel laatst was dat er ook zo'n clown te bewonderen viel op mtv.... geloof het of niet, dit is louter toeval.

Ik geloof er geen barst van

Overigens is Yucko The Clown wel erg leuk.

Yucko is zeker niet de eerste, hoor. Ik ken ook zo'n clown uit een film uit de jaren 80 met John Candy. Ook uit de film "House of a thousant corpses". Ik verbind dan alleen die naam erbij. Mijn clown is al minstens 20 jaar oud......muahahahaha!

Harmen.. is mijn grote maat hier. En dan zijn er nog wel een paar.

Wie zal mijn maat nou toch zijn...

Harmen.. schreef:
Wie zal mijn maat nou toch zijn...

crappy the clown schreef:
Yucko is zeker niet de eerste, hoor. Ik ken ook zo'n clown uit een film uit de jaren 80 met John Candy. Ook uit de film "House of a thousant corpses". Ik verbind dan alleen die naam erbij. Mijn clown is al minstens 20 jaar oud......muahahahaha!

I am your lost brother-clown

Mijn wat eenzame bestaan als Almond-liefhebber op mume (ondanks dat ook Ruby 1966 er goed mee bekend is en sheplays hem live graag ziet) werd wat minder eenzaam door de komst van user partyprincess.
Inmiddels heb ik aardig wat nieuw Almond werk kunnen bemachtigen door haar en andersom kon ik haar weer van nieuwe (Almond-) muziek voorzien. Dan blijkt maar weer hoe prettig de site kan werken

Electronica-albums die van Onderhond een hoog cijfer krijgen check ik vrijwel altijd uit. Sowieso, die knul heeft íeder Thunderdome-album een eerlijke kans gegeven en 'Bastard Sonz of Rave' hoog genoteerd staan, dus hey. Held.

Verder niet echt directe overeenkomsten. Met madmadder/shoe.shoe deel ik een liefde voor Atmosphere en 80's punk, en er zijn enkele users die ik áltijd tegenkom bij de punk/hardcore-klassiekers, dus ook props voor hun.

En buiten de muzieksmaak om zijn er genoeg users die vermakelijk zijn, maar dat weten ze zelf ook wel.

Sheplays
Ik geloof dat de wavies een maatje kwijt zijn.....

Waar is The Viking?

Ik mis 'm ook wel nu.

Hoeveel dagen is hij al niet online nu?

Sinds half december al niet meer gezien, heb ´m nog een PM gestuurd voor z´n MuMeLadder 2007 lijstje (als zijnde vaste stemmer) maar zonder resultaat

Heb hem een mailtje gestuurd. Hopelijk komt daar snel reactie op.

Ik hoop het ook, want het is niks voor hem om zo lang offline te blijven.

Ik heb onlangs ook eens gekeken: laatste bezoek 14 december. Hopelijk is hij snel terug.

Nou, ik heb mail terug - gelukkig. Er is inderdaad nogal wat aan de hand, maar hij maakt het goed. Hij is nu nog even offline (wegens gebrek aan computer), maar komt hopelijk snel weer terug.

Wie meer informatie wil, moet mij maar even een PM sturen.

Ruby1966
Fijn om te horen dat hij het goed maakt, in ieder geval!

Sheplays
Gelukkig!

Lin
Ben er ook blij om

Ik heb soms het idee dat Herman m'n muzikale tweelingbroer is.

Nicolage Rico

GrafGantz schreef:
Ik heb soms het idee dat Herman m'n muzikale tweelingbroer is.

Jij bent wel meer thuis in oudere electro/italo, etc. Je 5*-albums die ik nog niet ken ben ik zonder uitzondering erg benieuwd naar.

Joy4ever schreef:
Nicolage Rico

En dat is geheel wederzijds.

Jornaquin
Brain Stew is mijn maatje maar vooral mijn grote voorbeeld, alles wat hij doet doe ik ook.

Je leert het al.

Jij bent ook mijn nummer 1 homie hoor Jorn.

Jornaquin
Zullen we een top 10 maken?

schattig.

Jornaquin schreef:
Brain Stew is mijn maatje maar vooral mijn grote voorbeeld, alles wat hij doet doe ik ook.

Ik zal van 'm afblijven hoor.

Ace
Jornaquin schreef:

IK hoor jouw grote voorbeeld te zijn!

Ik word je kleine broertje wel.

voltazy
gezellig clubje hier

Gast
geplaatst: vandaag om 02:06 uur

geplaatst: vandaag om 02:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.