De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen
zoeken in:
3
geplaatst: 16 maart 2025, 22:21 uur
Ten gevolge van hersenschudding moet ik 3 concerten aan mij voorbij laten gaan:
- Nada Surf, Paard, Den Haag,
- GY!BE, 404, Gent,
- GY!BE, Paard, Den Haag
Volgende doel is James Holden in Leiden aanstaande zaterdag.
- Nada Surf, Paard, Den Haag,
- GY!BE, 404, Gent,
- GY!BE, Paard, Den Haag

Volgende doel is James Holden in Leiden aanstaande zaterdag.
0
geplaatst: 17 maart 2025, 01:19 uur
1. Laatste update inzake Yesim; einde soap, over en uit.
2. Het is nog verrotte lastig te wennen aan m’n nieuwe tablet…
Verder val het allemaal wel mee, dus geen no. 3.
2. Het is nog verrotte lastig te wennen aan m’n nieuwe tablet…
Verder val het allemaal wel mee, dus geen no. 3.
7
geplaatst: 23 september 2025, 14:26 uur
1. Beyoncé schrijft geschiedenis met eerste Emmy en is op weg naar zeldzame EGOT-status
2. Katy Perry moet boete betalen voor illegale videoclip in Spanje
3. Van slaapkamer tot Netflix: Lisa Rose verovert Nederland met Franse hit
2. Katy Perry moet boete betalen voor illegale videoclip in Spanje
3. Van slaapkamer tot Netflix: Lisa Rose verovert Nederland met Franse hit
3
geplaatst: 7 december 2025, 17:02 uur
1. Hoe hard ik ook mijn best doe, ik kom niet van mijn stress af
2. Paniekaanvallen
3. Altijd heel stemmig zodra het winter is.
2. Paniekaanvallen
3. Altijd heel stemmig zodra het winter is.
6
geplaatst: 7 december 2025, 17:15 uur
Monsieur' schreef:
1. Hoe hard ik ook mijn best doe, ik kom niet van mijn stress af.
1. Hoe hard ik ook mijn best doe, ik kom niet van mijn stress af.
Om stress te stoppen moet je de oorzaak van stress kennen en deze wegnemen.
Makkelijker gezegd dan gedaan geef ik toe. Veel succes gewenst.
0
geplaatst: 8 december 2025, 14:10 uur
Kronos schreef:
(quote)
Mogelijke oorzaak tekort aan zonlicht. Vitamine D3 gebruiken om het vitamine d tekort tegen te gaan. Schijnen ze in de gezondheidszorg ook nog niet helemaal door te hebben.
4
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2025, 14:30 uur
Kunnen we de wappiediagnoses op youtube en facebook laten staan?
3
geplaatst: 8 december 2025, 16:06 uur
Onweerwolf schreef:
Iemand komt met een vraag en dat ben jiij dus niet. Dus gewoon je smoel houden.
2
geplaatst: 8 december 2025, 16:07 uur
Michiel Cohen schreef:
Mogelijke oorzaak tekort aan zonlicht. Vitamine D3 gebruiken om het vitamine d tekort tegen te gaan. Schijnen ze in de gezondheidszorg ook nog niet helemaal door te hebben.
(quote)
Ik heb sinds vorig jaar zo'n daglichtlamp - maar ga er vanuit dat dit niet helemaal hetzelfde is?
0
geplaatst: 8 december 2025, 16:16 uur
Monsieur' schreef:
Ik heb sinds vorig jaar zo'n daglichtlamp - maar ga er vanuit dat dit niet helemaal hetzelfde is?
(quote)
Via de huisarts kun je je bloed laten testen. Vitamine D waarde | Lees alles over een vitamine D tekort - Mijnlabtest.nl
1
geplaatst: 8 december 2025, 16:19 uur
Monsieur' schreef:
(quote)
ik ben in maart 2023 getest. Ik zat op een waarde van 27 en het beste is dus ergens rpnd de 80. Veel te laag dus. Ben dus vitamine D3 suplementen gaan gebruiken. Ben 13 kilo afgevallen en ben veel meer spiermassa gaan opbouwen tijdens mijn mountainbike trainingen. Ook zie ik scherper en ben ook verlost van bloedend tandvlees.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2025, 16:58 uur
Michiel Cohen schreef:
(quote)
Gooi jezelf even lekker weg joh, Betsy.
"mijnlabtest.nl"

0
geplaatst: 8 december 2025, 17:21 uur
Kletskous en domme Ezel. Is gewoon standaard theorie over vitamine D.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2025, 17:32 uur
Michiel Cohen schreef:
Is gewoon standaard theorie over vitamine D.
Is gewoon standaard theorie over vitamine D.
Michiel Cohen schreef:
Schijnen ze in de gezondheidszorg ook nog niet helemaal door te hebben.
Schijnen ze in de gezondheidszorg ook nog niet helemaal door te hebben.
Wat fijn zeg dat we hier zo'n geleerd en gediplomeerd expert hebben op dit gebied. Een voorrecht.
5
geplaatst: 8 december 2025, 17:46 uur
Michiel Cohen schreef:
(quote)
Onzin, met name huisartsen in Nederland hebben hier juist wel erg de focus op omdat in de meeste praktijken ook altijd wel moslima's voorkomen er zijn zelfs speciale folders voor.
Overigens heb jij mij hier ook al eens opgewezen in dit topic omdat ik chronisch sarcoidose heb nou mijn longarts en internist hebben dit echt wel door.
Tijden de opleiding geneeskunde wordt de studenten echt wel het een en ander bijgebracht.
0
geplaatst: 8 december 2025, 17:47 uur
Onweerwolf schreef:
Wat fijn zeg dat we hier zo'n geleerd en gediplomeerd expert hebben op dit gebied. Een voorrecht.
(quote)
(quote)
Is inderdaad erg fijn voor je dat voorrecht. 12 jaar jaar ervaring bij zorgverzekeraar en weet dus precies hoe bepaalde processen werken.
0
geplaatst: 8 december 2025, 17:49 uur
Rudi S schreef:
Onzin, met name huisartsen in Nederland hebben hier juist wel erg de focus op omdat in de meeste praktijken ook altijd wel moslima's voorkomen er zijn zelfs speciale folders voor.
Overigens heb jij mij hier ook al eens opgewezen in dit topic omdat ik chronisch sarcoidose heb nou mijn longarts en internist hebben dit echt wel door.
Tijden de opleiding geneeskunde wordt de studenten echt wel het een en ander bijgebracht.
(quote)
De laatste tijd kom ik toch weer wat anders tegen. Helaas.
8
geplaatst: 8 december 2025, 17:49 uur
1. Ongevraagd advies
2. Daar ontstaat een ruzie door
3. Voor admins gedoe
2. Daar ontstaat een ruzie door
3. Voor admins gedoe
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2025, 17:51 uur
Michiel Cohen schreef:
Is inderdaad erg fijn voor je dat voorrecht. 12 jaar jaar ervaring bij zorgverzekeraar en weet dus precies hoe bepaalde processen werken.
(quote)
Oh kijk aan, dus als medewerker van een zorgverzekeraar ben je tegenwoordig automatisch medisch geschoold. Wat handig zeg.
2
geplaatst: 8 december 2025, 17:52 uur
Sterkte Monsieur! Zelf ook ervaringsdeskundige wat betreft je drie punten. Zal voor mij altijd op een of andere manier een worsteling blijven.
* denotes required fields.