MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen

zoeken in:
Ik moet het even van me afschrijven, maar vandaag hebben we te horen gekregen dat m'n lieve man, waar ik al 100 jaar mee samen ben, een tumor in de alvleesklier heeft. Omdat er nog geen uitzaaiingen zijn, is er een kans dat het operatief verwijderd kan worden. Dat horen we binnenkort. Het gaat een zwaar traject worden, maar samen moeten we daar doorheen kunnen komen. Ik kan nog wel 2 andere minder fijne gebeurtenissen noemen, maar deze vind ik wel genoeg. Hard duimen dat het goed gaat komen. Fijn dat ik het even van me af kan schrijven op MuMe, waar ik altijd graag ben

Sterkte Martijn!

Onweerwolf
Klote. Veel sterkte.

Sterkte Martijn

Sterkte gewenst! ❤️

Sterkte Mevrouw en Meneer Jonkers, hopelijk komt alles goed.

Veel sterkte gewenst .

Sterkte, Martijn. Momenteel ligt mijn schoondochter op de IC aan de beademing. Afgelopen vrijdag werd ze wakker met verlammingsverschijnselen. Paniek alom en meteen naar het ziekenhuis. Daar werd (voorlopig) de diagnose het syndroom van Guillain-Barré vastgesteld. De behandeling werd gestart voordat een aantal onderzoeken waren afgerond. Meerdere infusen met immunoglobine. De hoop was dat het te bereiken dieptepunt, beademing, kon worden voorkomen. We hielden mijn zoon gezelschap op het moment dat hij opgeroepen werd omdat zijn vrouw aan de beademing werd gelegd en ik was er getuige van dat hij brak. Het was minstens 20 jaar geleden dat ik mijn zoon in mijn armen heb gehouden om hem te troosten.
De behandeling gaat door. Uiteindelijk moeten de medicijnen hun werk doen en moet ze uit het dal klimmen. Daarna revalidatie en hopelijk volledig herstel. Ze is 28 jaar, deed aan atletiek en had een gezonde levensstijl. Dat werkt in haar voordeel maar maakt het ook onrechtvaardig dat dit haar, en mijn zoon, overkomt.

Jij ook sterkte, Gert!

Sterkte Gert met je zoon en zijn vrouw.

Dankjulliewel Sterkte nlkink

cosmic kid (moderator)
Heel veel stertke Martijn & Gert

Als je dit forumtopic zo aanklikt op Eerste Kerstdag hoop je dat het meevalt, maar dit zijn pittige berichten. Heel veel sterkte Martijn en Gert

Ik wens jullie allemaal veel sterkte, Martijn Jonkers en nlkink, hopelijk komt alles goed.

Martijn Jonkers en nlkink, beiden heel veel sterkte - op verstuurde kaarten heb ik ook steeds als wens voor de anderen een goede gezondheid in 2025 geschreven. Dat is een groot goed, besef je maar wat vaak.

Oei, sterkte voor jullie Gert.

Twee nare berichten zo met de feestdagen. Veel sterkte Martijn en Gert. Een goede gezondheid is een groot goed. Ik hoop dat jullie geliefden zo goed als mogelijk door deze fase heen zullen komen.

Sterkte gewenst Martijn Jonkers en nlkink

Papaver
Ook namens mij heel veel sterkte gewenst, Martijn Jonkers en nlkink.

Wat heftig, Martijn en Gert. Heel veel sterkte gewenst en ik duim voor een volledig herstel voor jullie beider geliefden.

Sterkte Martijn Jonkers en nlkink, naar nieuws.

Tsjonge Martijn en Gert, dat zullen rare kerstdagen geweest zijn! Alle goeds gewenst voor jullie geliefden en ook voor jullie zelf.

Heftige berichten mannen, heel veel sterkte gewenst!

Heel veel sterkte toegewenst Martijn Jonkers en nlkink!

Bij mijn man (waarmee ik al 33 jaar lief en leed deel) hebben ze twee jaar geleden een niet uitgezaaide longtumor ontdekt in zijn rechter bovenkwab. Ze hebben toen beslist om toch maar voor alle zekerheid een VATS lobectomie uit te voeren. Gelukkig is hij nu nog steeds in volledige remissie, al zijn het toch ook iedere keer weer spannende momenten wanneer hij nu momenteel elke zes maanden op controle moet gaan bij de longarts.

Mijn moeder is 25 februari jl.overleden op 89 jarige leeftijd na een zeer zware periode van 8 jaar met dementie, macula degeneratie, doof en het overlijden van mijn zus, vader, haar twee broers en schoonzus binnen een tijdsbestek van drie jaar, heeft ze haar heup gebroken op 4 december en daarna ging het snel. Eerst twee weken ziekenhuis, waarbij ze wonderwel toch weer ging lopen met een rollator en daarna zes weken op een observatie afdeling wat zeer zwaar was. Daarna een plek in een mooi verpleeghuis bij mij om de hoek. Helaas na twee weken, vorige week vrijdag, 21e, , viel ze weer en brak haar bovenbeen en de dag erna kreeg ze een long infectie en is dus overleden. Dinsdag is de crematie en best moeilijk om alles te regelen.

Sterkte Marc

Gast
geplaatst: vandaag om 16:36 uur

geplaatst: vandaag om 16:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.