MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
(quote)

Oh kijk aan, dus als medewerker van een zorgverzekeraar ben je tegenwoordig automatisch medisch geschoold. Wat handig zeg.

Medewerker? Iets hoger op de ladder. En jiij mag de premie betalen slimmerik.

Onweerwolf
Michiel Cohen schreef:
(quote)

Medewerker? Iets hoger op de ladder. En jiij mag de premie betalen slimmerik.

Oh dus, niet alleen ben je medisch geschoold als zorgmedewerker, je bent ook helderziend en weet dus dat ik een verzekering heb afgenomen bij jouw werkgever. Wat een talenten zeg. Heb je ook Instagram?

cosmic kid (moderator)
Poek schreef:
1. Iemand geeft ongevraagd advies
2. Daar ontstaat ruzie door
3. Gedoe voor de admins

Dit dus. Mag het vanaf nu weer gaan over de drie minder fijne gebeurtenissen van wie dan ook, zonder ongevraagd advies en ruzie daar weer over?

Je voelt aan alles dat de Witte Trui-finale nadert.

Ik denk dat het aan de instellingen ligt.

Poek schreef:
1. Iemand geeft ongevraagd advies
2. Daar ontstaat ruzie door
3. Gedoe voor de admins

Een haiku. bijna dan

Fixed!

Ik speelde voor het eerst World of Warcraft Classic Hardcore (dus met permadeath) en gister is na 247 uur speeltijd mijn mage overleden op lvl 56

En nu weer door met het rouwverwerkingsproces

r.i.p. Eelric

Rain King schreef:
Ik speelde voor het eerst World of Warcraft Classic Hardcore (dus met permadeath) en gister is na 247 uur speeltijd mijn mage overleden op lvl 56

En nu weer door met het rouwverwerkingsproces

r.i.p. Eelric

https://media2.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyNHBqZGl3ZnZ4OWIzY25iY2twOXRoMjB5NDhsMmhveHFwdHBwYzBmayZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/NaxKt9aSzAspO/giphy.gif

Onweerwolf
Rain King schreef:

Zaten er te weinig vitaminepillen in de loot?

rip Eelric

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

(afbeelding)
onpersoonlijkegroei2

Ja sorry, ik heb het zelf dus niet. Wel eens geprobeerd ooit maar ik trok het niet. Gevoelsmatig zat het ergens tussen Facebook en Twatter in qua gebrek aan niveau.

1. Kerst
2. Donkere dagen vóór kerst
3. Deze grijze zaterdag totaal niet optiMISTisch

Gast
geplaatst: vandaag om 20:48 uur

geplaatst: vandaag om 20:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.