De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2025, 18:10 uur
Onweerwolf schreef:
Oh kijk aan, dus als medewerker van een zorgverzekeraar ben je tegenwoordig automatisch medisch geschoold. Wat handig zeg.
(quote)
Oh kijk aan, dus als medewerker van een zorgverzekeraar ben je tegenwoordig automatisch medisch geschoold. Wat handig zeg.
Medewerker? Iets hoger op de ladder. En jiij mag de premie betalen slimmerik.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2025, 18:14 uur
Michiel Cohen schreef:
(quote)
Oh dus, niet alleen ben je medisch geschoold als zorgmedewerker, je bent ook helderziend en weet dus dat ik een verzekering heb afgenomen bij jouw werkgever. Wat een talenten zeg. Heb je ook Instagram?
2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 8 december 2025, 18:47 uur
Dit dus. Mag het vanaf nu weer gaan over de drie minder fijne gebeurtenissen van wie dan ook, zonder ongevraagd advies en ruzie daar weer over?
1
geplaatst: 11 december 2025, 12:04 uur
Ik speelde voor het eerst World of Warcraft Classic Hardcore (dus met permadeath) en gister is na 247 uur speeltijd mijn mage overleden op lvl 56
En nu weer door met het rouwverwerkingsproces
r.i.p. Eelric
r.i.p. Eelric
7
geplaatst: 11 december 2025, 12:15 uur
Rain King schreef:
Ik speelde voor het eerst World of Warcraft Classic Hardcore (dus met permadeath) en gister is na 247 uur speeltijd mijn mage overleden op lvl 56
r.i.p. Eelric
r.i.p. Eelric
https://media2.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyNHBqZGl3ZnZ4OWIzY25iY2twOXRoMjB5NDhsMmhveHFwdHBwYzBmayZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/NaxKt9aSzAspO/giphy.gif
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2025, 12:48 uur
Rain King schreef:
Zaten er te weinig vitaminepillen in de loot?
rip Eelric
0
geplaatst: 15 december 2025, 20:06 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 december 2025, 21:50 uur
Ja sorry, ik heb het zelf dus niet. Wel eens geprobeerd ooit maar ik trok het niet. Gevoelsmatig zat het ergens tussen Facebook en Twatter in qua gebrek aan niveau.
0
geplaatst: 20 december 2025, 17:19 uur
1. Kerst
2. Donkere dagen vóór kerst
3. Deze grijze zaterdag totaal niet optiMISTisch
2. Donkere dagen vóór kerst
3. Deze grijze zaterdag totaal niet optiMISTisch
* denotes required fields.