MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #19

zoeken in:

Mssr Renard
Jeve schreef:
(afbeelding)

Mssr Renard, Dank voor de 'tip' hier...

En dan geef je het na 1 keer luisteren een 3,5*?
Dit zijn geen platen die je maar 1 keer kunt luisteren. Maar soit, ik ben het gewend hier op de site.

Jeve
Mssr Renard schreef:
(quote)

En dan geef je het na 1 keer luisteren een 3,5*?
Dit zijn geen platen die je maar 1 keer kunt luisteren. Maar soit, ik ben het gewend hier op de site.

Het is zeker een mooi album, maar imo slaat de balans iets teveel door naar jazz. En jazz is not my cup of tea.
Daarentegen heeft bijvoorbeeld Camel ook best wat jazzrock in hun repertoire, maar ligt overall de nadruk meer op gitaar (en orgel).

Mssr Renard
Jeve schreef:
(quote)

Het is zeker een mooi album, maar imo slaat de balans iets teveel door naar jazz. En jazz is not my cup of tea.
Daarentegen heeft bijvoorbeeld Camel ook best wat jazzrock in hun repertoire, maar ligt overall de nadruk meer op gitaar (en orgel).

Tja, dan moet je geen jazzplaat gaan luisteren. Van het hele repertoire van Soft Machine waar de gitaar wat meer de hoofdrol speelt kan ik alleen Bundles noemen, maar begin daar ook maar niet aan, want daar is basis ook gewoon jazz (rock)/fusion.

Jeve
Dit klinkt als muziek in de oren... https://www.musicmeter.nl/images/cover/24000/24994.jpg

Jeve schreef:
Voortijdig afgehaakt bij deze 2:
(afbeelding)
(afbeelding)

Fight Fire with Fire is nog wel mijn favoriete nummer van de heren
Van die andere Piece by Piece

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:17 uur

geplaatst: vandaag om 06:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.