De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #20
zoeken in:
1
geplaatst: 1 februari 2022, 11:37 uur
zag zo’n zelfde box ook van Pearl Jam en als ik kijk naar de €€ dan vraag ik me toch af wat de (geluids)kwaliteit is. Zijn het bootlegs voor de liefhebber of gewoon degelijke opnames? Kan daar online niets over vinden (of zegt dat al genoeg
).
).
1
geplaatst: 1 februari 2022, 13:15 uur
ProgMetal schreef:
).
(quote)
zag zo’n zelfde box ook van Pearl Jam en als ik kijk naar de €€ dan vraag ik me toch af wat de (geluids)kwaliteit is. Zijn het bootlegs voor de liefhebber of gewoon degelijke opnames? Kan daar online niets over vinden (of zegt dat al genoeg
). Het zijn allemaal opnames uit het grijze circuit, het mag wel maar de artiest heeft geen toestemming gegeven... (ooit wel voor het opnemen van de show natuurlijk uiteindelijk)... het zijn allemaal radio opnamen dus de kwaliteit is over het algemeen best goed.
Wat ik wel altijd een probleem vind is dat er bij sommige uitgaven van die 2 seconden pauzes tussen de nummers zitten.... die kwak ik altijd meteen weer weg...
Deze, en bijvoorbeeld ook de 10cd Pearl Jam Alive hebben daar geen last van en zijn prima te beluisteren.
Er zit altijd wel minstens 1 cd tussen die de komplete aanschafprijs waard is vind ik.... in dit geval Ritz 88....
1
geplaatst: 1 februari 2022, 14:07 uur
freakey schreef:
... het zijn allemaal radio opnamen dus de kwaliteit is over het algemeen best goed.
... het zijn allemaal radio opnamen dus de kwaliteit is over het algemeen best goed.
……….
die avonden op m’n zolderkamer countdown café opnemen. Mooie herinneringen, was echt live. Was het niet Horizon waarbij een snaar brak en ze dat live moesten invullen. En Bodine die een te korte setlist had, maar moest doorspelen om vervolgens door het 24:00 journaal afgekapt te worden
. Dat archief zouden ze eens op CD moeten knallen want al die tapes zijn bij een verhuizing verloren gegaan.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.