De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #22
zoeken in:
1
Tidalwave
geplaatst: 11 juni 2023, 14:17 uur
west schreef:
Voor 5 euro op een rommelmarkt:
(afbeelding)
Black Sabbath - Black Sabbath (1970) - MusicMeter.nl LP NL 1970 1st pressing G+/VG+
Voor 5 euro op een rommelmarkt:
(afbeelding)
Black Sabbath - Black Sabbath (1970) - MusicMeter.nl LP NL 1970 1st pressing G+/VG+
Jij hecht meer (tastbare) waarde aan LP's cq vinyl schat ik in; ik heb dit ook - cd's heb ik genoeg, maar geeft niet hetzelfde gevoel als het draaien van vinyl. Heb al 30 jaar geen platenspeler meer; wat mij tegenhoudt zijn de prijzen van de huidige vinyl-albums om weer eens over te schakelen naar de LP. Bovendien is m'n huidige hifi geen echte hifi, maar, een home-cinema set - cd's klinken verschrikkelijk...
Ga ik nog eens investeren in een nieuwe echte versterker, platenspeler en geluidsboxen dan moet ik geld over hebben. Bijvoorbeeld een erfenis.
Nou, veel draaibeleving met je Black Sabbat aanwinst!

1
geplaatst: 11 juni 2023, 14:26 uur
Voor 7 euro op dezelfde rommelmarkt:
https://i.discogs.com/dmkhWfNttTRT-mGwIgNGyEhmGxpFitTqdnikg5X6PyU/rs:fit/g:sm/q:90/h:593/w:600/czM6Ly9kaXNjb2dz/LWRhdGFiYXNlLWlt/YWdlcy9SLTEwNjUw/ODItMTMwMTEyOTk5/MS5qcGVn.jpeg
The Who - Quadrophenia (1973) - MusicMeter.nl 2LP 1st pressing NM-/VG
https://i.discogs.com/dmkhWfNttTRT-mGwIgNGyEhmGxpFitTqdnikg5X6PyU/rs:fit/g:sm/q:90/h:593/w:600/czM6Ly9kaXNjb2dz/LWRhdGFiYXNlLWlt/YWdlcy9SLTEwNjUw/ODItMTMwMTEyOTk5/MS5qcGVn.jpeg
The Who - Quadrophenia (1973) - MusicMeter.nl 2LP 1st pressing NM-/VG
1
geplaatst: 11 juni 2023, 14:29 uur
Tidalwave schreef:
Jij hecht meer (tastbare) waarde aan LP's cq vinyl schat ik in; ik heb dit ook - cd's heb ik genoeg, maar geeft niet hetzelfde gevoel als het draaien van vinyl. Heb al 30 jaar geen platenspeler meer; wat mij tegenhoudt zijn de prijzen van de huidige vinyl-albums om weer eens over te schakelen naar de LP. Bovendien is m'n huidige hifi geen echte hifi, maar, een home-cinema set - cd's klinken verschrikkelijk...
Ga ik nog eens investeren in een nieuwe echte versterker, platenspeler en geluidsboxen dan moet ik geld over hebben. Bijvoorbeeld een erfenis.
(quote)
Dankjewel!
Ik ben gelukkig al een tijd geleden weer terug gegaan naar vinyl. 10 jaar terug was het allemaal nog heel betaalbaar. Maar soms kom je nog eens wat tegen, zoals vorige week en vandaag. Ik koop inmiddels minder nieuw vinyl: de prijzen zijn sinds een tijdje vaak te hoog.
Misschien een idee om eens in de uitverkoop te kijken die binnenkort start? Dat scheelt vaak flink met audioapparatuur.
1
geplaatst: 11 juni 2023, 18:07 uur
west schreef:
G+/VG+
G+/VG+
G+, dat is toch niet te genieten om af te spelen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.