MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #26

zoeken in:

ProgMetal schreef:
(quote)
Yep .

Ga naar de pagina van het album, kopieer het WWW-adres en bij je post druk je op het kettingtje Daar plak je het adres. Nu heb je niet van het plaatje een link gemaakt maar staat de naam van het album er als link. In mijn optiek nog beter

Bij sommigen ga je naar de pagina van het album als je op de albumcover klikt. Dat bedoelde ik eigenlijk.

Waterflows schreef:
(quote)

Bij sommigen ga je naar de pagina van het album als je op de albumcover klikt. Dat bedoelde ik eigenlijk.

Dat snap ik maar ik vind naam van het album erbij net iets beter dan altijd op plaatje te hoeven klikken. Daar sloot ik ook mee af voordeel voor jouw blijft hetzelfde alleen klik je dan op de link i.p.v. plaatje b.v. zie hieronder

west schreef:

Heb jij 'm ook vigil? Wat een box!

Jazeker!

ProgMetal schreef:
(quote)

Dat snap ik maar ik vind naam van het album erbij net iets beter dan altijd op plaatje te hoeven klikken. Daar sloot ik ook mee af voordeel voor jouw blijft hetzelfde alleen klik je dan op de link i.p.v. plaatje b.v. zie hieronder

Snap wat je zegt. Ik was vooral aan het hengelen naar de instructie om te zorgen dat mijn album covers voortaan direct naar het album op mm linken. Bij sommigen die de cover plaatsen hier werkt het wel, bij anderen niet. Ik wil graag dat dat bij mij ook werkt. Dus who cares to explain .

https://m.media-amazon.com/images/I/81nhLLxc5YL._UF894,1000_QL80_.jpg
[url=https://nowmusic.com/products/now-presents-12-80s-volume-two-1983-1984-5lp] (2025) LP 3 & 4 o.a. Heaven 17, Human League, Frankie GTH, Bronski Beat, Tina Turner, Grandmaster Flash

Waterflows schreef:
(quote)

Snap wat je zegt. Ik was vooral aan het hengelen naar de instructie om te zorgen dat mijn album covers voortaan direct naar het album op mm linken. Bij sommigen die de cover plaatsen hier werkt het wel, bij anderen niet. Ik wil graag dat dat bij mij ook werkt. Dus who cares to explain .

Druk bij mijn afbeelding rechts boven op de quotes en je hebt een voorbeeld hoe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:30 uur

geplaatst: vandaag om 07:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.