De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:15 uur
rusty nail schreef:
Waarom hebben ze hem verwijderd ik ben niet zo op de hoogte(quote)
ik bedoel die cremer
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:19 uur
aERodynamIC schreef:
En voor de 2e keer definitief weg nu...
Ik dacht mischien op de hoogte(quote)
En voor de 2e keer definitief weg nu...
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:51 uur
Proficiat Snappy!
(ben zelf vorig jaar getrouwd en zie totnogtoe geen vreemde bijwerkingen, dus wees gerust...het leven gaat gewoon door
)
(ben zelf vorig jaar getrouwd en zie totnogtoe geen vreemde bijwerkingen, dus wees gerust...het leven gaat gewoon door
)
0
geplaatst: 27 juli 2006, 10:10 uur
Inderdaad misschien niet de goede plaats maar mag het nog tegen niemand zeggen en ik moet het echt even kwijt...
Ik word vader!!!
Yahoo... half maart is het zover.
ik ben het kwijt.
Ik word vader!!!
Yahoo... half maart is het zover.
ik ben het kwijt.
0
Ruby1966
geplaatst: 27 juli 2006, 10:18 uur
Gefelicteerd Sonic!!! 
de verzorgende kwaliteiten heb je alvast!

de verzorgende kwaliteiten heb je alvast!
0
geplaatst: 27 juli 2006, 23:34 uur
Een kleine Musicmeter erbij!! Gefeliciteerd, goed werk verricht!!

0
geplaatst: 27 juli 2006, 23:36 uur
Gefeliciteerd eej.Een nieuwe fase in je leven breekt aan geloof me 

0
geplaatst: 28 juli 2006, 09:06 uur
Goh wat leuk dit, bedankt allemaal 
Nu maar hopen dat alles goed gaat, waar ik gemakshalve maar even van uit ga. Grappig, maar je denkt natuurlijk veel na over "wat je zal doen als t er is". 1 van de dingen wat ik alvast heb besloten is het 1e nummer wat mijn zoon/dochter zal horen 'comfortably numb' is van Pink Floyd (live uitvoering op D.S.O.T.). Misschien niet echt toepasselijk maar dit nummer is gedraaid op de crematie van mn vader (was ook een beetje ONS nummer). Dus het is wel mooi als dat de eerste confrontatie met muziek wordt.
...daarna is het slechts een kwestie van muzikaal opvoeden
Nogmaals bedankt iedereen

Nu maar hopen dat alles goed gaat, waar ik gemakshalve maar even van uit ga. Grappig, maar je denkt natuurlijk veel na over "wat je zal doen als t er is". 1 van de dingen wat ik alvast heb besloten is het 1e nummer wat mijn zoon/dochter zal horen 'comfortably numb' is van Pink Floyd (live uitvoering op D.S.O.T.). Misschien niet echt toepasselijk maar dit nummer is gedraaid op de crematie van mn vader (was ook een beetje ONS nummer). Dus het is wel mooi als dat de eerste confrontatie met muziek wordt.
...daarna is het slechts een kwestie van muzikaal opvoeden

Nogmaals bedankt iedereen

0
geplaatst: 28 juli 2006, 12:07 uur
Dat Bono zoek is in Hoogeveen off all places.....misschien kunnen jullie duimen dat hij weer terug komt lopen!
@Sonic.... gefeliciteerd!
@Sonic.... gefeliciteerd!
0
JonnieBrasco
geplaatst: 28 juli 2006, 12:40 uur
Gefeliciteerd Sonic!
En rottig André... Met een beetje geluk is je kat in maart weer terecht, als hij zijn tocht naar Willemstad heeft voltooid, en de huiskamer van de Sonics binnen komt lopen met roze, blauwe, danwel roze en blauwe slingers om zijn nek.
En rottig André... Met een beetje geluk is je kat in maart weer terecht, als hij zijn tocht naar Willemstad heeft voltooid, en de huiskamer van de Sonics binnen komt lopen met roze, blauwe, danwel roze en blauwe slingers om zijn nek.
0
geplaatst: 28 juli 2006, 13:33 uur
JonnieBrasco schreef:
Gefeliciteerd Sonic!
Gefeliciteerd Sonic!
Ik zal goed voor 'm zorgen Andre!! Nee, ff serieus; vervelend dat Bono kwijt is. Duimen dat ie snel terug komt..
* denotes required fields.