MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Of het runnen van een rehabilitaitecentrum voor mensen die dat niet doen?

ElMeroMero
Of een cursus schuttingswoorden in discussies vermijden ?

Volgens mij heb je SH nodig als je bv. een eigen horeca-gelegenheid hebt.

neo
Yups. Zal maar zeggen de normen en waarden binnen de horeca.

Sheplays
Gefeliciteerd, Neo!

Vandaag is hij dan eindelijk gelanceerd, mijn cd-webshopje: SoundsforSure.nl

Ik was in eerste instantie van plan me vooral te richten op new wave en gothic e.d., maar dan had het nog wel even geduurd voor ik een beetje aanbod had gehad. Daarom nu ook wat meer mainstream erop en wie weet wat er nog allemaal op gaat komen. Hoe dan ook bij SoundsforSure ben je verzekerd van kwaliteit voor hele lage prijzen.

De .com domeinnaam volgt volgende week. En ik heb nog een en ander aan cd's toe te voegen...

Hoop dat jullie allemaal eens komen kijken!

Leuk Paul.............. die lay out............... waar ken ik het toch van

Ik ga je zeker in de gaten houden (er staan al leuke dingen tussen die ik al in bezit heb maar toch)!

Gefeliciteerd.

Mojo Pin
Ik heb HiLL een huwelijksaanzoek gedaan via Soulseek.

aERodynamIC schreef:
Leuk Paul.............. die lay out............... waar ken ik het toch van

Dat is dan weer een nadeel van standaard online webshopsoftware, maar goed, ik geef er mijn eigen draai aan.

Ik zie in dit nadeel een groot voordeel: het is lekker vertrouwd en die eigen draai maakt het weer anders.
Ik hoop er snel dingen tussen te zien die ik graag wil hebben en die nog niet in mijn eigen kast staan.

Mojo Pin schreef:

(afbeelding)

Gefeliciteerd (misschien het eerste mume-huwelijk)!

Sheplays
Heeft HiLL ja gezegd?

Ik ben aangenomen op de universiteit van Sheffield!

Carow schreef:

Stoer zeg! Gefeliciteerd hoor!

kArIzMa_TuRk
Gefeliciteerd, Carow!
Mojo Pin schreef:
aERodynamIC schreef:
Gefeliciteerd (misschien het eerste mume-huwelijk)!
HiLL was toch van de vrouwen?

Een mens kan veranderlijk zijn karizma

Proficiat Carow!!!

Carow schreef:

Dat wordt veel naar deze band luisteren dan de komende tijd.

sq
Carow schreef:

klinkt als iets waar je niet zonder meer op kon rekenen en dus gefeliciteerd!

Oh ja, en voor wat betreft dat huwelijk hierboven: de nodige details graag

SelmaDuim
Carow schreef:

Gefeliciteerd zeg!

Proficiat Carow!

herman schreef:
Dat wordt veel naar deze band luisteren dan de komende tijd.

En niet te vergeten ook een van mijn favoriete bands

en de arctic monkeys natuurlijk ^_^, Ik ben echt zuuuuuuper happy. Nu nog wat horen van de andere 4 universiteit waar ik me voor heb aangemeld . Maar Sheffield is een heel goed begin natuurlijk,

@ SQ, je aanmelden op een uni in the UK is nog een heel gedoe, je moet goede cijfers hebben, zelf een brief schrijven en school moet nog een brief schrijven. Bovendien laten ze niet iedereen toe dus het was echt reuzespannend te afgelopen weken .

Sheplays
Gefeliciteerd, Carow!

Yak
Gefeliciteerd! Super hoor!

kArIzMa_TuRk

Je laat ook meteen (als ik op de link klik) merken dat het één van je favoriete band is.

Ik zie geen foto, geen namen, niks. Dit hoor jij toch te corrigeren, man?
Wat voor een fan ben jij?

Als ik dus slaag voor mijn examen met goede cijfers (is wel een conditional offer) dan woon ik dus vanaf volgend jaar september in Engeland. Raar idee

handsome_devil
nice caro wat ga je studeren?

en nu maar hopen dat we allebei slagen dit jaar woei.

ik denk wel dat ik ga slagen, ik heb nog nooit zoveel voldoendes gehad . Sterker nog, geen enkele onvoldoende dit jaar terwijl ik vorig jaar voor wiskunde en natuurkunde 3en haalde (en erger). Hoe sta jij ervoor?

Oh, en ik heb me trouwens op 4 universiteiten (Edinburgh, Aberdeen, St. Andrews en Sheffield) aangemeld voor biologie, en op Dundee voor Forensic Antropology .

handsome_devil
hoe kun je naar VWO 6 gaan met 3en voor wiskunde en natuurkunde?

ik sta ook allemaal voldoendes, voor mn profielvakken zesjes en voor alle vakken buiten mn profiel een 7. mijn extra vak een 8 ja ik heb echt een heerlijke profielkeuze gemaakt idd

hehe. NG doe je toch? En over die drieen: ik heb natuurkunde omhoog weten te brengen naar een 4 en wiskunde naar een 5. En ik had voor mijn schoolexamens allemaal voldoendes. Laten we het er maar op houden dat ik op speciale voorwaarden ben overgegaan . Maar ik sta nu voor wiskunde een 7 en voor natuurkunde een 6. Voor biologie ook een 7 en voor scheikunde ook. Voor mijn extra vak (informatica) een 8 . Voor Nederlands een 7.3 en voor Engels een 8.4, dus als ik die een heel klein beetje omhoog weet te halen . Oja, voor maatschappijleer ook een 8 ^_^. Dus ik heb al die slechte cijfers van vorig jaar gewoon helemaal goed gemaakt .

handsome_devil
ben ff via pm verder gegaan lol anders wordt een mod straks boos.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:17 uur

geplaatst: vandaag om 17:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.