De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2008, 07:44 uur
Beterschap Sietse......en om dit topic even een andere wending te geven.......ik ben sinds 25 april getrouwd
Weer een paar dagen terug van mijn huwelijksreis in Californie (en 2 uurtjes Oregon).
Weer een paar dagen terug van mijn huwelijksreis in Californie (en 2 uurtjes Oregon).
0
geplaatst: 15 mei 2008, 09:56 uur
Jeetje Sietse, ik wist niet dat het zo erg was. Gelukkig valt het dan mee
.
En heel erg gefeliciteerd André! Was het leuk in Californië?
. En heel erg gefeliciteerd André! Was het leuk in Californië?
0
geplaatst: 15 mei 2008, 10:21 uur
Sietste, beterschap! (ziek zijn is nooit leuk, heb zelf ook een chronische ziekte, ook niet heel ernstig overigens).
André, gefeliciteerd! California = cool
André, gefeliciteerd! California = cool

0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:38 uur
bonothecat schreef:
Beterschap Sietse......en om dit topic even een andere wending te geven.......ik ben sinds 25 april getrouwd
Weer een paar dagen terug van mijn huwelijksreis in Californie (en 2 uurtjes Oregon).He tof man, gefeliciteerd!

0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:46 uur
bonothecat schreef:
Weer een paar dagen terug van mijn huwelijksreis in Californie (en 2 uurtjes Oregon).Gefeliciteerd, Andre!

0
Sheplays
geplaatst: 15 mei 2008, 12:02 uur
Father McKenzie schreef:
Ik wijt dit voornamelijk aan mijn leeftijd, ik nader de 50, en misschien dat ik toch zo stilaan aan wat kalmere muziek méér heb dan aan nog nieuwe springerige rockbands, dat is al lang mijn ding niet meer.
Ik wijt dit voornamelijk aan mijn leeftijd, ik nader de 50, en misschien dat ik toch zo stilaan aan wat kalmere muziek méér heb dan aan nog nieuwe springerige rockbands, dat is al lang mijn ding niet meer.
AGE-411 schreef:
Mijn pa is ook van het expo-jaar.
Tis een wrede leeftijd, die 50 jaar:
Alsof je leven eindigd dan. (Als we ons pa mogen geloven: auw, mijne schouder, dit en dat)
En wie kan weer het gras afrijden in de zon?, den tuin omspitten, .... 
Mijn pa is ook van het expo-jaar.
Tis een wrede leeftijd, die 50 jaar:
Alsof je leven eindigd dan. (Als we ons pa mogen geloven: auw, mijne schouder, dit en dat)
En wie kan weer het gras afrijden in de zon?, den tuin omspitten, .... 
Ik weet niet wat dit voor vijftigers zijn....

Waarschuwing aan iedereen van jonger dan 50 jaar: Het (muzikale) leven stopt niet op je 50e! Het kan er zelfs leuker op worden!

Sietse; beterschap en Bonothecat; gefeliciteerd met je huwelijk!
0
SelmaDuim
geplaatst: 15 mei 2008, 16:49 uur
bonothecat schreef:
Weer een paar dagen terug van mijn huwelijksreis in Californie (en 2 uurtjes Oregon).Nogmaals gefeliciteerd grote broer!

0
geplaatst: 15 mei 2008, 18:49 uur
Nog gefeliciteerd, André!
Zelf heb ik eindelijk mijn mastertitel Business Studies behaald.
Zelf heb ik eindelijk mijn mastertitel Business Studies behaald.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 18:57 uur
Van harte gefeliciteerd bonothecat met je huwelijk! En Status Seeker, proficiat met het resultaat! 

0
geplaatst: 15 mei 2008, 19:06 uur
@sietse - slecht nieuws en toch weer goed nieuws: sterkte en beterschap
0
geplaatst: 15 mei 2008, 21:16 uur
Hallo allemaal,
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, zit ik op dit moment in Karlsruhe, Duitsland. Hier studeer ik een semester lang (tot eind juli, begin augustus). Erg gezellige studentenstad met een mooie omgeving. Ik consumeer naar mijn smaak ietwat te veel alcohol (ja, reptile
) en studeer ietwat te weinig, maar daar komt wel verandering in (ja, echt). Volgende week dinsdag een toets, de Z.O.P., waarin ik mijn kennis van de Duitse taal kenbaar moet maken (leesvaardigheid, luistervaardigheid ,schrijfvaardigheid en de week daarop ook nog spreekvaardigheid). Spannend!
In juni ga ik waarschijnlijk de Elzas en de Pfalz bezoeken. Ook ga ik misschien met enkele Duitsers naar Maastricht of Valkenburg, wanneer ik daar tijd voor heb en wanneer de reis er naartoe niet te lang duurt.
Nog een vraag op muziekgebied (niet dat dat iets met bovenstaande te maken heeft): welk regulier album van The Smiths moet ik in vredesnaam aanschaffen en waarom juist dat album? De gemiddeldes liggen ontzettend dicht bij elkaar, en iedereen op MusicMeter lijkt een eigen favoriet te hebben (verplaatst de vraag maar, als er een beter topic voor is).
Groeten uit het inmiddels regenachtige Karlsruhe,
Bram (Sgt. Revolver)
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, zit ik op dit moment in Karlsruhe, Duitsland. Hier studeer ik een semester lang (tot eind juli, begin augustus). Erg gezellige studentenstad met een mooie omgeving. Ik consumeer naar mijn smaak ietwat te veel alcohol (ja, reptile
) en studeer ietwat te weinig, maar daar komt wel verandering in (ja, echt). Volgende week dinsdag een toets, de Z.O.P., waarin ik mijn kennis van de Duitse taal kenbaar moet maken (leesvaardigheid, luistervaardigheid ,schrijfvaardigheid en de week daarop ook nog spreekvaardigheid). Spannend!In juni ga ik waarschijnlijk de Elzas en de Pfalz bezoeken. Ook ga ik misschien met enkele Duitsers naar Maastricht of Valkenburg, wanneer ik daar tijd voor heb en wanneer de reis er naartoe niet te lang duurt.
Nog een vraag op muziekgebied (niet dat dat iets met bovenstaande te maken heeft): welk regulier album van The Smiths moet ik in vredesnaam aanschaffen en waarom juist dat album? De gemiddeldes liggen ontzettend dicht bij elkaar, en iedereen op MusicMeter lijkt een eigen favoriet te hebben (verplaatst de vraag maar, als er een beter topic voor is).
Groeten uit het inmiddels regenachtige Karlsruhe,
Bram (Sgt. Revolver)
0
geplaatst: 15 mei 2008, 21:49 uur
Ik zal aan je denken als ik aan het bier zit. Veel plezier en vooral veel wijsheid toegewenst daar in het zonnige (nou ja regenachtige) Duitsland!
0
geplaatst: 15 mei 2008, 22:24 uur
Ik zou voor het debuut gaan Bram!
En veel plezier in Karlsruhe, geniet ervan.
En veel plezier in Karlsruhe, geniet ervan.

0
geplaatst: 15 mei 2008, 22:45 uur
Gefeliciteerd Bono, Status Seeker!
Sietse beterschap en Revolver, veel succes!
Sietse beterschap en Revolver, veel succes!
0
geplaatst: 15 mei 2008, 22:53 uur
Toll, Sgt. Revolver. Als je in Duitsland een wat oudere man ziet lopen met heel veel cd's en een advocaat aan zijn zijde, doe hem dan de groeten 

0
geplaatst: 17 mei 2008, 10:16 uur
Het is eigenlijk ook een beetje reclame, maar we (mijn vrouw en ik) zijn bevallen van een...... webwinkel.
http://www.kokkie.be
Als er dingen fout lijken of echt niet werken, zou ik het leuk vinden als jullie een pm zouden sturen. Want er zullen nog wel wat kinderziektes in zitten.
En als jullie iets mooi vinden om te kopen....gewoon doen
O ja, als je goed zoekt, zie je nog eens eviljoke op foto.......
http://www.kokkie.be
Als er dingen fout lijken of echt niet werken, zou ik het leuk vinden als jullie een pm zouden sturen. Want er zullen nog wel wat kinderziektes in zitten.
En als jullie iets mooi vinden om te kopen....gewoon doen

O ja, als je goed zoekt, zie je nog eens eviljoke op foto.......
0
Sietse
geplaatst: 17 mei 2008, 13:31 uur
Je hebt er zin in op die foto

maar hoe stuur je die skelter of wat het dan ook is?

Succes iig

* denotes required fields.