MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Goed te horen Sietse en beterschap nog!

Beterschap Sietse......en om dit topic even een andere wending te geven.......ik ben sinds 25 april getrouwd Weer een paar dagen terug van mijn huwelijksreis in Californie (en 2 uurtjes Oregon).

Jeetje Sietse, ik wist niet dat het zo erg was. Gelukkig valt het dan mee .

En heel erg gefeliciteerd André! Was het leuk in Californië?

handsome_devil
Gefeliciteerd André

Sietse, beterschap!

André, gefeliciteerd!

Sietste, beterschap! (ziek zijn is nooit leuk, heb zelf ook een chronische ziekte, ook niet heel ernstig overigens).

André, gefeliciteerd! California = cool

bonothecat schreef:
Beterschap Sietse......en om dit topic even een andere wending te geven.......ik ben sinds 25 april getrouwd Weer een paar dagen terug van mijn huwelijksreis in Californie (en 2 uurtjes Oregon).

He tof man, gefeliciteerd!

Van harte Andre!

Yak
bonothecat schreef:

Gefeliciteerd, Andre!

Wauw André, van harte!

Sheplays
Father McKenzie schreef:

Ik wijt dit voornamelijk aan mijn leeftijd, ik nader de 50, en misschien dat ik toch zo stilaan aan wat kalmere muziek méér heb dan aan nog nieuwe springerige rockbands, dat is al lang mijn ding niet meer.

AGE-411 schreef:

Mijn pa is ook van het expo-jaar.

Tis een wrede leeftijd, die 50 jaar:
Alsof je leven eindigd dan. (Als we ons pa mogen geloven: auw, mijne schouder, dit en dat) En wie kan weer het gras afrijden in de zon?, den tuin omspitten, ....

Ik weet niet wat dit voor vijftigers zijn....

Waarschuwing aan iedereen van jonger dan 50 jaar: Het (muzikale) leven stopt niet op je 50e! Het kan er zelfs leuker op worden!

Sietse; beterschap en Bonothecat; gefeliciteerd met je huwelijk!

SelmaDuim
bonothecat schreef:

Nogmaals gefeliciteerd grote broer!

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Oh gefeliciteerd Andre!

Sietse
André gefeliciteerd

Nog gefeliciteerd, André!

Zelf heb ik eindelijk mijn mastertitel Business Studies behaald.

Gefeliciteerd Andre en echtgenote natuurlijk!

Van harte gefeliciteerd bonothecat met je huwelijk! En Status Seeker, proficiat met het resultaat!

Master Martin, Gefeliciteerd!!

@sietse - slecht nieuws en toch weer goed nieuws: sterkte en beterschap

Hallo allemaal,

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, zit ik op dit moment in Karlsruhe, Duitsland. Hier studeer ik een semester lang (tot eind juli, begin augustus). Erg gezellige studentenstad met een mooie omgeving. Ik consumeer naar mijn smaak ietwat te veel alcohol (ja, reptile ) en studeer ietwat te weinig, maar daar komt wel verandering in (ja, echt). Volgende week dinsdag een toets, de Z.O.P., waarin ik mijn kennis van de Duitse taal kenbaar moet maken (leesvaardigheid, luistervaardigheid ,schrijfvaardigheid en de week daarop ook nog spreekvaardigheid). Spannend!

In juni ga ik waarschijnlijk de Elzas en de Pfalz bezoeken. Ook ga ik misschien met enkele Duitsers naar Maastricht of Valkenburg, wanneer ik daar tijd voor heb en wanneer de reis er naartoe niet te lang duurt.

Nog een vraag op muziekgebied (niet dat dat iets met bovenstaande te maken heeft): welk regulier album van The Smiths moet ik in vredesnaam aanschaffen en waarom juist dat album? De gemiddeldes liggen ontzettend dicht bij elkaar, en iedereen op MusicMeter lijkt een eigen favoriet te hebben (verplaatst de vraag maar, als er een beter topic voor is).

Groeten uit het inmiddels regenachtige Karlsruhe,

Bram (Sgt. Revolver)

Ik zal aan je denken als ik aan het bier zit. Veel plezier en vooral veel wijsheid toegewenst daar in het zonnige (nou ja regenachtige) Duitsland!

Ik zou voor het debuut gaan Bram!

En veel plezier in Karlsruhe, geniet ervan.

Gefeliciteerd Bono, Status Seeker!
Sietse beterschap en Revolver, veel succes!

Toll, Sgt. Revolver. Als je in Duitsland een wat oudere man ziet lopen met heel veel cd's en een advocaat aan zijn zijde, doe hem dan de groeten

Het is eigenlijk ook een beetje reclame, maar we (mijn vrouw en ik) zijn bevallen van een...... webwinkel.

http://www.kokkie.be

Als er dingen fout lijken of echt niet werken, zou ik het leuk vinden als jullie een pm zouden sturen. Want er zullen nog wel wat kinderziektes in zitten.

En als jullie iets mooi vinden om te kopen....gewoon doen

O ja, als je goed zoekt, zie je nog eens eviljoke op foto.......

Leuk hoor, veel succes!

Sietse
eviljoke schreef:

O ja, als je goed zoekt, zie je nog eens eviljoke op foto.......

Je hebt er zin in op die foto

maar hoe stuur je die skelter of wat het dan ook is?

Succes iig

Ziet er goed uit! Succes ermee!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:39 uur

geplaatst: vandaag om 05:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.