De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2008, 01:44 uur
Wat een feest hier. Daarom van harte en dat het maar een knal feest mag worden. Net zo als de onweer die over het midden van het land trok op 2 juni. Dat was namelijk erg heftig te noemen.
0
max en joep
geplaatst: 4 juni 2008, 14:13 uur
ik heb EINDELIJK werk gevonden in mijn eigen woonplaats, Utrecht.
Ik reis al jaren elke fokking dag op en neer naar Rotterdam en alles ligt zo ongunstig dat ik 4 uur per dag reis.
Maar per 1 augustus as. dus niet meer, alleen nog klein stukje fietsen!
Ik reis al jaren elke fokking dag op en neer naar Rotterdam en alles ligt zo ongunstig dat ik 4 uur per dag reis.
Maar per 1 augustus as. dus niet meer, alleen nog klein stukje fietsen!

0
geplaatst: 4 juni 2008, 14:24 uur
Van harte max en joep met je nieuwe baan in Utrecht. Hopelijk krijg je hierdoor nog meer tijd om van muziek te gaan genieten. Vind het nu al helemaal top voor je.

0
DonDijk
geplaatst: 4 juni 2008, 14:27 uur
Of juist niet, want die 4 uur kon je lekker muziekjes luisteren.
Maar uiteraard: Gefeli enzo!
Maar uiteraard: Gefeli enzo!
0
max en joep
geplaatst: 4 juni 2008, 14:27 uur
het enige (minimale) nadeel is dat ik nu klanetn in mijn eigen woonplaats zou kunnen tegenkomen.
en omdat ik bij de sociale dienst werk/ga werken, is dat niet wenselijk
en omdat ik bij de sociale dienst werk/ga werken, is dat niet wenselijk

0
geplaatst: 4 juni 2008, 14:47 uur
Gefeliciteerd!
Trouwens een paar berichten van eerder vandaag weggehaald. Niet echt aardig om te zeggen dat iemand een miezerig leven heeft.
Trouwens een paar berichten van eerder vandaag weggehaald. Niet echt aardig om te zeggen dat iemand een miezerig leven heeft.
0
geplaatst: 4 juni 2008, 15:11 uur
herman schreef:
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
kon het niet laten te reageren op zoiets

0
haveman
geplaatst: 5 juni 2008, 11:23 uur
Medemuziekliefhebbers, mijn laatste uren als ongetrouwd man zijn net ingegaan.
Mijn aanstaande is net de deur uit op weg naar haar ouders.
Ik heb vandaag de dag voor mezelf en ga die doorbrengen met mijn andere grote liefde.....muziek.
Ik heb vandaag de dag voor mezelf en ga die doorbrengen met mijn andere grote liefde.....muziek.
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 11:25 uur
haveman schreef:
Medemuziekliefhebbers, mijn laatste uren als omgetrouwd man zijn net ingegaan.
Medemuziekliefhebbers, mijn laatste uren als omgetrouwd man zijn net ingegaan.
Wow, fucking hell. Alvast gefelciteerd man, maak r wat van!
Word helemaal zenuwachtig als ik dit lees, ik ben over een paar week ook aan de beurt

0
max en joep
geplaatst: 5 juni 2008, 11:39 uur
ik zal jullie beide een nietpistool cadeau doen
Kan je de vrouw achter het behang nieten over een paar weken
Kan je de vrouw achter het behang nieten over een paar weken

0
geplaatst: 5 juni 2008, 11:44 uur
Oh, dan wil ik je niet meer in het knappe artiesten topic tegenkomen, Don. Game over! Mag niet meer!
0
DonDijk
geplaatst: 5 juni 2008, 11:44 uur
itchy schreef:
Oh, dan wil ik je niet meer in het knappe artiesten topic tegenkomen, Don. Game over! Mag niet meer!
Het ís nog niet zover. Ik heb nog even

0
haveman
geplaatst: 5 juni 2008, 11:50 uur
Ik woon al 6 jaar met mijn aanstaande op 40 vierkante meter zonder problemen, dus ik denk dat het wel goed komt.
0
geplaatst: 5 juni 2008, 18:50 uur
Van harte, en nog steeds geen discussie over welke cd de speler in mag?

0
haveman
geplaatst: 5 juni 2008, 18:54 uur
Ben nu wel een beetje nerveus ja.
Wat betreft muziek liggen we wel op één lijn. Alleen het echte harde werk zoals Death en Slayer kan ze niet waarderen.
Wat betreft muziek liggen we wel op één lijn. Alleen het echte harde werk zoals Death en Slayer kan ze niet waarderen.
0
geplaatst: 5 juni 2008, 19:15 uur
haveman schreef:
Die partners van tegenwoordig he...

0
geplaatst: 5 juni 2008, 23:02 uur
haveman schreef:
Gefeliciteerd......en als newbee husband (25 arpil)....na de fatale datum is eigenlijk nog alles precies hetzelfde....mijn vrouw verdraagd nog steeds geen muziek waar ook maar iets van grunts in voor komt.
0
geplaatst: 5 juni 2008, 23:03 uur
0
Donny Tourette
geplaatst: 5 juni 2008, 23:04 uur
bonothecat schreef:
Gefeliciteerd......en als newbee husband (25 arpil)....na de fatale datum is eigenlijk nog alles precies hetzelfde....mijn vrouw verdraagd nog steeds geen muziek waar ook maar iets van grunts in voor komt.
Nooit overwogen om te gaan scheiden?
0
geplaatst: 5 juni 2008, 23:07 uur
Donny Tourette schreef:
(quote)
Ik ga er over nadenken.....uhhhhh.....nee

0
geplaatst: 5 juni 2008, 23:57 uur
bonothecat schreef:
....mijn vrouw verdraagd nog steeds geen muziek waar ook maar iets van grunts in voor komt.
....mijn vrouw verdraagd nog steeds geen muziek waar ook maar iets van grunts in voor komt.
Lijkt me dat je een redelijk intelligente vrouw getrouwd bent

0
haveman
geplaatst: 6 juni 2008, 09:35 uur
Nog even en ik ga de deur uit op weg naar mijn ouders en daarna mijn bruidje ophalen.
Ik ben behoorlijk gespannen. Ging op de bank liggen met Amnesiac van Radiohead op me kop. Normaal wordt ik daar rustig van maar vandaag niet.
Ik ben behoorlijk gespannen. Ging op de bank liggen met Amnesiac van Radiohead op me kop. Normaal wordt ik daar rustig van maar vandaag niet.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 12:24 uur
bonothecat schreef:
Ben jij al op je knieen gegaan
(quote)
Ben jij al op je knieen gegaan

Hé hé! Verklap het nou niet!

* denotes required fields.