MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Wat een feest hier. Daarom van harte en dat het maar een knal feest mag worden. Net zo als de onweer die over het midden van het land trok op 2 juni. Dat was namelijk erg heftig te noemen.

max en joep
ik heb EINDELIJK werk gevonden in mijn eigen woonplaats, Utrecht.

Ik reis al jaren elke fokking dag op en neer naar Rotterdam en alles ligt zo ongunstig dat ik 4 uur per dag reis.

Maar per 1 augustus as. dus niet meer, alleen nog klein stukje fietsen!

Bespaard ook een hoop geld aan dieselprijzen enzo denk ik.

Van harte max en joep met je nieuwe baan in Utrecht. Hopelijk krijg je hierdoor nog meer tijd om van muziek te gaan genieten. Vind het nu al helemaal top voor je.

DonDijk
Of juist niet, want die 4 uur kon je lekker muziekjes luisteren.

Maar uiteraard: Gefeli enzo!

max en joep
het enige (minimale) nadeel is dat ik nu klanetn in mijn eigen woonplaats zou kunnen tegenkomen.
en omdat ik bij de sociale dienst werk/ga werken, is dat niet wenselijk

Gefeliciteerd!

Trouwens een paar berichten van eerder vandaag weggehaald. Niet echt aardig om te zeggen dat iemand een miezerig leven heeft.

herman schreef:
Gefeliciteerd!

Trouwens een paar berichten van eerder vandaag weggehaald. Niet echt aardig om te zeggen dat iemand een miezerig leven heeft.

kon het niet laten te reageren op zoiets

haveman
Medemuziekliefhebbers, mijn laatste uren als ongetrouwd man zijn net ingegaan.

Mijn aanstaande is net de deur uit op weg naar haar ouders.

Ik heb vandaag de dag voor mezelf en ga die doorbrengen met mijn andere grote liefde.....muziek.

DonDijk
haveman schreef:
Medemuziekliefhebbers, mijn laatste uren als omgetrouwd man zijn net ingegaan.

Ik heb vandaag de dag voor mezelf en ga die doorbrengen met mijn andere grote liefde.....muziek.

Wow, fucking hell. Alvast gefelciteerd man, maak r wat van!
Word helemaal zenuwachtig als ik dit lees, ik ben over een paar week ook aan de beurt

max en joep
ik zal jullie beide een nietpistool cadeau doen
Kan je de vrouw achter het behang nieten over een paar weken

Oh, dan wil ik je niet meer in het knappe artiesten topic tegenkomen, Don. Game over! Mag niet meer!

DonDijk
itchy schreef:
Oh, dan wil ik je niet meer in het knappe artiesten topic tegenkomen, Don. Game over! Mag niet meer!

Het ís nog niet zover. Ik heb nog even

Precies... geniet er nog maar even van !

haveman
Ik woon al 6 jaar met mijn aanstaande op 40 vierkante meter zonder problemen, dus ik denk dat het wel goed komt.

Blijkbaar mag ik dan toch de eerste zijn Proficiat!!

Yak
Gefeliciteerd! Word je al nerveus?

Van harte, en nog steeds geen discussie over welke cd de speler in mag?

haveman
Ben nu wel een beetje nerveus ja.

Wat betreft muziek liggen we wel op één lijn. Alleen het echte harde werk zoals Death en Slayer kan ze niet waarderen.

haveman schreef:
Ben nu wel een beetje nerveus ja.

Wat betreft muziek liggen we wel op één lijn. Alleen het echte harde werk zoals Death en Slayer kan ze niet waarderen.

Die partners van tegenwoordig he...

haveman schreef:
Medemuziekliefhebbers, mijn laatste uren als ongetrouwd man zijn net ingegaan.

Gefeliciteerd......en als newbee husband (25 arpil)....na de fatale datum is eigenlijk nog alles precies hetzelfde....mijn vrouw verdraagd nog steeds geen muziek waar ook maar iets van grunts in voor komt.

Yak schreef:
Gefeliciteerd! Word je al nerveus?

Ben jij al op je knieen gegaan

Donny Tourette
bonothecat schreef:

Gefeliciteerd......en als newbee husband (25 arpil)....na de fatale datum is eigenlijk nog alles precies hetzelfde....mijn vrouw verdraagd nog steeds geen muziek waar ook maar iets van grunts in voor komt.

Nooit overwogen om te gaan scheiden?

Donny Tourette schreef:
(quote)

Nooit overwogen om te gaan scheiden?

Ik ga er over nadenken.....uhhhhh.....nee

bonothecat schreef:
....mijn vrouw verdraagd nog steeds geen muziek waar ook maar iets van grunts in voor komt.

Lijkt me dat je een redelijk intelligente vrouw getrouwd bent

haveman
Nog even en ik ga de deur uit op weg naar mijn ouders en daarna mijn bruidje ophalen.

Ik ben behoorlijk gespannen. Ging op de bank liggen met Amnesiac van Radiohead op me kop. Normaal wordt ik daar rustig van maar vandaag niet.

DonDijk
Krrrriebelsssssss

Gefeliciteerd.

Yak
bonothecat schreef:
(quote)

Ben jij al op je knieen gegaan

Hé hé! Verklap het nou niet!

Gefeliciteerd Haveman!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.