MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
WernerGSF
Ondanks een 1.5 voor mijn examen wiskunde, ben ik toch geslaagd...

Woutt
Gefeliciteerd, ik ben ook geslaagd voor havo..

Alles nét genoeg, vijf 5'en op mijn rapport, maar 2 onvoldoendes dus dan mag het..

Na gister meteen even een feestje gebouwd te hebben, kan ik nu dus ook zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn Gymnasium!!!!!

max en joep
Reijersen schreef:
Alle geslaagen van harte!
Alle gezakten: Kop Op en doorgaan!

Alle geslaagden: Van harte gefeliciteerd ook!!
Alle gezakten: You SUCK man!!!!

DonDijk
max en joep schreef:
(quote)

Alle geslaagden: Van harte gefeliciteerd ook!!
Alle gezakten: You SUCK man!!!!

Big time

Woutt schreef:
Gefeliciteerd, ik ben ook geslaagd voor havo..

Alles nét genoeg, vijf 5'en op mijn rapport, maar 2 onvoldoendes dus dan mag het..

Begrijp ik dat goed, je bent geslaagd met vijf vijven en twee cijfers lager dan een vijf? Hoeveel vakken houd je dan nog over om een fatsoenlijk cijfer voor te halen?

Sietse
Gefeliciteerd allemaal. Geniet ervan en dan volgend jaar kan het echt leuke leven beginnen....het studenten leven

max en joep
Sietse schreef:
Gefeliciteerd allemaal. Geniet ervan en dan volgend jaar kan het echt leuke leven beginnen....het studenten leven

right......
geen geld, denken dat je alles al weet, huiswerk maken (want hoe duur je het ook omschrijft, dat is het) en rare tijden....
I really envy you......

edris.
BoordAppel schreef:

Begrijp ik dat goed, je bent geslaagd met vijf vijven en twee cijfers lager dan een vijf? Hoeveel vakken houd je dan nog over om een fatsoenlijk cijfer voor te halen?

Ik denk dat ie 5,5 ook telt als een vijf, ook al is het afgerond een 6.

Ik denk dat hij gewoon twee vijven bedoeld en meer niet
Aangezien je maar twee onvoldoendes mag hebben en 3 tekorten.

Een tekort en een onvoldoende is toch hetzelfde?

eazyfan
DonDijk schreef:
(quote)

Big time

DonDijk
eazyfan schreef:
(quote)

Grapje hoor, kut voor je. En dat meen ik echt.

eazyfan
Nee weet ik hoor Was niet zo serieus bedoeld

max en joep
ik maakte ook maar een grapje hoor.
ik ben ook wel eens blijven hangen in een jaar en da;s kut.
zet hem op knul!

eazyfan
max en joep schreef:
zet hem op knul!
Bedankt Zal ik zeker doen Ahja, dit wordt dan een wat rustiger jaar hoop ik.

Sietse
max en joep schreef:
(quote)

right......
geen geld, denken dat je alles al weet, huiswerk maken (want hoe duur je het ook omschrijft, dat is het) en rare tijden....
I really envy you......

Ik heb echt genoten van mijn studententijd. Had nooit geld problemen, huiswerk maken was goed te doen. En nog steeds denk ik niet dat ik alles weet. Beter nog...ik weet dat ik niet alles weet

Gefeliciteerd, medegeslaagden!

Sietse schreef:
(quote)

Ik heb echt genoten van mijn studententijd. Had nooit geld problemen, huiswerk maken was goed te doen. En nog steeds denk ik niet dat ik alles weet. Beter nog...ik weet dat ik niet alles weet

En degene die weet dat hij niets weet, is wijzer dan degene die meent dat hij alles weet, terwijl hij maar een beetje weet. Aldus Socrates op het eindexamen Grieks

max en joep
wouter8 schreef:
(quote)

En degene die weet dat hij niets weet, is wijzer dan degene die meent dat hij alles weet, terwijl hij maar een beetje weet. Aldus Socrates op het eindexamen Grieks

nou, dat scheelt dan weer

GESLAAGD!!!!

voor m'n theorie-examen

Sietse
wouter8 schreef:
(quote)

Eigenlijk zeg ik het verkeerd...ik weet dat ik eigenlijk maar heel weinig weet.
En ik ben gelukkig dat ik niet alles weet, want als je alles al weet is er niets meer te ontdekken en wordt je ook nog eens knetter gek.
Wel weet ik dat ik eigenlijk nog wel iets meer zou willen weten over bepaalde onderwerpen waar ik nog maar heel erg weinig van weet. Snap je?

Geslaagd voor gymnasium yay.

Proficiat!!!

(afbeelding)Provinciestad!!!!

davidqotsa
Gefeliciteerd aan de geslaagden!(vooral mads die wil ik nog even speciaal feliciteren/ een hart onder de riem steken)

Woutt
BoordAppel schreef:
(quote)

Ik sta voor wiskunde een 4,8 en voor letterkunde een 5,1. Dat zijn dus de twee onvoldoendes. De andere drie 5'en heb ik voor economie (5,5), m&o (5,5) en geschiedenis (5,6). Behoorlijk geluk dus, maar ik ben tevreden.

Woutt schreef:
Ik sta voor wiskunde een 4,8 en voor letterkunde een 5,1. Dat zijn dus de twee onvoldoendes. De andere drie 5'en heb ik voor economie (5,5), m&o (5,5) en geschiedenis (5,6). Behoorlijk geluk dus, maar ik ben tevreden.

Dat geeft het woord geslaagd wel een heel andere dimensie

sxesven
Net in de bus:

Geachte heer Klippel,

Hierbij nodig ik u uit om op maandag 30 juni a.s. uw bachelordiploma Engelse Taal en Cultuur in ontvangst te komen nemen.

handsome_devil

Gast
geplaatst: vandaag om 10:48 uur

geplaatst: vandaag om 10:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.