De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
WernerGSF
geplaatst: 12 juni 2008, 22:35 uur
Ondanks een 1.5 voor mijn examen wiskunde, ben ik toch geslaagd...
0
Woutt
geplaatst: 13 juni 2008, 10:26 uur
Gefeliciteerd, ik ben ook geslaagd voor havo.. 
Alles nét genoeg, vijf 5'en op mijn rapport, maar 2 onvoldoendes dus dan mag het..

Alles nét genoeg, vijf 5'en op mijn rapport, maar 2 onvoldoendes dus dan mag het..
0
geplaatst: 13 juni 2008, 10:33 uur
Na gister meteen even een feestje gebouwd te hebben, kan ik nu dus ook zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn Gymnasium!!!!!

0
max en joep
geplaatst: 13 juni 2008, 10:45 uur
Alle geslaagden: Van harte gefeliciteerd ook!!
Alle gezakten: You SUCK man!!!!

0
DonDijk
geplaatst: 13 juni 2008, 10:49 uur
max en joep schreef:
(quote)

Big time
0
geplaatst: 13 juni 2008, 10:59 uur
Woutt schreef:

Begrijp ik dat goed, je bent geslaagd met vijf vijven en twee cijfers lager dan een vijf? Hoeveel vakken houd je dan nog over om een fatsoenlijk cijfer voor te halen?
0
Sietse
geplaatst: 13 juni 2008, 11:54 uur
Gefeliciteerd allemaal. Geniet ervan en dan volgend jaar kan het echt leuke leven beginnen....het studenten leven 

0
max en joep
geplaatst: 13 juni 2008, 12:08 uur
Sietse schreef:
Gefeliciteerd allemaal. Geniet ervan en dan volgend jaar kan het echt leuke leven beginnen....het studenten leven

right......
geen geld, denken dat je alles al weet, huiswerk maken (want hoe duur je het ook omschrijft, dat is het) en rare tijden....
I really envy you......

0
edris.
geplaatst: 13 juni 2008, 12:10 uur
BoordAppel schreef:
Begrijp ik dat goed, je bent geslaagd met vijf vijven en twee cijfers lager dan een vijf? Hoeveel vakken houd je dan nog over om een fatsoenlijk cijfer voor te halen?
Ik denk dat ie 5,5 ook telt als een vijf, ook al is het afgerond een 6.
0
geplaatst: 13 juni 2008, 12:19 uur
Ik denk dat hij gewoon twee vijven bedoeld en meer niet
Aangezien je maar twee onvoldoendes mag hebben en 3 tekorten.
Aangezien je maar twee onvoldoendes mag hebben en 3 tekorten.
0
DonDijk
geplaatst: 13 juni 2008, 12:40 uur
eazyfan schreef:

(quote)

Grapje hoor, kut voor je. En dat meen ik echt.
0
max en joep
geplaatst: 13 juni 2008, 12:43 uur
ik maakte ook maar een grapje hoor.
ik ben ook wel eens blijven hangen in een jaar en da;s kut.
zet hem op knul!
ik ben ook wel eens blijven hangen in een jaar en da;s kut.
zet hem op knul!
0
eazyfan
geplaatst: 13 juni 2008, 12:46 uur
max en joep schreef:
zet hem op knul!
Bedankt zet hem op knul!
Zal ik zeker doen
Ahja, dit wordt dan een wat rustiger jaar hoop ik.
0
Sietse
geplaatst: 13 juni 2008, 13:15 uur
max en joep schreef:
right......
geen geld, denken dat je alles al weet, huiswerk maken (want hoe duur je het ook omschrijft, dat is het) en rare tijden....
I really envy you......
(quote)
right......
I really envy you......

Ik heb echt genoten van mijn studententijd. Had nooit geld problemen, huiswerk maken was goed te doen. En nog steeds denk ik niet dat ik alles weet. Beter nog...ik weet dat ik niet alles weet

0
geplaatst: 13 juni 2008, 14:40 uur
Sietse schreef:
Ik heb echt genoten van mijn studententijd. Had nooit geld problemen, huiswerk maken was goed te doen. En nog steeds denk ik niet dat ik alles weet. Beter nog...ik weet dat ik niet alles weet
(quote)

En degene die weet dat hij niets weet, is wijzer dan degene die meent dat hij alles weet, terwijl hij maar een beetje weet. Aldus Socrates op het eindexamen Grieks

0
max en joep
geplaatst: 13 juni 2008, 14:42 uur
wouter8 schreef:
En degene die weet dat hij niets weet, is wijzer dan degene die meent dat hij alles weet, terwijl hij maar een beetje weet. Aldus Socrates op het eindexamen Grieks
(quote)

nou, dat scheelt dan weer

0
Sietse
geplaatst: 13 juni 2008, 17:20 uur
wouter8 schreef:
(quote)

Eigenlijk zeg ik het verkeerd...ik weet dat ik eigenlijk maar heel weinig weet.
En ik ben gelukkig dat ik niet alles weet, want als je alles al weet is er niets meer te ontdekken en wordt je ook nog eens knetter gek.
Wel weet ik dat ik eigenlijk nog wel iets meer zou willen weten over bepaalde onderwerpen waar ik nog maar heel erg weinig van weet. Snap je?
0
davidqotsa
geplaatst: 14 juni 2008, 17:26 uur
Gefeliciteerd aan de geslaagden!(vooral mads die wil ik nog even speciaal feliciteren/ een hart onder de riem steken)
0
Woutt
geplaatst: 15 juni 2008, 14:45 uur
BoordAppel schreef:
(quote)
Ik sta voor wiskunde een 4,8 en voor letterkunde een 5,1. Dat zijn dus de twee onvoldoendes. De andere drie 5'en heb ik voor economie (5,5), m&o (5,5) en geschiedenis (5,6). Behoorlijk geluk dus, maar ik ben tevreden.

0
geplaatst: 15 juni 2008, 14:48 uur
Woutt schreef:
Ik sta voor wiskunde een 4,8 en voor letterkunde een 5,1. Dat zijn dus de twee onvoldoendes. De andere drie 5'en heb ik voor economie (5,5), m&o (5,5) en geschiedenis (5,6). Behoorlijk geluk dus, maar ik ben tevreden.

Dat geeft het woord geslaagd wel een heel andere dimensie

0
sxesven
geplaatst: 24 juni 2008, 12:01 uur
Net in de bus:

Geachte heer Klippel,
Hierbij nodig ik u uit om op maandag 30 juni a.s. uw bachelordiploma Engelse Taal en Cultuur in ontvangst te komen nemen.
Hierbij nodig ik u uit om op maandag 30 juni a.s. uw bachelordiploma Engelse Taal en Cultuur in ontvangst te komen nemen.

* denotes required fields.

Provinciestad!!!!