De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
DonDijk
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:34 uur
Volgende week..trouwen! 
enfin, dit is onze villa waar we met onze gasten verblijven en eten en drinken en feesten enzo:

en voor de plechtigheid gaan we eerst hier wijnproeven, zodat ik zeker weet ''ja'' ga zeggen:

na volgende week zien jullie de échte actiefoto's

enfin, dit is onze villa waar we met onze gasten verblijven en eten en drinken en feesten enzo:

en voor de plechtigheid gaan we eerst hier wijnproeven, zodat ik zeker weet ''ja'' ga zeggen:

na volgende week zien jullie de échte actiefoto's

0
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:47 uur
Sterkte Wouter! Wel leuk dat al je vrienden (foto onderaan) ook komen.

0
Legan
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:48 uur
Aan de smiley te zien zou ik bijna zeggen gecondoleerd
. Gefeliciteerd natuurlijk!
0
DonDijk
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:49 uur
Hehe
..dat zijn de Dons bij elkaar he. Een onderdonsje zou je het kunnen noemen.
0
DonDijk
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:50 uur
Legan schreef:
(quote)
Aan de smiley te zien zou ik bijna zeggen gecondoleerd
. Gefeliciteerd natuurlijk!Tuurlijk ben ik blij, probeer slechts in mijn rol (=cool zijn) te blijven. Maar vooruit:
ik ga trouwen met mn koessiekoesiepoepie 
0
DonDijk
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:59 uur
reptile71 schreef:
O, en welke ben jij?
O, en welke ben jij?
Ik ben hier

Koeskoespoepie... marokkaans?
Nee. Haar koosnaampje.
Zelf bedacht 
0
Sietse
geplaatst: 4 augustus 2008, 14:49 uur
Ik ben terug van een zeer korte maar leuke vakantie in Hongarije.
Vrienden van me zijn daar getrouwd.
Was tof.
Vrienden van me zijn daar getrouwd.
Was tof.
0
lambf
geplaatst: 5 augustus 2008, 21:53 uur
Een week eerder terug omdat er een voet was gebroken. Thans, in Italië dachten ze dat er een breuk was...
Blijkt het alleen een beetje verstuikt te zijn

0
geplaatst: 5 augustus 2008, 23:35 uur
lambf schreef:
Een week eerder terug omdat er een voet was gebroken. Thans, in Italië dachten ze dat er een breuk was...

Hoezo?
Waarom teruggekeerd?
Zelf met gebroken voet kunt ge toch nog op vakantie blijven?
0
lambf
geplaatst: 5 augustus 2008, 23:43 uur
1 week in de brandende zon bij 33(+)*C graden zitten is niet echt een pretje, niet voor mij iedergeval. En iets anders kan je ook niet gaan doen, alleen maar zitten. Lekkere vakantie dan.
Gelukkig ben ik niet degene met verstuikte enkel, maar alsnog flink balen natuurlijk.
Gelukkig ben ik niet degene met verstuikte enkel, maar alsnog flink balen natuurlijk.
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 23:56 uur
Ah. Ik blijf ook leiver thuis. Blij dat mijn ouders er ook zo over denken.
In meeste gevallen haat ik het buitenland. Tis hier al warm genoeg. pfff, morgen weer 30 graden.
Italië moet je in het voorjaar doen? Valt het nog mee kwa temperatuur.
In meeste gevallen haat ik het buitenland. Tis hier al warm genoeg. pfff, morgen weer 30 graden.
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 00:01 uur
Misschien moet je eens op één van de polen gaan kijken. Daar is het niet zo gek warm en er valt weinig te haten. 
Wel balen, Wouter.

Ik ken het gevoel... ben ook een paar keer vervroeg teruggekomen van vakantie door dit soort dingen en heb zelfs eens een vakantie moeten cancellen omdat ik 3 dagen vantevoren opeens niet meer kon lopen.

Wel balen, Wouter.

Ik ken het gevoel... ben ook een paar keer vervroeg teruggekomen van vakantie door dit soort dingen en heb zelfs eens een vakantie moeten cancellen omdat ik 3 dagen vantevoren opeens niet meer kon lopen.

0
geplaatst: 6 augustus 2008, 00:22 uur
herman schreef:
Misschien moet je eens op één van de polen gaan kijken. Daar is het niet zo gek warm en er valt weinig te haten.

Nouw;
Noorwegen, The rocky Mountains, Oostenrijk, ...
En binnekort gaan we een weekendje naar Duitsland. Dat land ken ik nogthans niet goed. (Eigenlijk best een schande als je weet dat Nederlands en Duits zo goed op mekaar lijken, terwijl we met Walen opgeschept zitten)
Benieuwd wat het worden zal.
( naast
) Lijkt me een prachtig land. Zwarte woud enzo.
Vorig jaar al 1 dag in Garmisch-Partenkirchen geweest. 1 van de 4 WK steden voor wintersport. (schandsbaan enzo).
Ligt op 10 km van de grens met Oostenrijk. Hoogste punt van Duitsland ligt er ook: net geen 3000.

Men heeft er trouwens een hotel/restaurant op geboud dat enkel met kabellift bereikbaar is. Zeer duur daarginds.
Maar van de jaar zoeken we het zo ver niet. In het Ruhrgebied! Vlakbij Winterberg.
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 01:06 uur
AGE-411 schreef:
Tsja, mensen verschillen, ik ben juist blij dat ik 2 weken per jaar aan dat Nederlandse kutklimaat kan ontsnappen. Ben net terug van een ruime week Mimizan, en zelfs daar vond ik het nog wel meevallen met de temperatuur...
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 01:37 uur
Titmeister schreef:
Tsja, mensen verschillen, ik ben juist blij dat ik 2 weken per jaar aan dat Nederlandse kutklimaat kan ontsnappen. Ben net terug van een ruime week Mimizan, en zelfs daar vond ik het nog wel meevallen met de temperatuur...
(quote)
Begrijp me niet verkeerd hoor.
Ik heb er wel iets tegen om veel geld te verspillen aan een reis waar je niets aan hebt, enkel stress en drukte aan een of ander strand.
Als ik bruine kleur wil ga ik wel naar de zonnebank, en als ik zand wil ga ik wel naar Blankenberghe of doe ik wel een vakantiejob in de bouw.
En als ik veel drukte wil ga ik tijdens de soldenperiode wel in Gent gaan lopen.
Kijk maar naar bovenstaande foto. Is spijtiggenoeg niet door mij gemaakt. Ga ik nog liever daar naartoe. Met de auto amper 10 uur rijden en veel prachtiger, rustiger, minder druk, ...
0
Bobiej
geplaatst: 7 augustus 2008, 02:08 uur
Bwah, huize Bobiej gaat dit jaar niet op vakantie
. Daar tegenover staat dat ik nu 1 vast baantje en 1 vakantiebaan perfect met elkaar kan afwisselen, en daardoor 22 Augustus afreis naar Duitsland om een nieuwe gitaar te halen
.
En wat ik over hou ga ik mooi bol.com mee leegbestellen, kan ik ook weer in het "Wat heb je als laatst gekocht?-topic posten, zou es tijd worden!
. Daar tegenover staat dat ik nu 1 vast baantje en 1 vakantiebaan perfect met elkaar kan afwisselen, en daardoor 22 Augustus afreis naar Duitsland om een nieuwe gitaar te halen
. En wat ik over hou ga ik mooi bol.com mee leegbestellen, kan ik ook weer in het "Wat heb je als laatst gekocht?-topic posten, zou es tijd worden!

0
geplaatst: 11 augustus 2008, 16:19 uur
Iedereen in de buurt van Sint-Michielsgestel gelieve van 16.30 tot en met 17.30 niet op de weg komen (voor je eigen veiligheid). Ik heb namelijk mijn eerste rijles.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 16:23 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Iedereen in de buurt van Sint-Michielsgestel gelieve van 16.30 tot en met 17.30 niet op de weg komen (voor je eigen veiligheid). Ik heb namelijk mijn eerste rijles.
Ha....we zullen er zijn!
................................(succes)
0
geplaatst: 13 augustus 2008, 21:48 uur
Whaha, nog bedankt Chameleon Day. Ik heb helaas niemand aan mogen rijden van mijn instructeur (toffe gast is dat). En auto rijden is echt leuk, ook al heb ik nog niet zoveel mogen doen.
0
DonDijk
geplaatst: 15 augustus 2008, 10:39 uur
Ik ben getrouiiiiiiiwdddddddddddddddddddddddddddddddd.
(getrouwd)
(getrouwd)
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 00:41 uur
Gefeli!
Voor mij is een vakantie juist een hele fijne manier om aan de dagelijkse routine te ontsnappen. Als er al vakantiestress is, dan is dat prettige stress.
AGE-411 schreef:
Ik heb er wel iets tegen om veel geld te verspillen aan een reis waar je niets aan hebt, enkel stress en drukte aan een of ander strand.
Voor mij is een vakantie juist een hele fijne manier om aan de dagelijkse routine te ontsnappen. Als er al vakantiestress is, dan is dat prettige stress.

0
DonDijk
geplaatst: 16 augustus 2008, 13:08 uur
Hier 1 foto (er zijn er duizenden) voor het sfeerproeven:

* denotes required fields.