De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2009, 12:08 uur
Allen die gezakt zijn: Sterkte! En de geslaagden natuurlijk: VAN HARTE!! 

0
Ace
geplaatst: 27 juni 2009, 22:03 uur
Vandaag zijn ik en mijn vrouw de trotse ouders geworden van een prachtige zoon! Ik kan het gevoel niet beschrijven, zo gelukkig en trots ben ik 

0
geplaatst: 27 juni 2009, 22:37 uur
Gefeliciteerd Ace! Te gek hoor, ik herken het gevoel. 
Alle geslaagden ook nog van harte!

Alle geslaagden ook nog van harte!
0
geplaatst: 27 juni 2009, 22:51 uur
Ace schreef:
Vandaag zijn ik en mijn vrouw de trotse ouders geworden van een prachtige zoon! Ik kan het gevoel niet beschrijven, zo gelukkig en trots ben ik
Gefeliciteerd!! En...? Sterk linker- of rechterbeen? Rood-wit in de wieg?
0
geplaatst: 27 juni 2009, 22:52 uur
Ace schreef:
Ik drink er eentje extra op. Gefeliciteerd man. Super.Vandaag zijn ik en mijn vrouw de trotse ouders geworden van een prachtige zoon! Ik kan het gevoel niet beschrijven, zo gelukkig en trots ben ik
0
geplaatst: 27 juni 2009, 22:54 uur
Ace schreef:
Hij heet zeker Mario?Vandaag zijn ik en mijn vrouw de trotse ouders geworden van een prachtige zoon! Ik kan het gevoel niet beschrijven, zo gelukkig en trots ben ik
Van harte Ace
Vader zijn is één van de mooiste dingen in het leven. Heel veel geluk met z'n drietjes!
0
geplaatst: 28 juni 2009, 12:34 uur
Ace schreef:
Ik begrijp wat je bedoelt, Ace.Vandaag zijn ik en mijn vrouw de trotse ouders geworden van een prachtige zoon! Ik kan het gevoel niet beschrijven, zo gelukkig en trots ben ik
Van harte gefeliciteerd en veel geluk.
0
geplaatst: 28 juni 2009, 13:09 uur
Ace schreef:

Gefeliciteerd Ace!!!!
0
geplaatst: 28 juni 2009, 13:42 uur
Hee Ace,
Da's dan vet chill. Ik stel voor dat we het beschuitje laten voor wat het is en er een biertje of wat op drinken.
Geniet ervan
Da's dan vet chill. Ik stel voor dat we het beschuitje laten voor wat het is en er een biertje of wat op drinken.
Geniet ervan

0
geplaatst: 28 juni 2009, 14:08 uur
Ace schreef:
Geweldig!!!! Gefeliciteerd

Over een maand of 4 de volgende geboorteaankondiging

Alles goed met vrouw en kind? Gelijk die ene knuffel geven aan je kindje, wil natuurlijk wel dat het kadootje van tante Lin favoriet wordt

0
geplaatst: 28 juni 2009, 19:27 uur
Gefeliciteerd man
(nee grapje, maar ik sprak je daarover al op MSN).
0
geplaatst: 28 juni 2009, 20:19 uur
Ja geweldig dat haar! Ik ben ook al aan het duimen dat ik geen kale baby krijg 

0
Sheplays
geplaatst: 28 juni 2009, 20:41 uur
Ik wil voor de zekerheid wel vast een mutsje voor de baby breien:

Als jij nu even doorgeeft welke kleur....

0
geplaatst: 28 juni 2009, 20:48 uur
Hahaha, doe maar iets neutraals dan... of paars, kan voor allebei wat mij betreft 

0
geplaatst: 28 juni 2009, 20:59 uur
Lin schreef:
Ik was vrijwel kaal als baby. Zou ik toch Ace nemen voor een evt. volgende.
Een muts gebreid door Sheplays, wow, lijkt me enorm cool. Begin maar met breien!

Sheplays schreef:
Als jij nu even doorgeeft welke kleur....
ZWART Als jij nu even doorgeeft welke kleur....
(paars is ook goed of paars met zwart)
0
geplaatst: 28 juni 2009, 21:52 uur
Nee ik wil geen tongetje, ik wil een serieuze bevestiging dat we een door Sheplays gebreide muts krijgen!
Waar haal je dat nummer nou weer vandaan haha...
Waar haal je dat nummer nou weer vandaan haha...
0
geplaatst: 28 juni 2009, 22:34 uur
Had ik ook vorig jaar, in het begin denk je; "valt wel mee, er blijven zoveel mensen zitten." Maar tijdens het jaar zelf besef je hoe zuur het eigenlijk is. Sterkte dus
.
0
geplaatst: 28 juni 2009, 22:40 uur
GarnalenPeller schreef:
"valt wel mee, er blijven zoveel mensen zitten." .
(quote)
"valt wel mee, er blijven zoveel mensen zitten." .
Dat is inderdaad precies wat ik denk

* denotes required fields.