De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2010, 22:02 uur
Jouw ouders klagen vast niet nadat je een fles sterke drank soldaat hebt gemaakt, Paul.

0
geplaatst: 14 juli 2010, 22:24 uur
@Slowgaze: Ik drink nooit meer alcohol. Maar geniet er lekker nog even van dat je het je kan veroorloven om niet te werken. 

0
geplaatst: 15 juli 2010, 09:21 uur
reptile71 schreef:
@Slowgaze: Ik drink nooit meer alcohol. Maar geniet er lekker nog even van dat je het je kan veroorloven om niet te werken.
Maar ook nooit minder zeker? Dit is trouwens Nederland, er zijn hele volksstammen die het zich kunnen veroorloven om niet te werken.
0
geplaatst: 15 juli 2010, 10:07 uur
Moeilijk te geloven, maar ik drink geen alcohol. Die laatste opmerking zit idd een kern van waarheid in, tja...
0
geplaatst: 15 juli 2010, 19:37 uur
Bachelordiploma behaald met graad van onderscheiding! Mooi zo, en nu op naar de master. Dat moet dan ook wel lukken.
0
geplaatst: 15 juli 2010, 19:42 uur
Arno schreef:
Bachelordiploma behaald met graad van onderscheiding! Mooi zo, en nu op naar de master. Dat moet dan ook wel lukken.
Gefeliciteerd - waarin ben je 'vrijgezel' geworden, vast niet in de liefde? Wordt die titel al langer gebruikt in België?
0
geplaatst: 15 juli 2010, 19:44 uur
Mjuman schreef:
Gefeliciteerd - waarin ben je 'vrijgezel' geworden, vast niet in de liefde? Wordt die titel al langer gebruikt in België?
(quote)
Ja hoor, het systeem is een jaar of zes geleden ingevoerd. In Nederland bestaat het ook denk ik. In mijn geval is het 'bachelor in de taal- en letterkunde Nederlands-Spaans'.

0
geplaatst: 15 juli 2010, 19:55 uur
felicidad = geluk
felicitación = felicitatie
Tenzij je me geluk wenst natuurlijk. In elk geval bedankt!
felicitación = felicitatie
Tenzij je me geluk wenst natuurlijk. In elk geval bedankt!

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2010, 08:20 uur
Mjuman schreef:
Ook in Nederland word je alweer een aantal jaren eerst vrijgezel en dan meester. Als je je aanmeldt bij het studentencorps, kun je bovendien slaaf worden.
Overigens gefeliciteerd, Arno!
0
geplaatst: 19 juli 2010, 16:19 uur
Na 70 rijlessen is het me dan eindelijk gelukt: ik ben geslaagd voor het rijexamen! Hoewel ik het examen rampzalig vond verlopen (gaf geen voorrang aan een voetganger, vergat een keer mijn dode hoek) heb ik het toch weten te behalen.
Waarschijnlijk vanwege mijn aangeboren swagger.
Waarschijnlijk vanwege mijn aangeboren swagger.

0
geplaatst: 19 juli 2010, 16:23 uur
Van harte Rhythm & Poetry met het behalen van het roze papiertje en nu op naar een auto voorzien van een goede audio installatie.

0
geplaatst: 19 juli 2010, 17:25 uur
Gerards Dream schreef:
Van harte Rhythm & Poetry met het behalen van het roze papiertje en nu op naar een auto voorzien van een goede audio installatie.
Welke auto?

Bedankt GD en TM.

0
geplaatst: 19 juli 2010, 18:21 uur
Ach, voetgangers genoeg en die dode hoek mag je vergeten want die is toch al dood. Ik hoop je nooit op de weg tegen te komen, maar toch gefeliciteerd. 

0
Misterfool
geplaatst: 20 juli 2010, 12:14 uur
kom R&P dat is een beetje Zuinig hé.
ik maar veel succes geven en jij enkel succes.
tis alsof ik met een heel boeket aan kom
en jij enkel met een grassprietje.
aw die jeugd van tegenwoordig toch.

ik maar veel succes geven en jij enkel succes.
tis alsof ik met een heel boeket aan kom
en jij enkel met een grassprietje.
aw die jeugd van tegenwoordig toch.

0
geplaatst: 20 juli 2010, 15:30 uur
* denotes required fields.