MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Prachtige foto

Sheplays
Origineel!

reptile71 schreef:
Ja ik wou soms ook dat ik nog 18 was haha... ben meer dan 2 x zo oud...

Jouw ouders klagen vast niet nadat je een fles sterke drank soldaat hebt gemaakt, Paul.

@DR: gefeliciteerd, en wat een schitterend geboortekaartje!

@Slowgaze: Ik drink nooit meer alcohol. Maar geniet er lekker nog even van dat je het je kan veroorloven om niet te werken.

reptile71 schreef:
@Slowgaze: Ik drink nooit meer alcohol. Maar geniet er lekker nog even van dat je het je kan veroorloven om niet te werken.

Maar ook nooit minder zeker? Dit is trouwens Nederland, er zijn hele volksstammen die het zich kunnen veroorloven om niet te werken.

Moeilijk te geloven, maar ik drink geen alcohol. Die laatste opmerking zit idd een kern van waarheid in, tja...

Bachelordiploma behaald met graad van onderscheiding! Mooi zo, en nu op naar de master. Dat moet dan ook wel lukken.

Arno schreef:
Bachelordiploma behaald met graad van onderscheiding! Mooi zo, en nu op naar de master. Dat moet dan ook wel lukken.

Gefeliciteerd - waarin ben je 'vrijgezel' geworden, vast niet in de liefde? Wordt die titel al langer gebruikt in België?

Mjuman schreef:
(quote)

Gefeliciteerd - waarin ben je 'vrijgezel' geworden, vast niet in de liefde? Wordt die titel al langer gebruikt in België?

Ja hoor, het systeem is een jaar of zes geleden ingevoerd. In Nederland bestaat het ook denk ik. In mijn geval is het 'bachelor in de taal- en letterkunde Nederlands-Spaans'.

felicidades con su grado, Arno

felicidad = geluk
felicitación = felicitatie

Tenzij je me geluk wenst natuurlijk. In elk geval bedankt!

Mijn Spaans is niet meer wat het geweest is

Casartelli (moderator)
Mjuman schreef:

Ook in Nederland word je alweer een aantal jaren eerst vrijgezel en dan meester. Als je je aanmeldt bij het studentencorps, kun je bovendien slaaf worden.

Overigens gefeliciteerd, Arno!

Na 70 rijlessen is het me dan eindelijk gelukt: ik ben geslaagd voor het rijexamen! Hoewel ik het examen rampzalig vond verlopen (gaf geen voorrang aan een voetganger, vergat een keer mijn dode hoek) heb ik het toch weten te behalen.

Waarschijnlijk vanwege mijn aangeboren swagger.

Van harte Rhythm & Poetry met het behalen van het roze papiertje en nu op naar een auto voorzien van een goede audio installatie.

tangmaster
r&p van harte.

Gerards Dream schreef:
Van harte Rhythm & Poetry met het behalen van het roze papiertje en nu op naar een auto voorzien van een goede audio installatie.

Welke auto?

Bedankt GD en TM.

Ach, voetgangers genoeg en die dode hoek mag je vergeten want die is toch al dood. Ik hoop je nooit op de weg tegen te komen, maar toch gefeliciteerd.

Misterfool
gefeliciteerd R,A.P

Gefeliciteerd R&P, ik moet morgen! voor de vierde keer...

Misterfool
veel succes Arrie

Succes Arrie.

Yes you can!

Misterfool
kom R&P dat is een beetje Zuinig hé.
ik maar veel succes geven en jij enkel succes.
tis alsof ik met een heel boeket aan kom
en jij enkel met een grassprietje.
aw die jeugd van tegenwoordig toch.

De beste wensen nog misterfool.

Rhythm & Poetry schreef:
Succes Arrie.

Yes you can!

Yes I can!

Ik heb het ook gehaald!

Proficiat

Gefeliciteerd!

Proficiat R & P en Arrie! Rij voorzichtig.

Misterfool
gefeliciteerd Arrie

Gast
geplaatst: vandaag om 20:00 uur

geplaatst: vandaag om 20:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.