MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Ik ben al sinds jaar en dag Master of the Universe, maar daar hoor je hier niemand over...

Onze stilte mag worden opgevat als reactie op je beleid

Proficiat Tit!

Ik wilde Master of the Universe van Pulp posten, maar die vind je niet zo denk ik.

Titmeister schreef:
Vanaf heden mag ik mij officieel Master of Science noemen

Proficiat!

Stijn_Slayer
Titmeister schreef:

Wordt het een Mercedes of een BMW?

Die snap ik niet Stijn.

Hee Stijn wordt het een hamster of pak melk?

Bij de AH schijnen ze dat allebei te verkopen.

Ik denk dat er iets knaagt bij Stijn..

Als het studeren net zo soepel gaat als de afgelopen 6 jaar haal ik ongeveer over 13 jaar mijn master

GrafGantz schreef:
Die snap ik niet Stijn.

Stijn is jaloers op mensen die wel geld hebben.

Titmeister schreef:

Van harte nog Heiko

Stijn_Slayer
Slowgaze schreef:
(quote)

Stijn is jaloers op mensen die wel geld hebben.

Zolang hij geen miljoenenbonus pakt, gun ik hem een mooi salaris. Zo'n titel is niet niets.

Niet iedereen met een MSc verdient geld met bakken en krijgt direct een dikke bedrijfswagen onder z'n gat geschoven na afstuderen. Dat valt zelfs voor de best betaalde opleiding (Ir.) wel redelijk mee.

Mwa op dit moment ben ik blij als ik een speelgoedautootje kan kopen. Maar mocht het ooit zo ver komen: ik vind Alfa Romeo's en Audi's mooier...

stoepkrijt schreef:
Master waarin, als ik vragen mag?

Science & Innovation Management

FlyLo schreef:
Vreemd afstudeermoment ook? Desalniettemin: proficiat. Ik binnen een klein anderhalf jaar hopelijk (waarschijnlijk) ook.

Valt wel mee. Ik ben al sinds eind januari klaar, maar omdat de docent van mijn laatste vak een beetje traag was met het doorgeven van de cijfers, kon ik officiële papierwerk niet meer regelen voordat ik op reis ging. Vandaar dat ik nu pas officieel afgestudeerd ben.

FlyLo schreef:
Niet iedereen met een MSc verdient geld met bakken en krijgt direct een dikke bedrijfswagen onder z'n gat geschoven na afstuderen. Dat valt zelfs voor de best betaalde opleiding (Ir.) wel redelijk mee.

Ja, dat dus.

Sietse
GrafGantz schreef:
(quote)

Ja, dat dus.

Precies, ik heb de titel al weer een zo'n 5 1/2 jaar, maar dat dikke salaris zit er nog steeds niet in voor mij.

Stijn_Slayer
Wat wordt er toch weer vreselijk moeilijk gedaan over een gekscherende, vriendelijk bedoelde opmerking. Het is nota bene weekend, heren!

FlyLo schreef:

Inderdaad, er was net nog iemand op tv die al 10 jaar aan het solliciteren was maar nog nooit ergens was aangenomen. Dus het is geen garantie voor succes, maar het helpt natuurlijk wel.

Stijn_Slayer schreef:
Wat wordt er toch weer vreselijk moeilijk gedaan over een gekscherende, vriendelijk bedoelde opmerking. Het is nota bene weekend, heren!
Tja, het was gewoon niet waar. Dan werkt ook de grap minder goed zeg maar.

Je verschuilt je nu achter geskscherendheid...

Sietse schreef:
(quote)

Precies, ik heb de titel al weer een zo'n 5 1/2 jaar, maar dat dikke salaris zit er nog steeds niet in voor mij.

Ik vrees dat nou net daarvoor - zij het met enige vertraging - de kredietcrisis in het leven is geroepen. Ik stel daarom voor dat we vanaf heden gaan spreken van het Monetaire Sietse-effect.

Stijn_Slayer
jasper1991 schreef:
Dan werkt ook de grap minder goed zeg maar.

Er was nooit een grap, maargoed.. het is nu wel duidelijk.

Sietse
Mjuman schreef:
(quote)

Ik vrees dat nou net daarvoor - zij het met enige vertraging - de kredietcrisis in het leven is geroepen. Ik stel daarom voor dat we vanaf heden gaan spreken van het Monetaire Sietse-effect.

Of daar echter de problemen mee worden opgelost en iemand er WEL iets van begrijpt durf ik te betwijfelen, maar goede suggestie.

Hoe zou het toch met R&P zijn?

Terug thuis met een stijve nek (nee Micha, echt mijn nek) en een litteken dat het goed gaat doen bij mijn piratenvriendjes- en vriendinnetjes. De schildklier is weg en alles is goed en voorspoedig verlopen. Nu nog de nabehandeling (radioactieve rommel) over een x-aantal weken en ik ben hopelijk weer een gezond en vrolijk mens. In het ergste geval alleen nog maar een vrolijk mens.

Kusjes,

Robijntje

Goed om te horen, R&P.
MuMe kan z'n meest jolige gebruiker zeker en vast gebruiken!

Fijn om te horen Rob, herstel voorspoedig. Een schildklier heb je toch niet nodig, je was al klier genoeg. Move on up!

Ah, gefeliciteerd Rub! Erg fijn dat u er weer bent.

En een kusje terug.

Een boel kusjes voor Roq, ja!

Mooi om te horen Rob! Fijn dat je er weer bent!

Stijn_Slayer
Goed om te horen! Doe 't lekker rustig aan.

Cool om te horen, R&P! De heilige drie viesheid heeft je gemist.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:56 uur

geplaatst: vandaag om 06:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.