De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2012, 09:37 uur
Ook voor mij nog een jaartje want ik heb HAVO-4 gehaald zonder verliespunten! 

0
geplaatst: 24 juni 2012, 13:00 uur
Ik heb na twee jaartjes hard studeren, een herkansing vergeten en dientengevolge een vak over moeten doen, eindelijk mijn propedeuse gehaald. 

0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:42 uur
...en Beeswax is voor altijd van het middelbaar af!
En nu zal het echte werk gaan beginnen...
En nu zal het echte werk gaan beginnen...
0
geplaatst: 27 juni 2012, 13:10 uur
@FlyLo: Toegepaste taalkunde Engels - Spaans (dwz vertaler - tolk van vroeger)
0
geplaatst: 27 juni 2012, 13:13 uur
Goede keuze, dat zijn twee prachtige talen. Proficiat met je resultaten!
0
geplaatst: 27 juni 2012, 15:02 uur
Beeswax schreef:
Dat klinkt als wat in de vorige eeuw het HIVT werd genoemd

0
geplaatst: 27 juni 2012, 18:13 uur
Gefeliciteerd niels94! 
Ik ben zelf nooit verder gekomen dan de bruine band. Binnenkort gaat mijn zoon op voor blauw.

Ik ben zelf nooit verder gekomen dan de bruine band. Binnenkort gaat mijn zoon op voor blauw.
0
geplaatst: 28 juni 2012, 15:30 uur
Gefeliciteerd, AOVV! 
En nu weer verder met de Bob Dylan-reviews.

En nu weer verder met de Bob Dylan-reviews.

0
geplaatst: 28 juni 2012, 15:31 uur
Ben ik gewoon mee doorgegaan, hoor. 
Ongeveer eentje per maand, dat was het plan, maar door o.a. 'Blonde on Blonde' ben ik daar toch van moeten afstappen..

Ongeveer eentje per maand, dat was het plan, maar door o.a. 'Blonde on Blonde' ben ik daar toch van moeten afstappen..
0
geplaatst: 28 juni 2012, 20:01 uur
Net een A Attest gekregen, dus ik mag over naar het tweede middelbaaar. 

0
geplaatst: 28 juni 2012, 20:10 uur
Gefeliciteerd, hopelijk krijg ik morgen te horen dat ik welkom ben in het zesde middelbaar
0
geplaatst: 29 juni 2012, 13:52 uur
arcade monkeys schreef:
Gefeliciteerd, hopelijk krijg ik morgen te horen dat ik welkom ben in het zesde middelbaar

0
geplaatst: 1 juli 2012, 23:46 uur
Ook maar even hier: Lukas van harte met je geweldige prestatie op het WK 20kamp. Tweede geworden! Ik ben een trotse zoon. 

0
geplaatst: 2 juli 2012, 00:44 uur
Wist niet eens dat Lukas atleet was, gefeliciteerd; bijzonder mooie prestatie. Ik als fanatiek sprinter heb ontzettend veel respect voor meerkampers, aangezien het niet voor mij weggelegd is.
0
geplaatst: 3 juli 2012, 02:13 uur
Het mag dan misschien niet zoveel voorstellen, maar ik heb mijn BSA (bindend studieadvies) voor dit jaar binnen. Vorig jaar had ik het niet gehaald, dus nog een keer falen zou onvermijdelijk een langstudeerboete (of twee) betekenen. Wel een fijne gedachte dat je jezelf (minimaal) 3.000 euro hebt bespaard.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 17:45 uur
Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn IB examen met als cijfer een 6 uit 7! Daar ben ik dus blij mee 
Aangezien niemand weet wat IB is (International Baccalaureate) is: misschien ken je tweetalig onderwijs wel? Misschien zijn er hier wel meer die dat doen, heb je dikke kans van. Dat heb ik dus gevolgd en moet worden afgesloten met een (internationaal afgenomen) examen. En daar ben ik dus voor geslaagd
Dus ik blij. Zoals je ziet. Jeuh.

Aangezien niemand weet wat IB is (International Baccalaureate) is: misschien ken je tweetalig onderwijs wel? Misschien zijn er hier wel meer die dat doen, heb je dikke kans van. Dat heb ik dus gevolgd en moet worden afgesloten met een (internationaal afgenomen) examen. En daar ben ik dus voor geslaagd
Dus ik blij. Zoals je ziet. Jeuh.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 17:48 uur
Beter je best doen de volgende keer en je kunt de optimale score halen. Anyway, semi-van harte. 

* denotes required fields.