De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2013, 21:30 uur
Van harte bennerd, en hopelijk snel een flitsende baan in de journalistiek en daar vooral positief schrijven over MusicMeter natuurlijk.

0
geplaatst: 12 februari 2013, 13:55 uur
Goed nieuws uit Nijmegen:
De uitslagen in het ziekenhuis zijn positief (scan, echo, bloed). Ik blijf wel elk halfjaar nog onder controle bij een endocrinoloog, want er zitten nog wel wat kwaadaardige celletjes maar dit is momenteel zo minimaal dat ze er niks aan hoeven te doen. In het beste geval zorgt mijn lichaam er zelf voor dat de celletjes afgebroken worden, het kan de rest van mijn leven neutraal blijven en in het slechtste geval stijgen de waarden wat, waarna een operatie nodig is. Maar een dergelijke operatie is eenvoudig uit te voeren.
Ze zei dat ik knap was. Maar ik wist dat de endocrinoloog.
De uitslagen in het ziekenhuis zijn positief (scan, echo, bloed). Ik blijf wel elk halfjaar nog onder controle bij een endocrinoloog, want er zitten nog wel wat kwaadaardige celletjes maar dit is momenteel zo minimaal dat ze er niks aan hoeven te doen. In het beste geval zorgt mijn lichaam er zelf voor dat de celletjes afgebroken worden, het kan de rest van mijn leven neutraal blijven en in het slechtste geval stijgen de waarden wat, waarna een operatie nodig is. Maar een dergelijke operatie is eenvoudig uit te voeren.
Ze zei dat ik knap was. Maar ik wist dat de endocrinoloog.
0
geplaatst: 12 februari 2013, 14:06 uur
Mooi nieuws Rhythm & Poetry, en nog een keer heel veel sterkte met het verdere
genezingsproces.

genezingsproces.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 februari 2013, 14:20 uur

Geen last van stress? Het lijkt me toch steeds wel spannend om op uitslagen te wachten, maar zo te zien ga je er goed mee om!
0
geplaatst: 12 februari 2013, 14:50 uur
Dat is nog eens mooi om te lezen, Rob.
En zo kunnen wij gelukkig nog vele jaren je aanwezigheid hier op MuMe bewieroken, of niet
En zo kunnen wij gelukkig nog vele jaren je aanwezigheid hier op MuMe bewieroken, of niet

* denotes required fields.