MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Iedereen gefeliciteerd!!!!!

Social_Mask
Iedereen die geslaagd is:
Gefeliciteerd!!!

Btw, mn zus is ook geslaagd

OOK GEFELICITEERD!!!

Arno schreef:
Gefeliciteerd aan de geslaagden!

Trouwens, vwo, da's toch iets als het middelbaar in België?

Snap ook niet waarover ze het hebben...

Social_Mask
Ja, ik DOE vwo. Voortgezet Wetenschappelijk Onderwijs, denk ik. Ben behoorlijk slim dus.

Ik ken ook beenhouwers die behoorlijk slim zijn hoor. In ASO (vwo) zitten soms de grootste oenen. (I know, want heb het ook gedaan)

Bobiej
Ik kom vrijdag, zaterdag en zondag niet op MusicMeter, want dan zit ik een weekend in Villa Pardoes met mijn familie en vriendin, en in de Efteling. Hopen dan Fransje Bauer niet langs komt.

Jammer, maar jullie zullen me moeten missen .

P Jay schreef:
(quote)

Snap ook niet waarover ze het hebben...

Van wikipedia:

"Het voorbereidend wetenschappelijk onderwijs of vwo is een vorm van voortgezet onderwijs in Nederland. Deze onderwijsvorm duurt 6 jaar (leeftijd: 12-18 jaar).

Een voltooide vwo-opleiding geeft toegang tot een verdere studie aan het wetenschappelijk onderwijs in de vorm van universiteiten. Het vwo was bij de invoering van de Mammoetwet in 1968 de opvolger van de hbs, het atheneum en het gymnasium. Het verschil tussen atheneum en gymnasium is dat er op het gymnasium ook Grieks en Latijn wordt gegeven."

Lees verder...

Gefeliciteerd

Raekwon the chef
nou gefeliciteerd allemaal, voor mij is die onzin gelukkig allang voorbij

Social_Mask
Voor mij moet het gelukkig nog beginnen.

Ook gefeliciteerd van mij allemaal!
En voor mezelf natuurlijk want ik ben ook geslaagd, voor het gymnasium

Social_Mask
Zozo, gymnasium. Gefeliciteerd, was zeker niet makkelijk.

Social_Mask schreef:
Zozo, gymnasium. Gefeliciteerd, was zeker niet makkelijk.

Thnx. En nee dat was zeker niet makkelijk, maar ook weer niet zo heel moeilijk hoor, ik ben best lui...

Akonner
Net zo moeilijk als mavo, ik heb mavo gedaan dat is voor mij moeilijk. Mijn broer bijv. heeft gymnasium gedaan en had het wel makkelijk. Ik bedoel je zit op gymnasium niet zonder reden. Maar wel knap hoor daar niet van. Ieder1 gefeliciteerd met het behalen van de benodigde papieren. Zelf examen al 2 jaar achter de rug.

Ik heb nog 2 jaren te gaan...

Hopelijk heb je het over school Louis.

Allen geslaagden van harte gefeliciteerd; maak er een groot feest van, en succes met soliciteren, dan wel verder studeren, of met een baan.

Alle gezakten; helaas.
Wat is een jaar in een mensenleven; succes met de herexamens, of anders volgend jaar beter.

Ik hou er een hobby op na die op z''n zachts gezegd, enigszins afwijkend is van zeg maar puzzelen en wandelen.

http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/free_hugs_in_second_life/

Allemaal gefeliciteerd!!!
En Koen we slaan wel een weekendje film marathon over.

Succes in ieder geval!!!!!

HiLL schreef:
Ik hou er een hobby op na die op z''n zachts gezegd, enigszins afwijkend is van zeg maar puzzelen en wandelen.

http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/free_hugs_in_second_life/

allemaal van harte!

@ tsjo-wi: welcome to the club

Ik ben ook geslaagd

Iedereen gefeliciteerd, en de mensen met een herkansing veel succes!

1000 berichten!!!!!

EVANSHEWSON
Ik ben niet geslaagd, omdat ik geen student meer ben natuurlijk.
Ik ben er echter wel in geslaagd om mijn truck alweer een drukke werkweek lang doorheen het moordende verkeer te loodsen, soms halfgare automobilisten ontwijkend die je de pas afsnijden, die obscene gebaren maken (middelvinger; zie eens wat een mooie middelvinger ik heb) en die ik dan geheel negeer, traag reagerende oudere chauffeurs die plots op hun rem gaan staan zonder aanwijsbare reden (een wind gelaten waar iets bij zat??), plots overlopende kinderen die achter hun speelbal aan hollen, honden die blijkbaar op de dool en aan de drank zijn en plots komen zigzaggen voor je wielen, verkeerslichten die op het meest onmogelijke moment op rood slaan...

En dan heb ik mijn stapeltje ceedees vaak mee om de dag wat leuker door te komen en me zo min mogelijk van alle gekte aan te trekken...

Verder proficiat aan alle geslaagde studenten en studentinnen...

EVANSHEWSON schreef:
Ik ben er echter wel in geslaagd om mijn truck alweer een drukke werkweek lang doorheen het moordende verkeer te loodsen, soms halfgare automobilisten ontwijkend die je de pas afsnijden, die obscene gebaren maken (middelvinger; zie eens wat een mooie middelvinger ik heb) en die ik dan geheel negeer, traag reagerende oudere chauffeurs die plots op hun rem gaan staan zonder aanwijsbare reden (een wind gelaten waar iets bij zat??), plots overlopende kinderen die achter hun speelbal aan hollen, honden die blijkbaar op de dool en aan de drank zijn en plots komen zigzaggen voor je wielen, verkeerslichten die op het meest onmogelijke moment op rood slaan...

truckchauffeurs, zijn dat niet die mensen die niet goed borden kunnen lezen en daarom maar blijven inhalen (vaak met 1 km snelheidsverschil) terwijl de borden dit verbieden?

(afbeelding)

EVANSHEWSON schreef:

En dan heb ik mijn stapeltje ceedees vaak mee om de dag wat leuker door te komen en me zo min mogelijk van alle gekte aan te trekken...

Verder proficiat aan alle geslaagde studenten en studentinnen...

Kortom....... Iedereen heeft het gedaan, behalve jij ??????

Mijn dochter is voor haar HAVO examen geslaagd !!!!!!!!!

Omayyad
badlands schreef:
Mijn dochter is voor haar HAVO examen geslaagd !!!!!!!!!

Proficiat!

Ploficiat!

Ik ben zojuist in één keer geslaagd voor mijn theorieexamen B!

2 foutjes!

Ja nu pas ja!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.