De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2007, 09:50 uur
Mijn galblaas wordt vrijdag verwijderd
Voordeel is wel dat ik dan geen aanval meer krijg van de galstenen die erin zitten
Maar goed, toch een operatie. Is de eerste, en hopelijk gelijk de laatste, voor mij. Ik mag één nachtje blijven. Daarna begint het revalideren. Hopelijk komt Tele2 snel de internet aansluiten bij mij thuis!
Voordeel is wel dat ik dan geen aanval meer krijg van de galstenen die erin zitten
Maar goed, toch een operatie. Is de eerste, en hopelijk gelijk de laatste, voor mij. Ik mag één nachtje blijven. Daarna begint het revalideren. Hopelijk komt Tele2 snel de internet aansluiten bij mij thuis!
0
geplaatst: 27 juni 2007, 10:02 uur
Betekent dat ook dat je hier geen gal meer gaat spuien?
Maar een ingrijpende operatie, lijkt me. Sterkte ermee!
Maar een ingrijpende operatie, lijkt me. Sterkte ermee!
0
geplaatst: 27 juni 2007, 16:21 uur
Mijn oma is vandaag onverwachts op een mooie leeftijd van 92 jaar overleden 

0
Ziel
geplaatst: 27 juni 2007, 21:12 uur
Vanaf augustus (4 augustus) zit ik een half jaar op stage in Curacao. Dus dan zal ik minder tot niet op de site aanwezig zijn.
0
geplaatst: 27 juni 2007, 23:13 uur
Pellie, gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
0
geplaatst: 27 juni 2007, 23:21 uur
Gecondoleerd Pellie.
Hoewel het natuurlijk een gezegende leeftijd is, moet één van je ouders wel verder zonder moeder.
Sterkte met dit verlies.
Hoewel het natuurlijk een gezegende leeftijd is, moet één van je ouders wel verder zonder moeder.
Sterkte met dit verlies.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 09:52 uur
Het is een beetje een wrang topic soms.
Pellie gecondoleerd.
Koen gefeliciteerd.
Pellie gecondoleerd.
Koen gefeliciteerd.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 11:39 uur
een beetje misplaatst misschien als ik deze voorgaande berichten bekijk maar ik ben gelukkig! Ik heb mijn Ipod eindelijk terug! Tien dagen geleden viel hij stil en ik kon er niets meer mee doen. Het viel nog onder garantie en omdat Aplle geen Ipods repareerd, dan kreeg ik er gewoon een nieuwe, die ik gisteren heb aangekregen! hipeeeaaaa!!! ik heb hem gemist...
0
geplaatst: 28 juni 2007, 12:59 uur
Allereerst: Pellie gecondoleerd, Joy4Ever veel sterkte en Koen gefeliciteerd.
Ten Tweede: Ik ben ook heel gelukkig
:D. School heeft me tegen alle normen in toch in 6VWO geplaatst (ze zeiden dat ik geen leerling was die in het systeem past) dus ik ben hartstikke blij
. Toch over!
Ten Tweede: Ik ben ook heel gelukkig
:D. School heeft me tegen alle normen in toch in 6VWO geplaatst (ze zeiden dat ik geen leerling was die in het systeem past) dus ik ben hartstikke blij
. Toch over!* denotes required fields.