MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Soulseek-chat

zoeken in:
Het is helaas al tijden zo dat de room verpest wordt door een stel kleuters. Ik ben er al een tijdje weg, bevalt me prima.

Ook van Mume af flikkeren is mijn bescheiden mening.

Kingsnake
Daar dacht ik ook al aan.
Maar je kan niet iemand de toegang dat een plek ontzeggen omdat hij zich op de andere plek misdraagt.

Een waarschuwing zou wel op zn plaats zijn.

Kos
Kingsnake schreef:

Maar je kan niet iemand de toegang dat een plek ontzeggen omdat hij zich op de andere plek misdraagt.

Jawel hoor, heel makkelijk zelfs.

Je kunt tegenwoordig op slsk private rooms aanmaken. Het lijkt me een goed idee dat er een private Mume-room wordt gemaakt voor degenen die wel normaal met elkaar om kunnen gaan en lieden die de room lopen te verk*****en eruit gezet kunnen worden.

Ik zou er niet rouwig om zijn als die figuren hier niet meer kwamen, maar in de soulseekroom zitten ook wel wat permanent gebande lui regelmatig te etteren. Dat kun je toch niet echt tegengaan. Erger dan dit gescheld is dat ze het regelmatig ook op users hebben voorzien en zo al een paar mensen van de site af hebben getreiterd.

edit: die private room is er al wel geloof ik

Kingsnake
Norbert schreef:
T IS HIER GEZELLIG!!!

(afbeelding)

Deze user komt er dan wel heel erg voor uit wat een onbeschofte vlerk hij is.

Sietse
je kunt ook met z'n allen de ignore functie gebruiken voor deze users, dan zie je niets meer van wat ze schrijven. Zij zien wel jouw gesprek maar daar houdt het mee op.

Helaas gaat mijn macht binnen soulseek niet meer zo ver dat ik ze een (tijdelijke) ban kan laten geven...De mensen die ik ken en dat konden kunnen het helaas niet meer.

GrafGantz, weet jij misschien nog een optie, als je mee leest????

Er zijn alternatieve rooms...

ja maar die moet je ook maar net weten..

Sietse schreef:
je kunt ook met z'n allen de ignore functie gebruiken voor deze users, dan zie je niets meer van wat ze schrijven. Zij zien wel jouw gesprek maar daar houdt het mee op.

Tsja, dat zet ook weinig zoden aan de dijk, er zijn altijd wel mensen die er op blijven reageren.

Gewoon Soulseek aanschrijven en al die lui met een ip-ban opzadelen, dat lijkt me een beter idee.

Sietse schreef:

Helaas gaat mijn macht binnen soulseek niet meer zo ver dat ik ze een (tijdelijke) ban kan laten geven...De mensen die ik ken en dat konden kunnen het helaas niet meer.

Precies, gewoon op ignore zetten.

Het is inderdaad te triest voor woorden dat een beperkt groepje de sfeer zo kan verpesten in wat ooit een gezellige room was.

Ik ben er nu ook definitief weg.

Sietse schreef:

Nee.

Zodra het woord hiphop valt schijnt het de bedoeling op soulseek te zijn dat mensen heel debiel gaan doen. Verder is het er voor mij te rustig als er een keer in de 10 minuten iets getypt wordt dan is het veel (of het moet over dingen als straattaal en ziektes gaan, verder lijkt er niemand van het woord respect gehoord te hebben).

Ik wil verder nog opmerken dat het de laatste tijd volgens mij juist vrij rustig is in de mumeroom, al doet het posten van een screenshot van de een of andere uitwas wellicht anders vermoeden.

Het is nu wel druk zeg, ik mis de cake en de koffie dan had het zowaar gezellig kunnen zijn.

Kingsnake
Ik heb nu Soulseek op gestart.
Hoe werkt die shit nu?

We zitten nu in de ettervrije prive room. Bevalt me goed!

hoe kun je daar voor aan melden?

Heemskerktollie
Ik baal ervan dat ik er maa rniet uikom. Heb de tips helemaal achteraan dit topic geprobeerd op te volgen maar ik kan de opties: refresh room en create room helemaal niet vinden. Lijkt me wel leuk om muziek te delen. Ik heb ongeveer 50 GB om te delen Dus geïnteresseerden meldt u. Oh en koop ook af en toe een plaatje

In het schermpje rechtsonder met de rechtermuisknop klikken. Daar staat ´create room´ tussen. Als dat niet lukt, ben je waarschijnlijk familie van Father McKenzie

The McKenzie Room.
Kenzie wel in de room of Kenzie niet in de room.

Kan iemand mij misschien via PM uitleggen hoe ik die room kan joinen ?

Ik heb hier dus een probleempje
Ik had al een hele tijd soulseek niet gebruikt en toen dacht ik laatst : ik start het weer eens op.
Echter als ik dan in het Musicmeter kanaal kom, zit er niemand en er is helemaal niemand online van mijn vrienden die toen online waren.
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Alvast bedankt

Gallow
progressive schreef:
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Alvast bedankt

Kijk eens op de site van soulseek, waarschijnlijk heb je gewoon een update nodig.

Lekker nep, zo'n private room. Gaat alleen maar ten koste van de 'Search files in room'-optie, en de algehele functionaliteit.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.