De Site / Gebruikers / Soulseek-chat
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2009, 12:50 uur
De gewone room is om zeep geholpen door een paar etters, vandaar dat er nu een private room is.
0
Sietse
geplaatst: 1 juni 2009, 15:25 uur
de Search Room functie...wie gebruikt die uberhaupt...
Lang leven de imments grote user list
Lang leven de imments grote user list

0
geplaatst: 2 juni 2009, 12:29 uur
De search files in user list functie is inderdaad veel handiger.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 02:39 uur
ik dus. vooral handig als je meerdere dingen van één artiest zoekt, maar niet enkele mensen wil belasten met het binnenhalen van een complete discografie. daarbij stond de MuMe-room bij mij altijd garant voor goede kwaliteit, goede id3-tags en soms nog enkele aanraders op de koop toe. dat is nu weg, en dat is jammer.
snap verder wel de redenen voor een privateroom, maar vind het de weg van de minste weerstand, en het incrowd-karakter zorgt ervoor dat de kans op vers volk nóg kleiner is dan wanner iemand binnen kwam bij één van die scheldkanonnades.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 02:47 uur
herman schreef:
serieus nog nooit gebruikt.
punt blijft verder staan, maar het is wel een mooie aanleiding om eens wat meer te doen aan netwerken.
.
0
Sietse
geplaatst: 4 juni 2009, 20:14 uur
zo ongeveer al de mensen die in de standaard chatroom zitten staan gewoon op mijn userlist, daarnaast heb ik er nog een stuk of 200 meer op staan (die nog echt actief zijn in soulseek...tijd om eens wat oude meuk op te schonen).
0
geplaatst: 1 juli 2009, 19:39 uur
Sinds kort weer begonnen met slsk onder de username Wechr. Na mijn overstap naar mac niet meer aan begonnen - SoulseeX is het meest walgelijke stukje software ooit. Bijna pijnlijk...
Nu op SolarSeek gestuit, wat er een stuk vertrouwder uitziet. Heb alleen geen idee hoe ik de private room van mume moet joinen. Iemand?
Nu op SolarSeek gestuit, wat er een stuk vertrouwder uitziet. Heb alleen geen idee hoe ik de private room van mume moet joinen. Iemand?

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 20:28 uur
Ik weet niet hoe ik in de musicmeter room kom
.
Oja het downloaden lukt niet echt.
.Oja het downloaden lukt niet echt.
0
geplaatst: 25 september 2009, 13:26 uur
Ik zit inmiddels ook bij Soulseek.
Nichola123/Nicholas123/Niek
Nichola123/Nicholas123/Niek
0
geplaatst: 25 september 2009, 13:28 uur
Ik kom ook al een tijdje de mume room niet meer in.
Heb ooit de instellingen veranderd, en vanaf toen ging het mis.
0
geplaatst: 25 september 2009, 13:36 uur
Bij wie moet ik trouwens zijn voor toegang tot de private mume-chatroom?
0
geplaatst: 26 september 2009, 09:06 uur
deric raven schreef:
Dat had ik ook, kreeg al een heel negatief zelfbeeld
Maar toen heeft Vinnie me gered 
0
geplaatst: 29 november 2009, 22:13 uur
Dear Soulseek user,
In the past two years, we have been experiencing mounting difficulties meeting the financial demands of our server operation and legal costs. We believe it is imperative to the integrity and atmosphere of the Soulseek experience not to expose our users to advertising or bundled software, and so we rely on your kindness to keep us alive. To reward your help in these difficult times, we are announcing November as double privileges month. During this time, any donation of $5 or above will result in double the privileges time activated on the new server. If you find Soulseek useful, please consider supporting the Soulseek service by making a donation using the Paypal button in your Soulseek client's web tab.
Thanks, Roz and Nir Arbel
In the past two years, we have been experiencing mounting difficulties meeting the financial demands of our server operation and legal costs. We believe it is imperative to the integrity and atmosphere of the Soulseek experience not to expose our users to advertising or bundled software, and so we rely on your kindness to keep us alive. To reward your help in these difficult times, we are announcing November as double privileges month. During this time, any donation of $5 or above will result in double the privileges time activated on the new server. If you find Soulseek useful, please consider supporting the Soulseek service by making a donation using the Paypal button in your Soulseek client's web tab.
Thanks, Roz and Nir Arbel
Las dit berichtje eigenlijk net pas op slsknet.org. Hopelijk blijft het programma bestaan. Weet iemand wat ze met die 'double privileges time' bedoelen?
0
Sietse
geplaatst: 29 november 2009, 23:10 uur
privilliges zijn dat je sneller kunt download (niet wachten in de wachtrij) en double is dat als je nu doneert voor een maand je twee maanden krijgt.
0
geplaatst: 30 november 2009, 00:22 uur
Wist niet eens dat het mogelijk was om zulk soort privileges te krijgen. Thanks voor de info 

0
geplaatst: 1 december 2009, 12:35 uur
Waar moet ik tegenwoordig wezen op slsk? Die room die ik had opgericht wordt niet echt meer gebruikt of wel?
.
.
0
geplaatst: 1 december 2009, 14:06 uur
Je kunt je melden bij Vince Vega, Paalhaas of mij (Namaaksupporter) voor toegang tot de nieuwe room. Ik zit nu op mijn werk dus kan je er even niet inlaten.
0
Sietse
geplaatst: 1 december 2009, 14:06 uur
je hebt er twee, maar je moet wel de Soulseek NS versie hebben.
0
geplaatst: 1 december 2009, 14:10 uur
Cygnus schreef:
Je kunt je melden bij Vince Vega, Paalhaas of mij (Namaaksupporter) voor toegang tot de nieuwe room. Ik zit nu op mijn werk dus kan je er even niet inlaten.
Zeg Frank, sinds wanneer is er geen ballotagecommissie meer?
0
geplaatst: 1 december 2009, 14:48 uur
Die is er nog steeds Micha. Ik zal de ballotagecommissie, bestaande uit klerewipper, masterrossi en shoe.shoe., uiteraard om advies vragen alvorens er iemand in de room wordt toegelaten.
0
geplaatst: 1 december 2009, 14:59 uur
Oei, dat ziet er als een heel strenge commissie uit. Als dat maar goed gaat.
0
geplaatst: 1 december 2009, 15:20 uur
Ik ben er ook bang voor, de commissie heeft sinds het aantreden enkel negatieve adviezen uitgebracht. 

* denotes required fields.