MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Soulseek-chat

zoeken in:
Sietse
Ik dacht dat ze in Venlo daar anders over dachten...wat nou commissies...niemand er in toch? Of hoe zat dat?

Wist trouwens niet dat ik iets met die commissie van doen had, maar dat ff er buiten gelaten. Ik doe dat gewoon anders en laat mensen een ban van een aantal uur op soulseek krijgen (althans, toen dat nog kon )

Kos
Ik word altijd toegelaten. .

Sietse schreef:
en laat mensen een ban van een aantal uur op soulseek krijgen (althans, toen dat nog kon )

Ha ja, dat waren nog eens tijden. Wellicht kan het nog steeds lukken als je iemand van anti-semitistische uitlatingen beticht, al weet ik niet of Roz nog wel eens online is vandaag de dag

Woutt
Kan iemand mij even een PM sturen over de private room?

Sietse
hmm, volgens mij wel...

we kunnen het proberen, laten we een vrijwilliger aanwijzen.

Hoe kom je eigenlijk in het MuMe slsk kanaal? Heb je daar een wachtwoord voor nodig?

Op je knietjes gaan voor Sietse schijnt te helpen.

Een PM naar mij (of Cygnus, of Vince Vega) sturen schijnt ook te helpen.

Soulseek, dat is lang geleden. Ik ga het gewoon weer even doen.

Oow wacht dan kom ik zeker in de ruimte voor mensen die eigenlijk niet gewenst zijn.

Magick1
Soulseek is er er best wel op achteruitgegaan, de laatste tijd mag ik iedere keer kijken of de duur van de nummers van het album wel kloppen, want veelal fake-bestanden

Vreemd, nog nooit fake bestanden gehad daar. En vooral bij VBR's kloppen de tijden vaak niet in de lijst met zoekresultaten, maar dat is dus niet hetzelfde als "fake bestanden". Je hebt die bestanden ook daadwerkelijk gedownload?

Ik gebruik Soulseek nu al een jaar of 8/9 en ben er eigenlijk nog nooit fake-bestanden tegen gekomen. De duur van de nummers bij VBR's worden inderdaad wel eens verkeerd weergegeven, maar dat heeft iets met Winamp te maken geloof ik. Die kun je gerust downloaden, die nummers is niets mis mee.

Nog nooit fake bestanden tegengekomen. Blijft een fijn programma.

Zelfde verhaal hier; het grote probleem met SoulSeek blijft de traagheid waardoor ik het programma echt alleen gebruik als ik iets op het web niet kan vinden.

Gallow
Ik gebruik slsk ook enkel als last resort, zeker omdat het gros van de bestanden daar in 182kb/s staat, en dat is ook weer omdat het zo traag is inderdaad.

Magick1
Oh, nu moet ik niet meer kijken naar de duur van de bestanden
Blijkbaar enkele maanden spoken gezien.

En echt fake-bestanden ben ik al enkele malen tegengekomen. Zoals The Suburbs van Arcade Fire: waren enkele radio rip-off's, enkele nummers van Funeral en dan nog een paar van een andere groep

Sietse
Gallow schreef:
Ik gebruik slsk ook enkel als last resort, zeker omdat het gros van de bestanden daar in 182kb/s staat, en dat is ook weer omdat het zo traag is inderdaad.

Soulseek geeft vrijwel altijd bij VBR de verkeerde bitrates aan.
Dat wat je op torrent sites download is vrijwel altijd hetzelfde als op soulseek, soulseek heeft alleen een veel groter aanbod.

Vraag aan alle chatters: heeft een van jullie ervaring met soulseex, dus voor mac?

Ik heb een paar dagen geleden ook SoulSeek geinstalleerd. Waar kan ik precies de Musicmeter room vinden? (Ik neem aan dat de vrijwel lege room genaamd Musicmeter niet de goede is) En bij wie moet ik zijn om toegang te krijgen ?

Mijn naam op Soulseek is MMBrains bij de weg.

Ik stuur je er vanavond wel een PM over.

Stuur je er mij ook een Arrie?

Ik mis Rop in da Room

Ik heb Rop gisteren nog in da Room gelaten

Ok, ik ben duidelijk de grote afwezige tegenwoordig.

Cygnus schreef:
Ik heb Rop gisteren nog in da Room gelaten

Ah, dus jij was het.

Ik heb ook maar SoulSeek genomen, leek me wel interessant .

Je weet dat er een Private MuMe Room is?

Ik zit nu wel in een Musicmeter room...

Waar Arrie ook blijkt te zijn op het moment.

Hm, als ik een beetje terug kijk in dit topic zie ik dat het een tijd lang flink druk is geweest in de MuMe Room, jammer dat het nu niet meer zo druk is. Alhoewel, er is nog altijd een gezellig vast clubje

Gallow
De mume room is verdwenen uit m´n room lijst. Iemand een idee?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:30 uur

geplaatst: vandaag om 04:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.