De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2011, 15:30 uur
Gaan er ook wel eens dagen voorbij dat jij je top 10 niet aanpast?

In de top 10 van Jellorum staan (net als eerst) weer wat interessante onbekende pareltjes!
0
geplaatst: 20 juni 2011, 17:40 uur
Behalve je gehele top 3 en je nummer 6 hoeft er ook niet veel meer aangepast te worden.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 17:46 uur
Smaken verschillen. Ik geef Bitches Brew ook maar een 3* ( Kind Of Blue vindt ik beter).
0
geplaatst: 21 juni 2011, 13:23 uur
Funeral van Arcade Fire ingewisseld voor Lonesome Crowded West van Modest Mouse. Omdat ik die laatste meer draai. Simple as that.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 21:40 uur
Ik heb Donuts van Dilla vervangen voor Jaylib - Champion Sound. Het is mij om het even, beide parels maar Starz geeft de doorslag. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 22 juni 2011, 00:12 uur
Ik wil Company Flow's Funcrusher Plus al een tijdje in m'n top tien zetten maar weet niet wat er dan uit zou moeten... Gewoon uitstellen.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 10:47 uur
Cygnus schreef:
Als we dan toch allemaal zo interessant bezig zijn, dan maak ik er ook maar een top 10 van het huidige decennium van.
Als we dan toch allemaal zo interessant bezig zijn, dan maak ik er ook maar een top 10 van het huidige decennium van.
Ik heb mijn jaren '10 top 10 eruitgeschopt en hem vervangen voor de gewone standaard top 10 aller tijden, met daarin Wire's Chairs Missing als nieuwkomer.
0
Mb.
geplaatst: 22 juni 2011, 13:10 uur
panjoe schreef:
Ik wil Company Flow's Funcrusher Plus al een tijdje in m'n top tien zetten maar weet niet wat er dan uit zou moeten... Gewoon uitstellen.
Je hebt het toch op volgorde staan? Als je deze erin zet, dan gaat je tot-dan-toe nummer 10 je top 10 uit. Die schuift zeg maar op naar nummer 11.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 22 juni 2011, 13:34 uur
Ja dat klopt, maar ik vind de nummer negen en tien erg dicht bij elkaar staan. Vanaf de nummer zes zijn de verschillen gewoon zo klein dat ik het lastig vind om een precieze volgorde te bepalen.
Edit: Funcrusher Plus komt binnen op 8, nummer 7 Madvillainy zakt naar 10 en nummer 10 Kind of Blue gaat eruit.
Edit: Funcrusher Plus komt binnen op 8, nummer 7 Madvillainy zakt naar 10 en nummer 10 Kind of Blue gaat eruit.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 12:04 uur
Ik heb een hipsterachtige top-10 gemaakt met alleen albums waar ik op heb gestemd. 
Dit om de redenen dat ik de albums wat onder de aandacht kan brengen en dat ik in een lichte crisis zit betreffende mijn 'gewone' top-10. Over een paar dagen weer een kersverse integrale top-10!

Dit om de redenen dat ik de albums wat onder de aandacht kan brengen en dat ik in een lichte crisis zit betreffende mijn 'gewone' top-10. Over een paar dagen weer een kersverse integrale top-10!
0
geplaatst: 23 juni 2011, 20:31 uur
jasper1991 schreef:
Ik heb een hipsterachtige top-10 gemaakt met alleen albums waar ik op heb gestemd.

hipster?
0
Gallow
geplaatst: 23 juni 2011, 21:00 uur
Powermetal is niet hip 
maar ik denk dat jasper obscuur bedoelt.

maar ik denk dat jasper obscuur bedoelt.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 22:45 uur
Ik zat meer te grinniken om die "kersverse integrale toptien" daar kan je fijn semantisch over struikelen. "Doet u mij maar een muffe toptien, liefst gedesintegreerd". En ik maar worstelen met het idee wat daar dan het ordeningsprincipe in is: alleen even, of juist oneven, een toptien gebaseerd op priemgetallen?
Dat "hipster" vatte ik op als een uiting van provençaalse semantische disoriëntatie (in boerentaal: als dat je dus de weg niet weet in de Van Dale).
Dat "hipster" vatte ik op als een uiting van provençaalse semantische disoriëntatie (in boerentaal: als dat je dus de weg niet weet in de Van Dale).
0
geplaatst: 23 juni 2011, 23:00 uur
Mjuman heeft zijn egotrip ook weer gehad. 
hipsterachtig sloeg op het feit dat alleen ík op de albums heb gestemd, het had dus niets met het genre te maken.

hipsterachtig sloeg op het feit dat alleen ík op de albums heb gestemd, het had dus niets met het genre te maken.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 09:55 uur
Het is weer vrijdag, wat betekent dat ik weer een jaartje opgeschoven ben (op 2 manieren zelfs). Het verrassende thema van deze week is: 1968 

0
sxesven
geplaatst: 24 juni 2011, 10:25 uur
Omsk schreef:
Vond Ultra Blue het zo erg om in je lijst te staan?
(quote)
Vond Ultra Blue het zo erg om in je lijst te staan?
Ja, die werd lijstjesmoe.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 11:40 uur
Funeral - Arcade Fire gaat van 6 naar 2 met een optie voor plek 1.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 20:15 uur
P.O.S. - Never Better maakt plaats voor Sufjan Stevens - Illinois
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 juni 2011, 18:46 uur
Ik vind Evolution Fight tegenwoordig beter dan Time Being, vandaar dat hij binnenkomt op 10. Either which way: CYNE
.
.* denotes required fields.