MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10

zoeken in:

Waarom denk je dat ik hem nog niet beluisterd heb? In diezelfde tijd kan ik twee kortere tips luisteren.
Paap_Floyd schreef:
Shangri-La vond ik beter.
Maar niet veel beter.

chevy93 schreef:
Waarom denk je dat ik hem nog niet beluisterd heb? In diezelfde tijd kan ik twee kortere tips luisteren.

Jammer dat je niet van punk houdt. Dan luister je een heel oeuvre van een artiest in de tijd van één Underworld-album.

Niet doen, Chevy, dan komt het niet meer goed met je.

Panda Bear- Person Pitch d'r uit
DJ Sprinkles - Midtown 120 Blues d'r in

Dag Kid A, Hallo OK Computer

Weer wat met de volgorde gerommeld. Wu-Tang Clan, Agnostic Front en Coalesce eruit voor Nas, Hatebreed en Minor Threat.

Ensemble Pittoresque vervangen door Ólafur Arnalds

Erg mooie plaat inderdaad!

Sufjan erin voor Eels

Ik heb mijn complete top 10 verwijderd. Er gaan flink wat dingen veranderen als het goed is, maar moet nog even kijken hoe en wat precies. Ga even wat platen uit mijn top 10 herbeluisteren en doe hetzelfde met de kanshebbers om erin te komen. Ik verwacht een aantal nieuwe platen en een aantal plekwissels tussen de huidige. Je zult het binnenkort wel zien verschijnen

2MY
de spanning.... Mauro?

Portishead?

Sowieso wel iets van The Gerogerigegege.

Mooi dit

Nee en nee. Al zit the Gerogerigegege nog het dichtste bij van de 3

En ik weet dat jullie het alle 3 niet meenden.

Wacht maar af, want dit vervuilt het topic

2MY
sowieso die Vampire Rodents (jaja, ik volg deze site en al z'n topics op de voet)

Zet Niels gewoon in je gebruikersupdates (als hij er al niet instaat, zulk een populaire user), dan kan je zijn wijzigingen volgen van zijn stemmen op diverse albums, en kan je al speculeren wat erin gaat komen!

Ik weet er een die er nieuw in komt

Beter wel één van de albums die je vanmiddag noemde Niels (ik verklap ze niet), ik zou toch wel balen als die er niet in kwamen hoor

Wil je het echt niet verklappen? Dan verklap ik de eerstvolgende wijziging in mijn top 10.

Kijk even door mijn 5* lijstje en je hebt genoeg materiaal dat Niels ook goed zal vinden, denk ik. (tenzij Niels mij gefopt heeft uiteraard )

2MY schreef:
de spanning.... Mauro?

Lijkt me juist meer iets om eruit te gooien.

Wel eerst nog voetbaltickets voor hem en z'n moeder hosselen.

2MY
kannivolge

StopMakingSenseo schreef:
(quote)

Lijkt me juist meer iets om eruit te gooien.

Wel eerst nog voetbaltickets voor hem en z'n moeder hosselen.

2MY
voetbalgrapje?

2MY schreef:
voetbalgrapje?

Nee, geen voetbalgrapje. Mauro... Heb je het afgelopen jaar geen nieuws gevolgd?

2MY
ah, hollands nieuwsgrapje...

Gast
geplaatst: vandaag om 12:51 uur

geplaatst: vandaag om 12:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.