De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2012, 00:13 uur
Waarom denk je dat ik hem nog niet beluisterd heb? In diezelfde tijd kan ik twee kortere tips luisteren. Maar niet veel beter. 

0
geplaatst: 7 januari 2012, 00:36 uur
chevy93 schreef:
Waarom denk je dat ik hem nog niet beluisterd heb? In diezelfde tijd kan ik twee kortere tips luisteren.
Waarom denk je dat ik hem nog niet beluisterd heb? In diezelfde tijd kan ik twee kortere tips luisteren.
Jammer dat je niet van punk houdt. Dan luister je een heel oeuvre van een artiest in de tijd van één Underworld-album.
0
geplaatst: 7 januari 2012, 12:13 uur
Panda Bear- Person Pitch d'r uit
DJ Sprinkles - Midtown 120 Blues d'r in
DJ Sprinkles - Midtown 120 Blues d'r in
0
geplaatst: 8 januari 2012, 20:22 uur
Weer wat met de volgorde gerommeld. Wu-Tang Clan, Agnostic Front en Coalesce eruit voor Nas, Hatebreed en Minor Threat.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 20:04 uur
Ik heb mijn complete top 10 verwijderd. Er gaan flink wat dingen veranderen als het goed is, maar moet nog even kijken hoe en wat precies. Ga even wat platen uit mijn top 10 herbeluisteren en doe hetzelfde met de kanshebbers om erin te komen. Ik verwacht een aantal nieuwe platen en een aantal plekwissels tussen de huidige. Je zult het binnenkort wel zien verschijnen 

0
geplaatst: 11 januari 2012, 20:34 uur
Mooi dit 
Nee en nee. Al zit the Gerogerigegege nog het dichtste bij van de 3
En ik weet dat jullie het alle 3 niet meenden.
Wacht maar af, want dit vervuilt het topic

Nee en nee. Al zit the Gerogerigegege nog het dichtste bij van de 3

En ik weet dat jullie het alle 3 niet meenden.
Wacht maar af, want dit vervuilt het topic

0
geplaatst: 11 januari 2012, 20:36 uur
sowieso die Vampire Rodents (jaja, ik volg deze site en al z'n topics op de voet) 

0
geplaatst: 11 januari 2012, 21:00 uur
Zet Niels gewoon in je gebruikersupdates (als hij er al niet instaat, zulk een populaire user), dan kan je zijn wijzigingen volgen van zijn stemmen op diverse albums, en kan je al speculeren wat erin gaat komen! 

0
geplaatst: 11 januari 2012, 21:42 uur
Beter wel één van de albums die je vanmiddag noemde Niels (ik verklap ze niet), ik zou toch wel balen als die er niet in kwamen hoor 

0
geplaatst: 11 januari 2012, 21:53 uur
Wil je het echt niet verklappen? Dan verklap ik de eerstvolgende wijziging in mijn top 10. 

0
geplaatst: 11 januari 2012, 22:01 uur
Kijk even door mijn 5* lijstje en je hebt genoeg materiaal dat Niels ook goed zal vinden, denk ik. (tenzij Niels mij gefopt heeft uiteraard
)
)
0
geplaatst: 11 januari 2012, 22:21 uur
Lijkt me juist meer iets om eruit te gooien.
Wel eerst nog voetbaltickets voor hem en z'n moeder hosselen.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 22:33 uur
StopMakingSenseo schreef:
(quote)

0
geplaatst: 11 januari 2012, 22:54 uur
Nee, geen voetbalgrapje. Mauro... Heb je het afgelopen jaar geen nieuws gevolgd?
* denotes required fields.