De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2012, 20:28 uur
Mooie top 10! Ik blijf Opeth erg lastig vinden: Blackwater Park, Morningrise en Ghost Reveries zijn allemaal platen die zo in mijn top 10 zouden kunnen. Voor nu is Blackwater Park nog de beste, maar dat kan snel weer anders zijn.
0
geplaatst: 22 april 2012, 22:15 uur
kobe bryant fan schreef:
Na 8 dagen, heb ik dan toch een top 10 kunnen vormen en omdat ik nu hoop dat hij voor een tijdje vaststaat
Na 8 dagen, heb ik dan toch een top 10 kunnen vormen en omdat ik nu hoop dat hij voor een tijdje vaststaat

0
geplaatst: 23 april 2012, 22:20 uur
Slowgaze schreef:
Vroeger hield Glenn tenminste nog van hiphop...
Vroeger hield Glenn tenminste nog van hiphop...
Paar weken terug stond Eigen Wereld er nog in..

0
geplaatst: 27 april 2012, 18:15 uur
Het is weer vrijdag, tijd om de allerlaatste thema-top te verwijderen. Ik heb met te veel albums een speciale band om tot een stabiele top 10 te komen, maar omdat ik m'n buik voorlopig even vol heb van thema-toptienen vanaf vandaag een leuke dwarsdoorsnede (al zeg ik het zelf) uit m'n lijstje met 5* albums.
0
ClassicRocker
geplaatst: 27 april 2012, 18:55 uur
Ik heb conform beproefd recept wederom m'n rotatielijst aangewend voor toplijst-doeleiden en een nieuwe Britse classic 70's rock Top 15 in het leven geroepen.
http://www.musicmeter.nl/us...
http://www.musicmeter.nl/us...
0
geplaatst: 28 april 2012, 17:36 uur
Ondertussen ben ik een decenium verder en presenteer ik met trotsch m'n jaren 70-top 10.
0
geplaatst: 28 april 2012, 19:09 uur
Doe je goed Maarten. Ik heb er vijf uit die lijst op 5*, twee op 4,5* en eentje op 4*. De overige twee geven me een "onbestemd" gevoel.
0
ClassicRocker
geplaatst: 28 april 2012, 19:14 uur
GrafGantz schreef:
De overige twee geven me een "onbestemd" gevoel.
De overige twee geven me een "onbestemd" gevoel.
Hoezo, bij elk album staat toch een land van herkomst aangegeven?

0
geplaatst: 28 april 2012, 19:46 uur
kobe bryant fan schreef:
Na 8 dagen, heb ik dan toch een top 10 kunnen vormen en omdat ik nu hoop dat hij voor een tijdje vaststaat, heb ik bij iedere plaat een kort tekstje geschreven.
Na 8 dagen, heb ik dan toch een top 10 kunnen vormen en omdat ik nu hoop dat hij voor een tijdje vaststaat, heb ik bij iedere plaat een kort tekstje geschreven.
Een top 10 zonder hiphop kan toch niet Glenn? Je vergooit zo al je streetcredibility.

0
Misterfool
geplaatst: 28 april 2012, 21:03 uur
Een top 10 van de jaren 70 zonder prog, is geen top 10 van de jaren 70, Maarten 

0
geplaatst: 28 april 2012, 23:02 uur
Een top 10 van de jaren 70 zonder prog, is een goede top 10 van de jaren 70, Maarten
0
Misterfool
geplaatst: 28 april 2012, 23:35 uur
Wablief, ik ga zodadelijk nog eens een classicrockertje doen, want jeweet; prog is superieur enzo 

0
geplaatst: 29 april 2012, 00:13 uur
Slowgaze schreef:
Nog erger: een top 10 van de jaren 70 zonder Queen. Schande!
Het enige positieve dat ik van Queen kan zeggen is dat een aantal van hun albumstitels ok zijn - volgens IMDB

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 29 april 2012, 01:03 uur
Slowgaze schreef:
Ondertussen ben ik een decenium verder en presenteer ik met trotsch m'n jaren 70-top 10.
In je jaren 60 top 10 stond Nick Drake er niet in en nu is hij ook afwezig in je jaren 70 top 10 - en waar de fok is Neil Young??
Soms heb ik het gevoel alsof ik jou helemaal niet ken.

0
geplaatst: 29 april 2012, 01:09 uur
Altijd maar die Neil Young... Leonard Cohen staat er in, wees blij. 

0
geplaatst: 29 april 2012, 02:00 uur
Leonard Cohen is natuurlijk geweldig, maar een jaren '70 top tien zonder Neil Young... 
En wat mij betreft mag Pink Floyd ook niet ontbreken, maar ik weet niet of je dat wel leuk vindt

En wat mij betreft mag Pink Floyd ook niet ontbreken, maar ik weet niet of je dat wel leuk vindt

0
ClassicRocker
geplaatst: 29 april 2012, 10:34 uur
Misterfool schreef:
Een Top 10 van de jaren '70 zonder prog, is als Kermit zonder frog.

GrafGantz schreef:
Een top 10 van de jaren 70 zonder prog, is een goede top 10 van de jaren 70, Maarten
Denk maar niet dat gantz MuMe deze opvatting deelt, Graf.

jasper1991 schreef:
Doe toch niet zo conservatief...
Doe toch niet zo conservatief...
Zeg, doe jij eens niet zo subversief...

Slowgaze schreef:
Schande, Showcase! Een republikeinse couppoging aan de vooravond van de publieke viering van Harer Majesteits verjaardag. Had je als communist nou echt niet even kunnen wachten tot 1 mei om je revolutionaire aspiraties luister bij te zetten?

Misterfool schreef:
Wablief, ik ga zodadelijk nog eens een classicrockertje doen, want jeweet; prog is superieur enzo
Leve Linke Loekie! Hoera! Hoera! Hoera!

Mjuman schreef:
Het enige positieve dat ik van Queen kan zeggen is dat een aantal van hun albumstitels ok zijn - volgens IMDB
Meine Ruh' ist hin, Mein Herz ist schwer, daar verschijnt Leipe Loetje weer...

Nu je er toch bent; Zeg eens eerlijk, uit welke film ben jij eigenlijk weggelopen, Pledge This! of 2012 Doomsday?

0
geplaatst: 29 april 2012, 10:42 uur
kobe bryant fan schreef:
nieuwe top 10
nieuwe top 10
mooi gevarieerd lijstje, kbf!Moge je lijstje nu een verdiende rustpauze krijgen

0
geplaatst: 29 april 2012, 11:06 uur
Bedankt! Hij staat er nu toch al 7 dagen, dus dat is denk ik toch al een record! 

0
geplaatst: 29 april 2012, 11:07 uur
als hij er 10 dagen staat, kunt ge het gerust een mijlpaal noemen 

0
geplaatst: 29 april 2012, 11:10 uur
Zal binnen 3 dagen, me melden tot het Mijlpalen op Musicmeter topic! 
* denotes required fields.