De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2012, 18:12 uur
GYBE! komt binnen op de 4de plaats. 
Ghost Reveries van Opeth verlaat jammer genoeg mijn top 10.

Ghost Reveries van Opeth verlaat jammer genoeg mijn top 10.
0
geplaatst: 5 juli 2012, 18:31 uur
0
geplaatst: 5 juli 2012, 18:40 uur
niels94 schreef:
Doe nou maar gewoon. Onzingedoe met die één artiest regels overal
Als je twee keer een artiest in je top 10 hebt staan geeft dat aan hoe groot je fan bent van die artiest.
Doe nou maar gewoon. Onzingedoe met die één artiest regels overal
Als je twee keer een artiest in je top 10 hebt staan geeft dat aan hoe groot je fan bent van die artiest. Vind ik ook. Als een artiest 2 x een top 10 notering verdient doen.
Maar sommigen kunnen ook overdrijven
0
geplaatst: 5 juli 2012, 18:42 uur
Haha, doet me denken aan mijn Eminem top 10. Toen ik één week op Mume zat. 

0
geplaatst: 9 juli 2012, 08:48 uur
En vandaag gaan we verder met de B. De B van Ballon, Billen, Binnen, Bloemen, Bank en Bang
0
geplaatst: 9 juli 2012, 09:10 uur
Apart om te zien dat je op voornaam selecteert. Voor mij horen artiesten als Bob Dylan en Bill Callahan bij respectievelijk de letters D en C.
0
geplaatst: 9 juli 2012, 09:13 uur
Op mkjn pc ook hoor, maar ik houd even MuMe aan, dat staat ook mooier 

0
geplaatst: 18 juli 2012, 10:03 uur
Een dagje later dan vorige keren, maar vandaag de C
...-Eh, citroen
-Eh cracker, chauffeur
-Chocolaatje, chocolaatje
-Cadeau, conifeer, confituur
0
geplaatst: 19 juli 2012, 11:37 uur
Zoals eerder gezegd steel ik Jelle's idee en ga ook ik van start met het alfabet. Ik doe het echter netjes op achternaam dus het is bij mij wellicht wat minder zichtbaar dat er een lijn in zit 
Om te beginnen niet de letter A maar de MuMe-categorie "0-9". De spoeling is dun, dus vanaf plaats 6 duikelen we al naar de 3,5*, maar ik wil proberen om waar mogelijk voor 10 verschillende artiesten te gaan. Al zal me dat bij de Q en de X vast niet gaan lukken.
1. 16 Horsepower - Secret South (2000)
2. Âme - Rej EP (2005)
3. 120 Days - 120 Days (2006)
4. 808 State - Newbuild (1988)
5. µ-Ziq - Lunatic Harness (1997)
6. 13 & God - 13 & God (2005)
7. 1990s - Cookies (2007)
8. 2562 - Unbalance (2009)
9. !!! - Myth Takes (2007)
10. 2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax Pt. 2 (2002)

Om te beginnen niet de letter A maar de MuMe-categorie "0-9". De spoeling is dun, dus vanaf plaats 6 duikelen we al naar de 3,5*, maar ik wil proberen om waar mogelijk voor 10 verschillende artiesten te gaan. Al zal me dat bij de Q en de X vast niet gaan lukken.
1. 16 Horsepower - Secret South (2000)
2. Âme - Rej EP (2005)
3. 120 Days - 120 Days (2006)
4. 808 State - Newbuild (1988)
5. µ-Ziq - Lunatic Harness (1997)
6. 13 & God - 13 & God (2005)
7. 1990s - Cookies (2007)
8. 2562 - Unbalance (2009)
9. !!! - Myth Takes (2007)
10. 2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax Pt. 2 (2002)
0
geplaatst: 19 juli 2012, 12:09 uur
AmenRa - Mass III vervangen door AmenRa - Mass IIII en opgeschoven van plaats 4 naar plaats 3. 

0
geplaatst: 19 juli 2012, 12:14 uur
GrafGantz schreef:
ik wil proberen om waar mogelijk voor 10 verschillende artiesten te gaan. Al zal me dat bij de Q en de X vast niet gaan lukken.
ik wil proberen om waar mogelijk voor 10 verschillende artiesten te gaan. Al zal me dat bij de Q en de X vast niet gaan lukken.
Ik heb momenteel 9 stemmen op artiesten met de Q (waarvan 6x Queen) en 8 stemmen bij de X (waarvan 5x XTC), dus ik sta tevens open voor suggesties. Duurt nog wel flink wat maanden voor ik überhaupt bij de Q aanbeland ben, maar een goede voorbereiding is het halve werk.
Wel graag tips die ik naar alle waarschijnlijkheid ook zou kunnen smaken, dus geen freejazz of death metal ofzo.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 12:28 uur
X - Los Angeles
X-Ecutioners - X-Pressions
Xiu Xiu - A Promise (of La Foret)
X-Ray Spex - Germfree Adolescents
Quasi - Featuring Birds
Quicksand - Slip (erg goed, maar heeft wel wat weg van Fugazi en Jane's Addiction)
Quicksilver - Happy Trails
Queers - Love Songs For The Retarded
Quix*o*tic - Mortal Mirror
Quintron - Satan Is Dead (lekker kort en die vent doet alle intstrumenten zelf en vaak tegelijk)
Quickspace - Precious Falling (voortgekomen uit Th' Faith Healers)
Moet je allemaal wel kunnen liggen, weet niet of je hier wat van kent, had geen zin om door je stemmen te bladeren
(de jazz heb ik weggefilterd voor je)
X-Ecutioners - X-Pressions
Xiu Xiu - A Promise (of La Foret)
X-Ray Spex - Germfree Adolescents
Quasi - Featuring Birds
Quicksand - Slip (erg goed, maar heeft wel wat weg van Fugazi en Jane's Addiction)
Quicksilver - Happy Trails
Queers - Love Songs For The Retarded
Quix*o*tic - Mortal Mirror
Quintron - Satan Is Dead (lekker kort en die vent doet alle intstrumenten zelf en vaak tegelijk)
Quickspace - Precious Falling (voortgekomen uit Th' Faith Healers)
Moet je allemaal wel kunnen liggen, weet niet of je hier wat van kent, had geen zin om door je stemmen te bladeren

(de jazz heb ik weggefilterd voor je)
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 juli 2012, 13:03 uur
Co-sign voor Quasimoto, QotSA en Q-Tip
Er is ook nog leuke acid jazz met die letters:
Quantic - The 5th Exotic (2001)
Quantic & Alice Russell - Look Around the Corner (2012)
Xploding Plastix - Amateur Girlfriends Go Proskirt Agents (2001)
Er is ook nog leuke acid jazz met die letters:
Quantic - The 5th Exotic (2001)
Quantic & Alice Russell - Look Around the Corner (2012)
Xploding Plastix - Amateur Girlfriends Go Proskirt Agents (2001)
0
geplaatst: 19 juli 2012, 13:14 uur
Oh ja, ik moet eens wat van QOTSA gaan beluisteren. Rated R ken ik in z'n geheel maar is zo lang geleden dat ik die voor het laatst gehoord heb dat ik daar nu geen stem bij durf te plaatsen.
Verder heb ik ooit een poging gewaagd met Xiu Xiu maar dat vond ik vreselijk en was niet voor herhaling vatbaar.
Q-Tip ken ik alleen van z'n vroegere werk met de Quest en daar ben ik niet zo heel erg gecharmeerd van. Hoe verhoudt z'n recentere solowerk zich tot dat oudere werk?
Verder heb ik ooit een poging gewaagd met Xiu Xiu maar dat vond ik vreselijk en was niet voor herhaling vatbaar.
Q-Tip ken ik alleen van z'n vroegere werk met de Quest en daar ben ik niet zo heel erg gecharmeerd van. Hoe verhoudt z'n recentere solowerk zich tot dat oudere werk?
0
geplaatst: 19 juli 2012, 13:15 uur
0
geplaatst: 19 juli 2012, 21:32 uur
GrafGantz schreef:
Nou, dat uitroepteken verraadt een hoop hoor.
Nou, dat uitroepteken verraadt een hoop hoor.
Warm aanbevolen, zonder uitroepteken:
Q65
Qntal
Quando Quango
Quicksilver Messenger Service
0
geplaatst: 19 juli 2012, 21:51 uur
GrafGantz schreef:
Oh ja, ik moet eens wat van QOTSA gaan beluisteren. Rated R ken ik in z'n geheel maar is zo lang geleden dat ik die voor het laatst gehoord heb dat ik daar nu geen stem bij durf te plaatsen.
Dit is denk ik wel een album dat jij kunt waarderen van hem: Q-Tip - Kamaal the Abstract (2009). Totaal anders dan zijn werk met de Tribe.
En inderdaad Quasimoto. Stom, helemaal vergeten. Ook echt iets voor jou.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 22:00 uur
Hm, Bram en MJ geven een onvoldoende dus dan zal het wel niks zijn 

0
geplaatst: 19 juli 2012, 22:18 uur
Ja, die werd me al door panjoe getipt, die gaat me denk ik wel bevallen als ik dat zo lees.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 01:01 uur
* denotes required fields.