De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2008, 21:41 uur
Het is prachtig weer, hopelijk houdt dit lang aan. Aan mijn top 10 zal het niet liggen. Heb net Masta Ace - A Long Hot Summer in mijn top gezet en J.Rawls er (tijdelijk) uitgehaald.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 15:15 uur
uit> Daft Punk - Discovery
in > Patrick Watson - Just Another Ordinary Day
in > Patrick Watson - Just Another Ordinary Day
0
geplaatst: 13 juni 2008, 13:53 uur
Sinds gisteren een nieuwe top 10. Het lukt de andere bands blijkbaar nog steeds niet om Nasum van de nummer 1 te krijgen. Nieuwkomers: Karl Sanders, Parkway Driven, System of a Down en Meshuggah.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juni 2008, 13:42 uur
Dat er een Rush-album mijn toptien moet aanvoeren, staat vanaf het moment dat ik me hier op MuMe inschreef buiten kijf. Welke dat moet zijn, wil nog wel eens wisselen... nu heb ik in elk geval de switch terug gemaakt van een plaat met een paar extreem hoge uitschieters naar een plaat van constante kwaliteit. Na een tijdje Signals ging het naar A Farewell to Kings, nu terug naar de "heimat", Moving Pictures.
Misschien moet ik die één album per artiest regel eens laten vallen.
Misschien moet ik die één album per artiest regel eens laten vallen.

0
DonDijk
geplaatst: 16 juni 2008, 14:06 uur
Zat de hele tijd te dubben..welke zal ik er nou in zetten, Zuma of toch Massey..na eerst een hele tijd Massey en vervolgens een hele tijd Zuma, besloot ik om mezelf en jullie (mijn publiek) niet meer voor de gek te houden. Beide dr in!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 juni 2008, 11:49 uur
Nog maar een verandering dan. In mijn jeugdig enthousiasme net Big Country op 10 toegevoegd, ten koste van Pink Floyd (van nummer 9).
0
geplaatst: 17 juni 2008, 12:32 uur
en dan te bedenken dat je Supertramp hoger waardeerd dan deze plaat en die niet in de je top 10 hebt staan 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 juni 2008, 13:20 uur
Beste vigil,
Naar aanleiding van uw bericht een verzoek om ook alle andere inconsistenties in mijn stemmenlijst even op te sporen en aan mij door te geven. Ik zal deze dan zo spoedig mogelijk verhelpen.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Casartelli
Naar aanleiding van uw bericht een verzoek om ook alle andere inconsistenties in mijn stemmenlijst even op te sporen en aan mij door te geven. Ik zal deze dan zo spoedig mogelijk verhelpen.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Casartelli
0
geplaatst: 17 juni 2008, 19:44 uur
Casartelli schreef:
Beste vigil,
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Casartelli
Beste vigil,
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Casartelli
Het wordt tijd dat je gaat verhuizen want je ego heeft wel wat meer ruimte nodig

Vigil
0
geplaatst: 20 juni 2008, 18:00 uur
Ullrich Schnauss, Animal Collective en Palace Music erin.
Can, Bonnie Prince Billy en Portishead eruit.
Verder nog wat verschuivingen: oa Loveless wat omhoog
Can, Bonnie Prince Billy en Portishead eruit.
Verder nog wat verschuivingen: oa Loveless wat omhoog

0
sxesven
geplaatst: 21 juni 2008, 00:02 uur
luc011190 schreef:
Palace Music erin.
Bonnie Prince Billy eruit.
Palace Music erin.
Bonnie Prince Billy eruit.
Goeie ontwikkeling.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 19:29 uur
Eindelijk Vakantie! van Gorki komt binnen op 7, wat betekent dat eeuwige jojo TNT er weer uit jojo't. Verder wisselen Radiohead en King Crimson stuivertje.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 21:42 uur
Heb binnen mijn top 10 heel wat verschoven. Pete Rock heeft o.a. Madvillain van nr. 1 verstoten en Charizma & Peanut Butter Wolf zijn naar de 3de plek gegaan. Percee P en Nujabes zijn de voornaamste zakkers. En nemen respectievelijk de 9de en 10de plaats in.
0
geplaatst: 24 juni 2008, 00:35 uur
Kyuss - Blues for the Red Sun erin ten koste van Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth... 

0
geplaatst: 24 juni 2008, 16:33 uur
BlueVelvet schreef:
Kyuss - Blues for the Red Sun erin ten koste van Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth...

Hier Skyvalley erin en nog veel meer.
0
geplaatst: 24 juni 2008, 22:44 uur
Parkway Drive eruit geflikkerd en Dawn of Demise er maar weer eens tussen gezet.
0
geplaatst: 1 juli 2008, 17:51 uur
Nieuw thema: herrie! 
ps. uiteraard heb ik geen top 10 gemaakt van de allergrootste herrie, maar van de fraaiste herrie.

ps. uiteraard heb ik geen top 10 gemaakt van de allergrootste herrie, maar van de fraaiste herrie.

0
Poa
geplaatst: 1 juli 2008, 21:01 uur
Disintegration van The Cure eruit, Homework van Daft Punk erin.
* denotes required fields.