MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10

zoeken in:
10. Trentemøller - The Last Resort (2006)

Mooie lijst Amicus!

Poa
Substrata

Het is prachtig weer, hopelijk houdt dit lang aan. Aan mijn top 10 zal het niet liggen. Heb net Masta Ace - A Long Hot Summer in mijn top gezet en J.Rawls er (tijdelijk) uitgehaald.

uit> Daft Punk - Discovery
in > Patrick Watson - Just Another Ordinary Day

En het thema is Groot Brittannië .

DonDijk
The God Machine.. moést erin.

Sinds gisteren een nieuwe top 10. Het lukt de andere bands blijkbaar nog steeds niet om Nasum van de nummer 1 te krijgen. Nieuwkomers: Karl Sanders, Parkway Driven, System of a Down en Meshuggah.

Casartelli (moderator)
Dat er een Rush-album mijn toptien moet aanvoeren, staat vanaf het moment dat ik me hier op MuMe inschreef buiten kijf. Welke dat moet zijn, wil nog wel eens wisselen... nu heb ik in elk geval de switch terug gemaakt van een plaat met een paar extreem hoge uitschieters naar een plaat van constante kwaliteit. Na een tijdje Signals ging het naar A Farewell to Kings, nu terug naar de "heimat", Moving Pictures.

Misschien moet ik die één album per artiest regel eens laten vallen.

DonDijk
Zat de hele tijd te dubben..welke zal ik er nou in zetten, Zuma of toch Massey..na eerst een hele tijd Massey en vervolgens een hele tijd Zuma, besloot ik om mezelf en jullie (mijn publiek) niet meer voor de gek te houden. Beide dr in!

Casartelli (moderator)
Nog maar een verandering dan. In mijn jeugdig enthousiasme net Big Country op 10 toegevoegd, ten koste van Pink Floyd (van nummer 9).

en dan te bedenken dat je Supertramp hoger waardeerd dan deze plaat en die niet in de je top 10 hebt staan

Casartelli (moderator)
Beste vigil,

Naar aanleiding van uw bericht een verzoek om ook alle andere inconsistenties in mijn stemmenlijst even op te sporen en aan mij door te geven. Ik zal deze dan zo spoedig mogelijk verhelpen.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Casartelli

Casartelli schreef:
Beste vigil,

Naar aanleiding van uw bericht een verzoek om ook alle andere inconsistenties in mijn stemmenlijst even op te sporen en aan mij door te geven. Ik zal deze dan zo spoedig mogelijk verhelpen.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Casartelli

Het wordt tijd dat je gaat verhuizen want je ego heeft wel wat meer ruimte nodig

Vigil

wcs
Devendra Banhart komt erin ten koste van Paul Weller

Ullrich Schnauss, Animal Collective en Palace Music erin.
Can, Bonnie Prince Billy en Portishead eruit.

Verder nog wat verschuivingen: oa Loveless wat omhoog

jaren '80 promotie

sxesven
luc011190 schreef:
Palace Music erin.
Bonnie Prince Billy eruit.

Goeie ontwikkeling.

jellorum schreef:
jaren '80 promotie

Victorialand

Eindelijk Vakantie! van Gorki komt binnen op 7, wat betekent dat eeuwige jojo TNT er weer uit jojo't. Verder wisselen Radiohead en King Crimson stuivertje.

Heb binnen mijn top 10 heel wat verschoven. Pete Rock heeft o.a. Madvillain van nr. 1 verstoten en Charizma & Peanut Butter Wolf zijn naar de 3de plek gegaan. Percee P en Nujabes zijn de voornaamste zakkers. En nemen respectievelijk de 9de en 10de plaats in.

luc011190 schreef:
....
Can, ... eruit.
...

Kyuss - Blues for the Red Sun erin ten koste van Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth...

luc011190 schreef:
....
Can, ... eruit.
...

BlueVelvet schreef:
Kyuss - Blues for the Red Sun erin ten koste van Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth...

Hier Skyvalley erin en nog veel meer.

Parkway Drive eruit geflikkerd en Dawn of Demise er maar weer eens tussen gezet.

Nieuw thema: herrie!

ps. uiteraard heb ik geen top 10 gemaakt van de allergrootste herrie, maar van de fraaiste herrie.

lambf
Ik miste Merzbow al.

Poa
Disintegration van The Cure eruit, Homework van Daft Punk erin.

Explosions in the Sky eruit

Built to Spill erin

Gast
geplaatst: vandaag om 19:10 uur

geplaatst: vandaag om 19:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.